2020 rok dla Clochee to m.in. wprowadzenie 2 nowych linii produktowych: Men i Baby&Kids, a także balsamu Glow. Czego z kolei możemy się spodziewać po 2021? – Rewolucji, jeśli chodzi o wdrożenie zupełnie nowej linii, a wraz z nią innowacyjnego i ekologicznego podejścia do opakowań – zdradza Daria Prochenka, prezes Clochee.
- 2 nowe linie
- rozwój e-commerce
- rewolucja w opakowaniach
- bycie eko i vege
- współpraca z Dziką Zagrodą i wsparcie Otwartych klatek
Jaki był dla was rok 2020?
- Pełen wyzwań z uwagi na sytuację pandemiczną, która wpływała na płynność naszej pracy. Z drugiej jednak strony wykazał, że mimo utrudnionych warunków możemy dalej sprawnie funkcjonować i mamy niezawodny zespół.
- Rozwojowy – wprowadziliśmy 2 nowe linie: Men, Baby&Kids oraz balsam Glow, który od razu trafił do top 10 naszych produktów.
- Pozytywny pod kątem rozwoju e-commerce.
- Wspierający – oprócz dbania o dobre samopoczucie naszych klientów, podjęliśmy szereg inicjatyw, które wspierają naszą planetę oraz zwierzęta.. M.in. nawiązaliśmy współpracę z Dziką Zagrodą w Jabłonowie oraz wpieramy Otwarte klatki. Oczywiście, w tym trudnym czasie, nie zabrakło także wsparcia dla pracowników wybranych szpitali.
Czego spodziewacie się po 2021? I czego spodziewać mogą się wasi klienci w nowym roku?
- Nowych wdrożeń, w tym jednego wyjątkowego w pierwszym kwartale 2021. Jeszcze nie możemy zdradzić, co to będzie, ale klienci mogą spodziewać się rewolucji, jeśli chodzi o ekologiczne podejście do naszych opakowań.
- Inspiracji dla ciała i dla ducha od Clochee.
- Nowego e-commerce.
- Dalszych zmian – świat zaczął się zmieniać coraz szybciej…, musimy za nim nadążyć, a w niektórych kwestiach wyznaczać nowe trendy i wymagać od siebie jeszcze więcej, szczególnie w kwestiach ekologiczności.
- To, co się na pewno nie zmieni, to wierność naszym wartościom, bycie EKO i VEGE, a także wspieranie inicjatyw CSR w tym zakresie.
- Mamy nadzieję, że nowy rok i nasze nowe wdrożenia zachwycą klientów.
Czego życzycie swoim klientom na nowy rok?
Dużo spokoju i czasu na relaks, bo po 2020 roku na pewno każdy tego potrzebuje. Umiejętności szukania dobrych stron w każdej sytuacji. Odnalezienia radości w byciu blisko natury i samych słonecznych/pozytywnych dni w 2021.
Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl
Sprawdź, jak inne marki kosmetyczne podsumowują 2020 rok i czego oczekują po 2021.
fot: Clochee