SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
  • Wyjątkowa akcja sieci drogerii Kontigo z okazji miesiąca kobiet!
  • Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris
  • L’Oréal Professionnel Paris prezentuje wirtualne fryzury i wkracza do Metaverse we współpracy z platformą Ready Player Me
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    22 marca 2023

    YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów

    22 marca 2023

    Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

    20 marca 2023

    Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Marki kosmetyczne»Nowa odsłona wizualna kosmetyków naturalnych Creamy

Nowa odsłona wizualna kosmetyków naturalnych Creamy

0
By ka rola on 9 października 2020 Aktualności, Marki kosmetyczne
Polsko-hatiańska marka Creamy znana z tworzenia kosmetyków naturalnych na bazie oleju moringa sprowadzanego z Haiti dnia 8 października br. zaprezentowała swoją nową odsłonę wizualną, której punktem odniesienia jest Haiti. A również personalizowane podejście do pielęgnacji twarzy. Zofia Pinchinat-Witucka, właścicielka Creamy oraz specjalistka od automasażu twarzy przyznaje, że „to co się dzieje w Creamy to ewolucja w kierunku dojrzałej marki, która dotychczasowy czas poświęciła na poznanie potrzeb Klienta”.

Misją Creamy jest odpowiedzenie na potrzeby nowoczesnej kobiety, pragnącej zrównoważonej i holistycznej pielęgnacji twarzy. Nierafinowane oleje, sprowadzane między innymi z Haiti, są podstawą autorskiej ścieżki pielęgnacji, którą marka łączy z potwierdzoną naukowo wiedzą. Creamy uwzględnia różnorodne potrzeby i preferencje pań. Z tego też powodu, w ofercie Creamy rozróżnione będą 2 linie produktowe:.1) linia oil.skin.care dedykowana miłośniczkom olejowej pielęgnacji. 2) linia skin.care bazująca na hydrolatach i dedykowana osobom, dla których przyswajalność olejów może być problematyczna. Obie linie produktowe są sukcesywnie rozwijane w laboratorium Creamy w Warszawie.

Oprócz wyodrębnienia 2 linii produktowych, zmianie ulegają nazwy produktów. Zmiana ma na celu uproszczenie nazewnictwa oraz podkreślenie związku danego produktu z wyróżniającym go, unikatowym surowcem (np. esencja tonizująco-nawilżająca Hydro Rice bazująca na fermentowanej wodzie ryżowej czy olejek do mycia i demakijażu twarzy Moringa Pure na bazie oleju moringa).

Ścieżka pielęgnacji Creamy – #creamycare

Celem Creamy jest podkreślanie, że właściwie poprowadzona ścieżka pielęgnacji pozwala na zachowanie dobrej kondycji skóry. Marka niezależnie od typu cery wyróżnia 3 podstawowe etapy codziennej pielęgnacji twarzy: oczyszczanie, tonizację oraz odżywianie. Co istotne, etapy ścieżki pielęgnacji Creamy są wobec siebie komplementarne. Dzięki temu podążanie ścieżką Creamy zapewnia skórze kompleksową
i prawdziwie skuteczną pielęgnację.  Rezultatem podążania ścieżką Creamy jest skóra wolna od zanieczyszczeń, poddana tonizacji, dogłębnie nawilżona i odżywiona. Każdy z etapów ścieżki pielęgnacji przygotowuje cerę do tego, który następuje później. Stosowane w odpowiedni sposób kosmetyki Creamy wzmacniają swoje działanie, co przynosi cerze korzyści na każdym etapie pielęgnacji.

Identyfikacja wizualna Creamy – #creamylovenature

W ramach nowej odsłony Creamy zmieniają się etykiety kosmetyków. Dotychczasowe naklejki i karteczki mocowane za pomocą sznurków zastąpią papierowe etykiety mocowane wokół opakowania. Nowe oznakowanie opakowań Creamy powstało w duchu less waste, aby ograniczyć liczbę wykorzystanych materiałów. Miłośniczki estetyki Creamy nie będą zawiedzione. Pomimo wprowadzenia nowych etykiet w portfolio marki pozostają doskonale rozpoznawalne pośród fanek naturalnej i wegańskiej pielęgnacji eleganckie i minimalistyczne butelki Creamy z charakterystyczną pipetą. Kosmetyki w dalszym ciągu oferowane będą w szklanych i zwrotnych opakowaniach. Nowe etykiety podkreślają również znaczenie 3 etapowej ścieżki pielęgnacyjnej Creamy. Aby ułatwić identyfikację oraz stworzenie optymalnego zestawu kosmetycznego, na każdym produkcie umieszczono informację wskazującą na krok pielęgnacyjny. Nowe etykiety nawiązują do kreolskich obrazów, a tym samym do korzeni marki oraz historii osobistej właścicielki Creamy – Zofii Pinchinat-Wituckiej, która od wielu lat stara się zbliżyć swoje dwie ojczyzny: Polskę oraz Haiti.

Mój masaż Creamy –  #mycreamycare

Zofia Pinchinat-Witucka to nie tylko specjalistka od naturalnej pielęgnacji i haitańskiej kultury, ale także ekspertka w sztuce masażu. Aktywnie angażuje się w promowanie idei i efektów automasażu, do którego z sukcesem wykorzystuje kosmetyki olejowe Creamy. Wierzy, że dobranie skutecznych kosmetyków na podstawie 3 etapów pielęgnacyjnych Creamy oraz połączenie ich z automasażem pozwala na holistyczne podejście do pielęgnacji twarzy, które ukierunkowane jest na zachowanie zdrowego wyglądu skóry. Na bazie bogatego doświadczenia Zofia opracowała autorską ścieżkę automasażu twarzy. Swoją wiedzą dzieli się poprzez treści edukacyjne publikowane w formie live-ów, nagrań na IGTV czy publikacji na oficjalnej stronie Creamy: www.creamy.pl.

Zofia Pinchinat-Witucka przyznaje, że: „Zmiany w Creamy są wynikiem procesu dojrzewania Creamy. Jest to zjawisko, które dotyczy wielu młodych firm w naszym obszarze i jak okiem sięgnę na takim etapie znajduje się kilka podobnych marek. Wszyscy wiemy, że zmiana jest nieodzownym elementem wzrostu. Jest wynikiem samopoznania i lepszego zrozumienia otaczającego świata. Zmiana jest nierozerwalnie związana z doświadczeniem i zdolnością uczenia się. Bez tego się ginie: albo nas połyka duża ryba, albo jesteśmy płotką w wielkiej ławicy identycznych sardynek”.

źródło i fot: inf. prasowa

Creamy identyfikacja wizualna kosmetyki kosmetyki naturalne
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów

Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!

12 stycznia 2022

Startuje Plebiscyt EKOTYKI 2021!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lut    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

25 listopada 2020

Rynek kosmetyków na świecie. Jakie są obecnie najważniejsze trendy?

27 listopada 2020

Prezenty dla niej, dla niego, dla dziecka

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.