Gazetka promocyjna Rossmanna otrzymała nagrodę i tytuł „Gazetki Roku 2019” w I edycji programu branżowego „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW”. Publikacje promocyjne 84 sieci działających w Polsce oceniane były przez ponad 80 tys. osób.
Przez ponad pół roku zbierano opinie użytkowników kilku największych na rynku aplikacji mobilnych agregujących promocje. Zapytano Polaków, które gazetki są najbardziej przejrzyste pod względem graficznym i estetycznym. Także najlepiej sprofilowane pod oczekiwania oraz potrzeby konsumentów. Ponad 80 tys. osób przedstawiło swoje spostrzeżenia na temat 84 sieci działających w Polsce, podzielonych na 10 grup tematycznych.
Wśród Drogerii największe uznanie zdobył Rossmann
– Podczas tworzenia gazetki zawsze zwracamy uwagę na to, co w danym momencie może zainteresować klienta. Wiedza i doświadczenie osób, które pracują przy tworzeniu publikacji, pozwalają tak dobierać produkty, aby oferta jak najlepiej odpowiadała oczekiwaniom konsumentów. Jeśli to, co robimy podoba się naszym klientom, a wyróżnienie o tym ewidentnie świadczy, to z pewnością dalej będziemy podążać tą drogą – stwierdza Agata Nowakowska, Rzecznik Prasowy sieci Rossmann.
Organizatorem programu „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW” jest Grupa BLIX, posiadająca największe na rynku aplikacje mobilne agregujące promocje w obszarze konsumenckim, tj. BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony. Każdego miesiąca korzysta z nich ponad 2,5 mln Polaków.
źródło i fot: rossmann.pl