SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
  • Wyjątkowa akcja sieci drogerii Kontigo z okazji miesiąca kobiet!
  • Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris
  • L’Oréal Professionnel Paris prezentuje wirtualne fryzury i wkracza do Metaverse we współpracy z platformą Ready Player Me
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    22 marca 2023

    YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów

    22 marca 2023

    Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

    20 marca 2023

    Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Aktualności»Blanka Chmurzyńska-Brown: Nie ma cię na targach w Bolonii, to nie istniejesz…

Blanka Chmurzyńska-Brown: Nie ma cię na targach w Bolonii, to nie istniejesz…

0
By ja ga on 30 września 2020 Aktualności, Ważne dla branży

– Covid odcisnął piętno na całej gospodarce europejskiej, włoskiej, polskiej. To już jest fakt. Nie ma odwrotu. Musimy reagować adekwatnie do tego, co daje nam otoczenie. Nie możemy rezygnować z targów WeCosmoprof. Ukuło się powiedzenie: jeżeli nie ma cię na targach w Bolonii, to nie istniejesz, nie produkujesz, nie eksportujesz. Zmiana formuły z B2B na wydarzenie digitalowe, wymaga od nas uruchomienia innych instrumentów – mówiła Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, podczas spotkania organizacyjnego, które odbyło się 28 września. Jakie to instrumenty?

Numer 5

– Pozycja producentów polskich kosmetyków w Europie jest silna. W UE jesteśmy nr 5, zarówno w wartości rynku lokalnego, jak i eksportu. Ten eksport bardzo pięknie rośnie. Pokażemy to 5 października podczas jednego z webinarów, w zebranych dla państwa danych. Udowodnią one potencjał sektora – zapowiedziała dyrektor PZPK, która zachęca polskich producentów do włączenia się w targi WeCosmoprof w nowej, digitalowej, formule.

– Zachowajmy ciągłość, jeżeli chodzi o naszą obecność na bolońskich targach. I wykorzystajmy sytuację rynkową, jaka się pojawia. Gracze się zmieniają. Niektóre rynki światowe ze względu na covid najprawdopodobniej nie będą obecne w takim nasileniu na tym wydarzeniu digitalowym jakby to było w normalnej rzeczywistości – kontynuowała.

Po pierwsze katalog cyfrowy

– W lutym przygotowywaliśmy się do targów, które miały się odbyć 17 marca w realu. Mieliśmy prezentacje, gotowość, myśleliśmy o tym, jak będziemy stawiali pawilony, budowali stoiska. Sytuacja zmieniła się. A przeniesienie targów do świata wirtualnego wymaga od nas uruchomienia innego potencjału, innych instrumentów – zauważyła Blanka Chmurzyńska-Brown.

Co konkretnie miała na myśli? – Po pierwsze zrobić wysiłek w przygotowaniu się do katalogu cyfrowego. Zabiegaliśmy o to, by powstał i był wartością, która będzie pracowała na kolejnych targach – nie tylko na tych. Będzie wykorzystana m.in. w Dubaju, przez cały okres promocji projektu. Aby zarejestrować się w wirtualnym katalogu, kliknij w polishbeauty.pl.

Co w nowej formule jest najtrudniejsze?

– Przyzwyczailiśmy się i pewnie w wielu przypadkach był to samograj – że rezerwujemy miejsce, wiemy, że za rok wracamy do Bolonii, wiemy, w którym miejscu będziemy, jaki metraż będziemy mieli. Zaszokujemy wszystkich, bo już pracujemy nad zaprojektowaniem nowej przestrzeni. Zrobimy z tego pudełeczko, perełkę. Zabierzemy cały zespół sprzedażowy i zrobimy tam show. A teraz mamy zupełnie inną rzeczywistość. Specyfika wirtualnych targów jest odmienna. Trzeba uruchomić nowe narzędzia – wyjaśniała pani dyrektor.

Cyfrowy katalog to pierwsze z narzędzi, z których skorzystać powinny polskie firmy. – To miejsce, gdzie kupiec może szukać przedsiębiorców po kategorii czy po kraju. Trzeba mieć świetnie przygotowane zdjęcia, filmy, digitalowo sprawny zespół, myśleć odbiorcą – może te materiały dobrze byłoby przygotować po włosku? Musimy złapać uwagę potencjalnego klienta na chwilę, bo nie będzie szedł po pawilonie nr 16 fizycznie, nie zatrzyma się na narodowym stoisku na kawę. Musimy go inaczej zainteresować – wskazała Blanka Chmurzyńska-Brown.

Zainteresować kupców

Katalog to nie wszystko. Od 5 do 9 października zaplanowany został szereg pokazów, webinarów debat.
– Spotkania te mają być kolejnym ze sposobów, by zainteresować potencjalnych kupców tym, co polski przemysł kosmetyczny ma do zaoferowania. Żeby zbudować przewagę konkurencyjną, zaprezentować potencjał. Nie możemy go pokazać face to face, musimy zrobić to za pomocą innych narzędzi – dodała.

A konkurentów w Europie mamy wielu. – W 70% nasz eksport jest adresowany do Europy. Eksportujemy do ok. 160 krajów, ale wciąż szukamy nowych kierunków. Zachęcamy polskie firmy do rejestracji, umieszczania swoich produktów na platformie. A także do tego, by byli z nami przez te dni od 5 do 9 października i prezentowali swoje najlepsze rzeczy. Byli aktywni, pokazywali hity eksportowe i przewagi, bo je mamy – zakończyła.

Zobacz nagranie spotkania organizacyjnego z 28 września

Więcej o webinarach i debatach, które odbędą się od 5 do 9 października TUTAJ.

Blanka Chmurzyńska-Brown katalog cyfrowy Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego targi kosmetyczne targi w Bolonii webinary WeCosmoprof
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów

Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!

12 stycznia 2022

Startuje Plebiscyt EKOTYKI 2021!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lut    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

28 września 2020

Kosmetyczny prezent na Dzień Chłopaka?

8 kwietnia 2021

Mist Cream – nowość Floslek Laboratorium

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.