BabyBoom, marka naturalnych kosmetyków dla dzieci została wyróżniona w ogólnopolskim programie Konsumencki Lider Jakości, tytułem Debiut Roku 2020.
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych marek i produktów dostępnych na polskim rynku.
- KĄPIEL NOWORODKA – DLACZEGO WARTO WYBRAĆ NATURALNE KOSMETYKI?
- BabyBoom już po premierze
- Pielęgnacyjny duet do ust FaceBoom
„Premierowa linia kosmetyków BabyBoom swój debiut rynkowy miała we wrześniu. Cieszymy się, że pomimo tak krótkiej obecności na rynku, markę zauważyli konsumenci i wzbudziła ona ich zaufanie. Czego efektem jest przyznanie jej wyróżnienia.” – mówi Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication marek BabyBoom, BodyBoom i FaceBoom.
BabyBoom to marka z portfolio firmy Bielenda Kosmetyki Sp. z o.o. Stworzona z myślą o kompleksowej pielęgnacji wrażliwej skóry niemowląt i dzieci
Wszystkie kosmetyki BabyBoom zawierają od 98% do 99% naturalnych składników pochodzenia naturalnego (potwierdzone wg normy ISO 16128). Są w 100% wegańskie. Co potwierdzają certyfikaty Fundacji Viva Vegan. Oraz międzynarodowy certyfikat PETA.
źródlo i fot: inf. prasowa