Firma Phenicoptere, producent kultowej rękawicy GLOV, która zmyje Twój makijaż i inne zanieczyszczenia wyłącznie za pomocą wody, od początku istnienia wybierała proekologiczne działania i rozwiązania, które są przyjazne dla środowiska. Tym razem jej właścicielki poszły o krok dalej i nawiązały współpracę z innowacyjną firmą VIVE Innovation. Dzięki tej kolaboracji, udało się zamknąć obieg produktów tekstylnych, a owocem współpracy będą GLOVly ławki, które zostaną postawione w wybranych w głosowaniu miejscowościach. Chcąc uczcić to wyjątkowe wydarzenie marka GLOV stworzyła dla swoich klientek zestaw #LessWasteMoreGLOV.
Phenicoptere od zawsze zachęcała swoje klientki, aby dawały ponowne życie jej produktom. Na stronie internetowej marki możemy znaleźć przykłady i inspiracje jak ponownie wykorzystać np. rękawicę do demakijażu, która idealnie sprawdzi się do sprzątania kuchni lub do mycia luster, okien czy butów.
“Celem naszej firmy jest przede wszystkim dotarcie z naturalnymi rozwiązaniami kosmetycznymi do każdej kobiety. Oferowane przez nas produkty wpisują się w nurt naturalności i minimalizmu. Do demakijażu wystarczy jedynie woda i nasza rękawiczka. Dzięki temu ograniczamy nadmierne zużycie butelek plastikowych po mleczkach do demakijażu i płynach micelarnych, czy jednorazowych wacików do oczyszczania twarzy. Wygodne, praktyczne i pro-ekologiczne rozwiązanie!” – mówi Monika Żochowska, CEO Phenicoptere.
Dzięki kolaboracji z europejskim liderem w przetwarzaniu tekstyliów, firma Phenicoptere zamknęła obieg produktów tekstylnych. Wszystkie niewykorzystane materiały podczas produkcji, a także produkty marki GLOV, które straciły już swój okres użytkowania, będą dostarczane do firmy VIVE Innovation w celu ich ponownego wykorzystania.
„W Grupie VIVE pracujemy w modelu gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ). Polega on na zamknięciu pętli, w której pozyskane od konsumentów tekstylia trafiają na nasze linie produkcyjne. Tam są sortowane i w zależności od ich jakości kierowane do ponownej odsprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym, a także do przetworzenia. Dajemy drugie życie tekstyliom w postaci czyściwa, paliw alternatywnych czy kompozytu tekstylnego VIVE Texcellence, który jest znakomitą alternatywą dla drewna i z powodzeniem wykorzystywany jest do budowy tarasów, mebli ogrodowych czy elementów małej architektury” – powiedziała Ewelina Rozpara, Rzecznik prasowy Grupy VIVE.
21 września startuje konkurs GLOV x VIVE Innovation, który będzie polegał na wyprodukowaniu ławek ze zużytych produktów marki GLOV. Do konkursu, może przyłączyć się każdy, kto posiada artykuły GLOV. Zużyte produkty można oddać do punktów sprzedaży perfumerii Sephora, gdzie należy je włożyć do specjalnych pojemników lub przynieść do biura GLOV, które mieści się przy ulicy Chocimskiej 14a/101 w Warszawie. Zachęcamy do wzięcia udziału w głosowaniu, w której miejscowości mają stanąć GLOVly ławki. Głosy należy oddać na stronie: https://www.lesswastemoreglov.pl/. Przyłącz się do akcji i zostań #LessWasteHero!
“Jesteśmy bardzo dumni z nawiązania współpracy z VIVE Innovation. To dla nas przełomowy krok. Cieszymy się, że możemy wspierać takie inicjatywy i, że nasze produkty dostaną nowe życie. Nieustannie wprowadzamy wiele ulepszeń, aby stać się firmą jak najbardziej przyjazną dla środowiska. Naszą filozofią jest generowanie jak najmniejszej ilości odpadów i przestrzeganie zasad: Reuse, Remake, Recycle.” – mówi Ewa Dudzic, Vice President Phenicoptere.
Chcąc uczcić to niezwykłe wydarzenie marka GLOV stworzyła dla swoich klientek zestaw #LessWasteMoreGLOV. W tym wyjątkowym zestawie znajdziesz pięć kultowych płatków kosmetycznych wielokrotnego użytku GLOV Moon Pads, woreczek do prania i przechowywania płatków oraz niebiański ręczniczek z mikrofibry, który idealnie osuszy twoją twarz w najbardziej higieniczny sposób. Zestaw zapakowany jest w funkcjonalną, korkową kosmetyczkę, która idealnie sprawdzi się do przechowywania kosmetycznych drobiazgów, tak, aby się nie brudziły i służyły Ci na dłużej. Wszystkie produkty są przyjazne dla środowiska i zgodne z ideą Less Waste.
źródło i fot: inf. prasowa