SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
  • Wyjątkowa akcja sieci drogerii Kontigo z okazji miesiąca kobiet!
  • Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris
  • L’Oréal Professionnel Paris prezentuje wirtualne fryzury i wkracza do Metaverse we współpracy z platformą Ready Player Me
  • Uśmiechnij się do zdrowia – Nieestetyczne przebarwienia na zębach. Skąd się biorą?
  • Zadbaj o skórę po zimowym wyjeździe – zastosuj te 4 wskazówki!
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    20 marca 2023

    Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

    20 marca 2023

    Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach

    15 marca 2023

    Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Rozmowa z...»Z własnego ogródka do klientów… Rozmowa z Dominiką Cianciara-Mygą, reprezentantką PR firmy Bosphaera

Z własnego ogródka do klientów… Rozmowa z Dominiką Cianciara-Mygą, reprezentantką PR firmy Bosphaera

0
By ka rola on 27 października 2020 Aktualności, Rozmowa z...

– Mamy własne surowce, wszelkie hydrolaty tworzymy sami od początku. Wyjątkami są rośliny, które w Polsce nie występują, a na których obecności w kosmetykach nam zależy. Jest to jednak znaczna mniejszość surowców, które oferujemy i z których korzystamy podczas produkcji kosmetyków. Większość roślin pochodzi z naszego osobistego ogródka i na ich bazie budujemy nasze produkty – mówi Dominika Cianciara-Myga.

  •  Rozpoczęliście od tworzenia kosmetyków dla rodziny. Który z produktów był tym pierwszym?

Pierwszym z naszych kosmetyków był taki must have dla wszystkich Polaków, w tym dla nas, czyli krem do rąk i stóp. Odczuliśmy potrzebę, żeby taki kosmetyk powstał. Zauważyliśmy, że problem zrogowaciałej skóry u stóp jest dość poważny. Dodatkowo wiele osób ma suche, podrażnione dłonie i ciężko jest zdobyć produkt, który będzie dedykowany zarówno do stóp, jak  i do dłoni. A przede wszystkim trudno zdobyć skuteczny w tym temacie produkt.

Zaczęliśmy tworzenie własnych receptur. Było to wiele prób. W końcu stworzyliśmy recepturę idealną, która podziałała zarówno na nas, jak i na naszych bliskich. To był początek do tego, żeby w ogóle powstała marka.

  • To spowodowało, że postanowiliście poszerzyć grono odbiorców swoich kosmetyków?

Wszystkie pozytywne informacje, które dostaliśmy od naszych bliskich przekonały nas, że jesteśmy w stanie tworzyć coś, co jest dobrej jakości. Pozytywny odbiór rodziny sprawił, że poczuliśmy gotowość, żeby się tym podzielić dalej.

Dodatkowo w swoim zespole mamy Anię, która jest absolutną mistrzynią, jeśli chodzi o tworzenie receptur. Robi to ekspresowo, a przy tym jest niesamowicie cierpliwa. Podejmuje tysiące prób po to, żeby w końcu się udało. Mając Anię w teamie, wiedzieliśmy, że jesteśmy w stanie ruszyć dalej.

  • Stworzyliście 10 zasad Bosphaery. Dlaczego?

Założenie było takie, że jeżeli chcemy, żeby powstała nowa marka, to ona na pewno nie może szkodzić środowisku naturalnemu. Musi być zgodna z tym, jak działa natura, nie będzie w nią ingerować. Ważny dla nas był też aspekt zdrowia i dobrego życia zwierząt. Stąd nie testujemy kosmetyków na zwierzakach. Korzystamy ze składników, które są dobrze przebadane, naturalne, na których temat mamy bardzo dużą wiedzę. Testowanie produktów na zwierzętach nie jest tu już potrzebne.

  • Piszecie, że wasze kosmetyki są odwrotnością filozofii przemysłowej, czyli?

Przede wszystkim chodzi o to, że robimy je ręcznie. Stosujemy bardzo tradycyjne metody produkcji. Istotne jest dla nas, by nasze produkty wpisywały się w filozofię slow, nie ingerowały w środowisko naturalne, które jest dla nas bardzo ważne.

Tworzymy kosmetyki od początku, zaczynając od uprawy roślin we własnym ogródku, po zbieranie ich i wykorzystanie naturalnych właściwości.  Oczywiście, jak wspominałam wcześniej, niektóre surowce musimy sprowadzać, jednak wciąż pracujemy nad zwiększeniem terenu własnych upraw. Podejście bliskości z naturą i dzielenie się tym z klientami, których też uważamy za członków naszej wielkiej rodziny, jest tym, co reprezentuje sobą Bosphaera. Chcemy się tego trzymać.

Większość roślin pochodzi z naszego osobistego ogródka i na ich bazie budujemy nasze produkty. Zasadziliśmy kilka tysięcy drzew i krzewów po to by w przyszłości pozyskiwane z nich surowce wykorzystywać do produkcji kosmetyków

  • Czy planujecie nowości w najbliższym czasie?

Oczywiście. O jednej z nich mogę już powiedzieć, bo jest już dostępna w naszej ofercie. To odżywka do włosów w kostce, dla każdego rodzaju włosów, nieobciążająca i bardzo wydajna.

Dodatkowo oferujemy cudowne olejki eteryczne, oleje roślinne oraz nieustannie poszerzamy naszą ofertę hydrolatów. Pracujemy także nad kolejnymi cudami zero waste w formie kostki, ale o tym już przy następnej okazji.

IMG_2490
IMG_2485
IMG_2482
IMG_2478 (2)
IMG_2467
IMG_2448
IMG_2432 (1)
IMG_2443 (1)
IMG_2223 (1)
IMG_2231 (1)
IMG_2415 (1)

Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl

 Rozmowa zrealizowana podczas Ekotyki – Jesień w Katowicach – Targi kosmetyków naturalnych

fot: Bosphaera

 

10 zasad Bosphaery Bosphaera kosmetyki kosmetyki naturalne
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!

12 stycznia 2022

Startuje Plebiscyt EKOTYKI 2021!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
  • Wyjątkowa akcja sieci drogerii Kontigo z okazji miesiąca kobiet!
  • Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lut    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

29 września 2020

Floslek: Kosmetyki w wymiennych opakowaniach

13 listopada 2020

Specjalistyczna higiena i pielęgnacja podrażnionej skóry okolic oczu

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.