SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
  • Wyjątkowa akcja sieci drogerii Kontigo z okazji miesiąca kobiet!
  • Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris
  • L’Oréal Professionnel Paris prezentuje wirtualne fryzury i wkracza do Metaverse we współpracy z platformą Ready Player Me
  • Uśmiechnij się do zdrowia – Nieestetyczne przebarwienia na zębach. Skąd się biorą?
  • Zadbaj o skórę po zimowym wyjeździe – zastosuj te 4 wskazówki!
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    20 marca 2023

    Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

    20 marca 2023

    Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach

    15 marca 2023

    Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Podsumowanie 2020. Plany na 2021»ZEW for men: Trend na rodzime, polskie marki

ZEW for men: Trend na rodzime, polskie marki

0
By ka rola on 8 grudnia 2020 Męska pielęgnacja, Podsumowanie 2020. Plany na 2021

– Cieszy nas, że w tym roku popularność zyskał trend na rodzime, polskie marki i takie, które angażują się w tematy związane z ekologią i zrównoważonym rozwojem. Składniki aktywne pochodzące z dzikich rejonów Polski, takie jak węgiel drzewny z Bieszczad czy czarna huba to coś, co stale wyróżnia nas na rynku krajowym i za granicą – mówi Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men, zapytany o podsumowanie 2020 roku i plany na 2021.

  • nowe kanały dystrybucji: Amazon, skandynawskie Lyko.com, azjatyckie Flexlane.co
  • mydło aseptyczne i żele antybakteryjne do rąk
  • kosmetyki do brody z linii konopnej
  • glinka do włosów
  • zestawy produktów zastępujące profesjonalną usługę barberską
  • trend na rodzime, polskie marki
  • węgiel drzewny z Bieszczad i czarna huba

Jaki był dla Was rok 2020?

2020 był dla nas okresem wyzwań związanych z globalną pandemią, ale też kontynuacji międzynarodowej ekspansji marki ZEW for men i rozwoju o nowe kanały dystrybucji, takie jak Amazon, skandynawskie Lyko.com czy azjatyckie Flexlane.co. Sytuacja na rynku uległa pogorszeniu – nastąpił spadek dynamiki sprzedaży artykułów kosmetycznych, z wyjątkiem produktów do higienizacji i dezynfekcji. Marka ZEW for men szybko dostosowała się do nowej rzeczywistości. Stworzyliśmy kosmetyki, które stały się niezbędne w codziennym użytkowaniu: mydło aseptyczne i żele antybakteryjne do rąk. W tym roku rozszerzyliśmy też ofertę o nowe produkty do męskiej pielęgnacji i stylizacji, a wiele z nich, jak kosmetyki do brody z linii konopnej czy glinka do włosów, zostało bestsellerami. W czasie pandemii wzrosła również popularność domowych zamienników usług z kategorii beauty, dlatego postawiliśmy na zestawy produktów, których właściwe użycie może z powodzeniem zastąpić profesjonalną usługę barberską.

Cieszy nas, że w tym roku popularność zyskał trend na rodzime, polskie marki i takie, które angażują się w tematy związane z ekologią i zrównoważonym rozwojem. Jako producent czerpiący inspiracje z natury, od lat staramy się wybierać lokalne surowce, do tej pory w dużym stopniu niedoceniane na polskim rynku kosmetycznym. Składniki aktywne pochodzące z dzikich rejonów Polski, takie jak węgiel drzewny z Bieszczad czy czarna huba to coś, co stale wyróżnia nas na rynku krajowym i za granicą.

  • Kosmetyki dla mężczyzn. Zastanawialiście się, czy są potrzebne?

Czego spodziewacie się po 2021? I czego spodziewać mogą się wasi klienci w nowym roku?

Jak co roku, konsumenci mogą liczyć przede wszystkim na dedykowane dla mężczyzn, wysokiej jakości produkty – wsparte profesjonalną i angażującą komunikacją. Spodziewamy się kontynuacji rozwoju na platformach sprzedażowych online. Należy pamiętać, że w ostatnim okresie wiele osób ograniczyło wydatki, także na wizyty w salonach barberskich, kosmetycznych czy fryzjerskich. Narodził się nowy typ konsumenta – klienci stali się bardziej świadomi i zmienili swoje zachowania – podczas zakupów online i stacjonarnych stawiają na uniwersalne produkty od zaufanych marek. A w mniejszym stopniu na niszowe kosmetyki, które niekoniecznie uznają za niezbędne w pielęgnacji. Dlatego tak ważna jest dla nas transparentność komunikacji, aby klienci zrozumieli, że w wyniku pandemii wiele procesów związanych z produkcją i realizacją zamówień funkcjonuje inaczej, a my – jako producent monitorujący ich potrzeby – będziemy rozwijać ofertę o potrzebne produkty, w bardziej przystępnych cenach, oraz zadbamy o jej dostępność w sklepie online marki, w sieci perfumerii Douglas oraz w sklepach multi-brandowych.

Czego życzycie swoim klientom na nowy rok?

Życzymy sobie i klientom przede wszystkim zdrowia, spokoju i abyśmy weszli w 2021 rok z nadzieją i determinacją. Pragniemy, aby dla polskiej branży kosmetycznej okres świąteczny pozostał aktywny, dzięki czemu pozostanie ona silna i szybko będzie mogła powrócić do stanu względnej „normalności”.

Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl

kosmetyki dla mężczyzn ZEW for men
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

Kultowe maszynki z linii Flex teraz w świątecznych zestawach firmy BIC®

Kosmetyki true™ men skin care dostępne w sieci perfumerii Douglas

Bliskie relacje w życiu mężczyzny. Czy można upolować mamuta w pojedynkę?

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!

12 stycznia 2022

Startuje Plebiscyt EKOTYKI 2021!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
  • Wyjątkowa akcja sieci drogerii Kontigo z okazji miesiąca kobiet!
  • Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lut    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

29 kwietnia 2021

Lawendowe pola – odprężenie dla skóry i zmysłów

3 grudnia 2020

Czyste Łapki – mydełka i żele antybakteryjne dla dzieci

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.