SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • Na górze róże… i czarnuszka. Jak odżywić końcówki włosów?
  • Jak uzyskać idealnie nawilżoną i promienną cerę? Odpowiedź jest jedna – eliksiry hialuronowe!
  • Wiosenny program pielęgnacji stóp
  • Przygotowana na wiosnę? Sprawdź na śląskich Ekotykach!
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    29 marca 2023

    Na górze róże… i czarnuszka. Jak odżywić końcówki włosów?

    28 marca 2023

    Jak uzyskać idealnie nawilżoną i promienną cerę? Odpowiedź jest jedna – eliksiry hialuronowe!

    28 marca 2023

    Wiosenny program pielęgnacji stóp

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Aktualności»Kampania Złotej Wstążki zakończona – dotarła do ponad 5 milionów Polaków

Kampania Złotej Wstążki zakończona – dotarła do ponad 5 milionów Polaków

0
By ka rola on 5 października 2020 Aktualności

Na całym świecie złota wstążka stanowi symbol świadomości nowotworów dzieci i nastolatków. W Polsce, Kampania Złotej Wstążki, w ciągu ostatniego miesiąca dotarła do ponad 5 milionów[1] Polaków – dzięki publikacjom w mediach, wypowiedziom ekspertów, rodziców dzieci chorujących, jak i samych młodych pacjentów. Powstały strona www.zlotawstazka.pl oraz spot TV, radiowy i filmy pokazujące Prawdziwych Bohaterów i ich historie.

W ramach kampanii pojawiły się publikacje merytoryczne, skupiające uwagę na sytuacji polskiej onkologii, na jej wyzwaniach i potrzebach. Głos w publicznej debacie zabrali najwięksi medyczni eksperci, psychologowie, osoby wyzdrowiałe i chore na raka dzieci oraz ich rodzice. Dzięki Kampanii Złotej Wstążki udało się zwrócić uwagę milionom Polaków, jak ważna jest wczesna diagnoza oraz uważność onkologiczna rodziców i lekarzy pierwszego kontaktu. Wskazaliśmy także, jakie obszary należy rozwijać, aby jeszcze skuteczniej leczyć małych pacjentów, aby zapewnić, żeby każde dziecko miało szansę na wyzdrowienie. Kampania była wreszcie pretekstem do społecznego i finansowego zaangażowania we wsparcie leczenia w klinice onkologii dziecięcej Przylądek Nadziei we Wrocławiu. W Kampanię Złotej Wstążki włączyły się osoby indywidualne, a także partnerzy biznesowi i instytucjonalni.

Przez cały wrzesień symbol złotej wstążki zagościł w wielu miejscach, m.in. na mundurach pilotów
i personelu pokładowego PLL LOT. Na złoto został podświetlony Pałacu Kultury i Nauki oraz Stadion Miejski we Wrocławiu. Ponad 35 partnerów biznesowych i merytorycznych zaangażowało się w szereg działań i aktywnie komunikowało do swoich interesariuszy. Ponad ponad 6 tysięcy osób wzięło udział w ogólnopolskim wyzwaniu rekreacyjnym RakReaton.

Kampania Złotej Wstążki w Polsce odbyła się po raz pierwszy. We wrześniu, światowym miesiącu świadomości nowotworów dziecięcych, którego symbolem jest złota wstążka. Kolor wstążki nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje największą wartość – zdrowie wszystkich dzieci. Kampanię zainicjowała i zorganizowała Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, która od niemal 30 lat wspiera małych pacjentów Kliniki Przylądek Nadziei, walczących każdego dnia o zdrowie i życie.

– Najważniejsze jest to, że udało nam się skupić uwagę społeczeństwa na nowotworach dziecięcych. Pokazując Prawdziwych Bohaterów, czyli tych, którzy zmagali lub nadal zmagają się z chorobą nowotworową dzieci, wspierając się opiniami wybitnych ekspertów medycznych, mówiliśmy o potrzebie zmian w polskiej onkologii, o skutecznym i kompleksowym leczeniu, wsparciu dla rodzin w tej nietypowej sytuacji. Dzięki temu na rzecz leczenia dzieci chorych na nowotwory zaangażowaliśmy miliony ludzi dobrej woli, kilkadziesiąt instytucji i przedsiębiorstw. Z tej okazji na złoty kolor został podświetlony Pałac Kultury i Nauki, stadion we Wrocławiu, a symbol złotej wstążki zaistniał nawet w przestrzeni powietrznej na mundurach pilotów i personelu lotniczego, opanowując także media społecznościowe. Wierzymy, że dzięki tym działaniom wrzesień na stałe zagości w świadomości Polaków jako miesiąc dedykowany nowotworom dziecięcym. – mówi Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

Złota wstążka jednoczy światy

Misją Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” jest to, żeby każde dziecko miało realną szansę na wyzdrowienie i możliwie szybki powrót do szczęśliwego dzieciństwa. Oprócz szerzenia świadomości o sytuacji onkologii dziecięcej w Polsce, potrzebne jest też wsparcie finansowe.

– Zależało nam na tym, aby jednocześnie zaangażować jak najwięcej osób, firm i instytucji na rzecz skutecznego leczenia dzieci chorych na nowotwory. I udało nam się to! Nasza kampania pokazała, że w słusznej sprawie można połączyć różne światy i przygotować wspaniałe projekty marketingu zaangażowanego społecznie (CRM). Na rzecz kampanii nasi partnerzy dedykowali różnego rodzaju produkty i usługi, a kupujący mogli decydować także o dodatkowej kwocie wsparcia fundacji. Dołączyły do nas także instytucje publiczne i organizacje społeczne. Wszystkim im należą się ogromne podziękowania i szacunek za poparcie naszej idei, bo w ten sposób wspólnie poruszyliśmy i zjednoczyliśmy ludzi wokół idei pomagania dzieciom chorym na nowotwory, by wesprzeć ich leczenie. Doceniamy każdy gest solidarności! – wylicza Przemek Pohrybieniuk.

Rekreacją w raka

Kampania Złotej Wstążki oferowała wiele sposobów zaangażowania. Jeden z nich to RakReaton, czyli ogólnopolskie wyzwanie pokonania miliona kilometrów w celu zebrania 100 000 złotych na leczenie dzieci chorych na nowotwory. Taką sumę zadeklarowali przekazać partnerzy wyzwania – Grupa IMPEL oraz Fundacja LOTTO im. H. Konopackiej. I choć wrzesień to dobry czas na mobilizację, a chętnych do pomagania stale przybywa, to akcja została przedłużona na październik aż do osiągnięcia 1 miliona kilometrów. Wyzwanie wspierają m.in. Andrzej Bargiel, sportowiec ekstremalny, Agnieszka Kobus-Zawojska, wioślarka, medalistka Igrzysk Olimpijskich w Rio w 2016 roku, Magdalena Loska, mistrzyni świata w brazylijskim ju-jitsu i wielu innych. Kilometry w wyzwaniu pokonywane są przez spacerowiczów, amatorów biegania i jazdy na rowerze, a także sportowców, a nawet całe grupy biegowe i rowerowe oraz osoby znane. Swoją cząstkę dołożyli także uczestnicy Narodowego Dnia Sportu oraz piłkarze Ekstraklasy.

– Energia, jaką udało się nam razem stworzyć, jest niepowtarzalna, dlatego postanowiliśmy, że wyzwanie potrwa do momentu osiągnięcia celu. W ten sposób nie marnujemy dotychczasowego zaangażowania ponad 6000 ludzi, a do wyzwania dołączają kolejne osoby. Skończymy w momencie, gdy nasz licznik pokaże milion kilometrów! – wyjaśnia organizator.

Złota wstążka w mediach

Kampanii towarzyszyły działania w mediach społecznościowych. Tylko na Facebooku kampania dotarła do ponad 1,23 miliona unikatowych użytkowników, wywołując 44 tysiące reakcji, a jej komunikaty zostały wyświetlone ponad 2 miliony razy. Dodatkowo dzięki zaangażowaniu influencerów i influencerek kampania dotarła tam do ponad 1,65 miliona użytkowników. Media tradycyjne również kilkaset razy informowały o Kampanii Złotej Wstążki.

Złota wstążka przez cały rok

Niestety co roku 1200 dzieci zapada na nowotwory, a skuteczne leczenie jest kosztowne. Dlatego Fundacja nieustannie wspiera potrzeby dzieci i ich rodzin.

Kampania Złotej Wstążki zainaugurowała wiele inicjatyw we wrześniu, a niektóre z nich zostały przedłużone.

– Nasi partnerzy patrzą na kampanię długofalowo, co nas bardzo cieszy. Pokazuje zrozumienie sensu naszych działań i prawdziwe zaangażowanie społeczne. Na portalu Siepomaga.pl prowadzimy specjalną zbiórkę na wsparcie „Programu Broviac. Krócej w szpitalu”, która potrwa do końca roku, natomiast akcja „Każda kawa pomaga” na stacjach LOTOS co najmniej do końca października. Użytkownicy serwisu iTaxi będą mogli do świąt Bożego Narodzenia przekazać środki finansowe w swojej aplikacji do przejazdów, a na www.merlin.pl można zakupić specjalne zakładki do książek dedykowane kampanii. – informuje Przemek Pohrybieniuk.

Partnerzy

W kampanię zaangażowało się wiele instytucji oraz firm. W zależności od rodzaju wsparcia są to partnerzy honorowi i merytoryczni, sponsorzy, partnerzy biznesowi, technologiczni i medialni: Rzecznik Praw Pacjenta, Rektor Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, Fundacja DKMS, Fundacja Lotto, Grupa IMPEL, PLL LOT, Żabka, LOTOS, Blik, Merlin, Limango, iTaxi, Novartis, Czas na Herbatę, Arcadis, Dentons, DBSE, PwC, ACCA, Artgeist, CMS,  UNUM, SGB BANK, QitSnap Blue, Tpay, SiePomaga, Activy, ATM, WP.pl, Burda International, Jet Line, Ekstraklasa, Śląsk Wrocław, Mercedes Wróbel, Fundacja Sentio.

Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”

Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” już od 29 lat z powodzeniem działa
w obszarze onkologii dziecięcej. To właśnie z inicjatywy fundacji powstała jedna z najnowocześniejszych klinik dla dzieci w Polsce – Przylądek Nadziei we Wrocławiu. To jednocześnie największy ośrodek przeszczepowy w Polsce – co drugi przeszczep szpiku u dzieci w Polsce jest przeprowadzany w Przylądku Nadziei. Ośrodek wrocławski przeprowadził pierwsze w Polsce podanie CAR-T-cells u dzieci. Dzięki wsparciu fundacji doświadczeni eksperci poszerzają swoją wiedzę, otrzymują nowoczesny sprzęt medyczny, zapewniając tym samym niezbędną pomoc dzieciom chorym na raka i ich rodzinom.

Więcej informacji na stronie internetowej kampanii www.zlotawstazka.pl i www.naratunek.org.


[1] Wstępne wyniki dotarcia za pomocą mediów społecznościowych i tradycyjnych

 

źródło i fot: newseria.pl

Kampania Złotej Wstążki
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

Na górze róże… i czarnuszka. Jak odżywić końcówki włosów?

Jak uzyskać idealnie nawilżoną i promienną cerę? Odpowiedź jest jedna – eliksiry hialuronowe!

Wiosenny program pielęgnacji stóp

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
28 marca 2023

Przygotowana na wiosnę? Sprawdź na śląskich Ekotykach!

15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • Na górze róże… i czarnuszka. Jak odżywić końcówki włosów?
  • Jak uzyskać idealnie nawilżoną i promienną cerę? Odpowiedź jest jedna – eliksiry hialuronowe!
  • Wiosenny program pielęgnacji stóp
  • Przygotowana na wiosnę? Sprawdź na śląskich Ekotykach!
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
kwiecień 2023
P W Ś C P S N
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« mar    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

28 września 2020

Kosmetyczny prezent na Dzień Chłopaka?

10 grudnia 2020

GREEN for skin w gronie światowych COSMO TRENDS

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.