AVON to najbardziej pożądany, a zarazem jeden z najbardziej wymagających graczy na polskim rynku beauty.
Zapachy Artistique Parfumiers to produkty z górnej półki. Do stworzenia trzech niezwykłych kompozycji marka AVON zaprosiła światowej sławy francuskich senselierów, na co dzień współpracujących ze światowymi markami. Maurice Roucel, Emilie Coppermann oraz Alexandra Carlin opracowali kompozycje inspirowane wspomnieniami, zawierające akordy irysa, paczuli i magnoli. Celem kampanii realizowanej przez BrandLift jest promocja zapachów na Instagramie za pomocą mikroinfuencerów oraz celebrytów. Posłuży do tego m.in. hasztag #AVONartists.
– Motywem przewodnim kampanii były inspiracje w procesie twórczym nawiązujące do kreowania zapachów. Współpracujący z nami influencerzy otrzymali kilka nowych zapachów, a ich zadaniem było przedstawienie produktów w ciekawy sposób. Do współpracy zaprosiliśmy zarówno celebrytów, jak i mikroinfluencerów. Nowe perfumy marki AVON promowały między innymi aktorki Anna Mucha czy Joanna Opozda, stylistka Martyna Wendzikowska oraz choreografka i tancerka Sylwia Madeńska – mówi dyrektor zarządzający BrandLift Karina Hertel.
Kampania okazała się sukcesem. Łączny zasięg to ponad 1 mln odsłon – był dwukrotnie większy niż pierwotnie zakładano.
– W tej kampanii dobór influencerów oraz ich wiarygodność i autentyczność były kluczowe. Proces powstawania zapachów wymaga kunsztu, dlatego postawiliśmy na twórców Instagrama, którzy zgromadzili obserwatorów doceniających i śledzących ich pasje. Zaprosiliśmy do współpracy osoby, które dzielą się z innymi swoim unikalnym talentem i doceniają rzemiosło mistrzów perfumiarstwa, twórców zapachów Avon Artistique – zaznacza Agnieszka Gadoś, Head of Media & Adverstising, Avon.
Na potrzeby kampanii powstała też specjalna grafika stworzona przez młodą, cenioną artystkę i ilustratora – Martynę Wilner.
Kampanie produktowe i społeczne
To kolejna kampania realizowana przez agencję marketingu influencerskiego BrandLift. Agencja prowadziła m.in. kampanię Samsung reprezentując Maffashion, tym samym pomagając promować najnowszy model kompaktowego telefonu. Brandlift prowadzi również działania dla marek: Nivea – promując innowacyjne produkty, Remington, Velux, Dell, Empik Foto czy sieci sklepów Żabka. BrandLift prowadził również działania mające na celu promowanie Stoczni Gdańskiej i wpisanie obiektu na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Kampania społeczna była prowadzona na zlecenie Narodowego Instytut Dziedzictwa.
źródło i fot: newseria.pl