Polski producent hipoalergicznych kosmetyków naturalnych wspiera Amazonki i zachęca do połączenia pielęgnacji z profilaktyką zdrowia piersi.
Marka eeny meeny zawsze była blisko kobiet, a w szczególności mam. W związku z badaniami naukowymi przeprowadzonymi w zeszłym roku na Uniwersytecie Karoliny Północnej, które wykazały, iż kobiety rodzące po raz pierwszy pomiędzy 25 a 55 rokiem życia (w Polsce dotyczy to większości mam), są znacznie bardziej narażone na ryzyko związane z możliwością wystąpienia nowotworu piersi, podjęła inicjatywę, by w innowacyjny sposób przypominać o regularnym samobadaniu piersi.
Stworzono ujędrniający krem do biustu, który poprzez różowy kolor ma za zadanie kojarzyć się z różową wstążeczką będącą symbolem profilaktyki zdrowych piersi. Pomysłodawca zachęca do tego, by podczas pielęgnacji jednocześnie pamiętać o tym, że w łatwy sposób można przeprowadzić samobadanie – kolor tego kosmetyku ma za zadanie regularnie o tym przypominać.
Informacje o tym jak prowadzić samobadanie i na co zwrócić uwagę udostępniono pod adresem akcji: https://www.eenymeeny.eu/profilaktycznapielegnacja/
Część przychodów z tego kremu przekazywana będzie stale na poczet Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”. Co ważne, inicjatywna ta obowiązywać będzie przez cały cykl życia produktu, nie ogranicza się wyłącznie do października czy do własnego sklepu internetowego.
źródło: inf. prasowa
fot: pixabay.com