SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
  • Wyjątkowa akcja sieci drogerii Kontigo z okazji miesiąca kobiet!
  • Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris
  • L’Oréal Professionnel Paris prezentuje wirtualne fryzury i wkracza do Metaverse we współpracy z platformą Ready Player Me
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    22 marca 2023

    YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów

    22 marca 2023

    Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

    20 marca 2023

    Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Aktualności»Gemius: Już 73% internautów robi zakupy online

Gemius: Już 73% internautów robi zakupy online

0
By ka rola on 24 sierpnia 2020 Aktualności

Jak wynika z najnowszego badania Gemius „E-commerce w Polsce 2020” już 73 proc. internautów robi zakupy online. E-konsumenci chętnie szukają w sieci odzieży, a także obuwia, kosmetyków i perfum, książek, płyt, filmów oraz biletów do kina/teatru. Na popularność e-zakupów w ostatnim czasie wpłynęła także społeczna izolacja wywołana pandemią koronawirusa. Zamknięci w domach konsumenci chętniej zaopatrywali się w potrzebne artykuły właśnie przez Internet. Choć zainteresowanie e-commerce rośnie, nie maleją oczekiwania e-konsumentów, którzy chcą, by robione w ten sposób zakupy rzeczywiście były szybkie, wygodne i co najważniejsze – bezpieczne. Zadaniem firm kurierskich jest zapewnienie dostaw spełniających ich oczekiwania. Według opracowania Gemius sceptyczne wobec e-zakupów są najczęściej osoby powyżej 50. roku życia.

– Dla aż dla 43 proc. osób niekupujących w sieci głównym powodem niechęci do tej formy dokonywania zakupów jest brak możliwości zobaczenia produktu „na własne oczy”. Jak wskazał raport Gemius ponad połowa (52 proc.) osób kupujących online deklaruje, że formą zwrotu, która najbardziej zachęca do zakupów online, jest możliwość łatwego odesłania kurierem paczki ze zwrotem. Takie rozwiązanie, w porozumieniu ze sklepami internetowymi, oferuje DPD Polska. Produkt można też oddać dzięki sieci DPD Pickup i oddziałów miejskich DPD. W tych ostatnich instalowane są przymierzalnie, które dodatkowo usprawniają cały proces. Odebraną w oddziale odzież lub obuwie można przymierzyć na miejscu i od razu nadać zwrot.

 

Współcześni nabywcy oczekują także wygodnych i bezpiecznych form płatności za zamówienie. Według badania Gemius „E-commerce w Polsce 2020” internauci niezmiennie najchętniej wybierają możliwość szybkiego przelewu przez serwis płatności. Cały czas bardzo popularną formą regulowania należności za e-zakupy jest płatność za pobraniem i w tym przypadku od początku pandemii rekomendowane są płatności kartą bezpośrednio u kuriera DPD, co jest wygodne, bezpieczne i upraszcza rozliczenia ze sklepem internetowym.

Dziś znaczą wagę przywiązuje się także do bezpieczeństwa doręczenia. Konsumenci chcą, by dostawcy paczek przestrzegali zaleceń sanitarnych, a procedury odbioru przesyłki były prostsze, jeśli to możliwe z maksymalnym ograniczeniem kontaktu i zachowaniem bezpiecznego dystansu. DPD Polska od marca proponuje doręczenia bez podpisu pod drzwi lub, w przypadku przesyłek „do rąk własnych”, z wykorzystaniem PIN. Najprawdopodobniej zastosowane uproszczenia zostaną z nami także po powrocie do „normalności” – komentuje Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

 

źródło: newseria.pl

fot: pixabay.com

e-commerce konsument zakupy
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów

Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!

12 stycznia 2022

Startuje Plebiscyt EKOTYKI 2021!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lut    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

29 kwietnia 2021

Lawendowe pola – odprężenie dla skóry i zmysłów

3 grudnia 2020

Czyste Łapki – mydełka i żele antybakteryjne dla dzieci

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.