Lush Botanicals zmienia nazwę na LOST WITH BOTANICALS.
Jak podaje firma:
Dlaczego to robimy?
Bo czeka na nas świat, chcemy się rozwijać, zdobywać i pragniemy być zawsze ultra wyjątkowi. Zależy nam na nieporównywalnej, wyróżniającej się nazwie nie tylko w naszym kraju, ale i w szerokim świecie. Według badań przeprowadzonych na nasze zlecenie, marka Lush Botanicals nie byłaby wystarczająco unikalna i jedyna w swoim rodzaju.
Decyzja o modyfikacji nazwy była jedną z cięższych z jaką przyszło nam się uporać, ale konieczną. Utrzymywanie dwóch odrębnych, równolegle funkcjonujących marek w Polsce (Lush Botanicals) i nowej dedykowanej Klientkom globalnie, angażowałoby zbyt mocno naszą energię w różnych obszarach, a wolimy skierować ją w jeden, mocny i optymalny nurt.
Zmienia się tak naprawdę niewiele, bo jedynie część nazwy, a tak dużo nam to daje.
Wyjątkowość na całym świecie.
Czy coś jeszcze ulegnie zmianie oprócz nazwy marki?
Oprócz części nazwy marki, wszystko pozostaje na swoim miejscu bez zmian. Produkty, idea i styl nie zmieniają się, a nowa nazwa łatwo wpada w oko, brzmi romantycznie i będzie rozumiana w każdym zakątku Planety. Zmiany będziemy wprowadzać etapami, czeka nas trochę przyjemnej pracy nad odświeżeniem strony i wymianą etykiet produktów pod nową nazwą.
A teraz najważniejsze: gdzie można się z nami spotykać?
Od teraz naszą historię będziemy pisać pod imieniem Lost with Botanicals, a nasze nowe miejsce to LostwithBotanicals.com. Bądźcie czujni i nie straćcie z nami kontaktu. Poniżej znajdziecie listę linków do wszystkich naszych obecnych miejsc w wirtualnej przestrzeni i mediów społecznościowych, które się automatycznie zaktualizują i pozwolą na kontakt z nami. Wystarczy, że będziecie z nami połączeni teraz.
Nasza odnowa napawa nas radością i wibrującym optymizmem. Mamy nadzieję, że szybko oswoicie się z nową nazwą, mocno zapadnie w Waszej świadomości i nadal będziecie przepadać za botanikami zamkniętymi w naszych butelkach i słoiczkach. Tak samo jak róża pod inną nazwą pachniałaby równie słodko, tak samo my pod nowym szyldem zamierzamy niezmiennie wybornie smakować skórze.
Ania z Lost with Botanicals
źródło i fot: inf prasowa