– Wszystkie nasze produkty zmywają makijaż tylko przy użyciu wody. Bez stosowania jakichkolwiek kosmetyków potrzebnych do tradycyjnego demakijażu, takich jak: płyn micelarny, żel do mycia twarzy, peeling, tonik oraz waciki – wskazują Monika Żochowska i Ewa Dudzic, właścicielki marki GLOV.
-
Na czym polega innowacyjność produktów do demakijażu i pielęgnacji ciała marki GLOV? Jak to działa?
Produkty GLOV powstały z myślą o każdej kobiecie, by ułatwić i umilić codzienne, urodowe rytuały. Dla nas obu, tak jak dla milionów kobiet na świecie, demakijaż był strasznie uciążliwym momentem dnia. Wymagał dużo czasu i precyzji. Z drugiej strony wiedziałyśmy, jak jest ważny dla urody. Oczyszczona skóra jest zdrowsza, dłużej zachowuje młody wygląd.
Chodziło więc o oczyszczanie skóry, które będzie szybkie i łatwe. I nie będzie nam szkodzić. Bez chemii, bez podrażnień, bez niepotrzebnego wysuszania skóry.
Włókna naszych rękawiczek stworzone są w mikrotechnologii. Są sto razy cieńsze niż ludzki włos. Mają kształt gwiazdy, dzięki czemu chwytają i usuwają makijaż jak magnes bez uszkodzenia skóry. Produkty są hipoalergiczne oraz bezpieczne nawet dla najbardziej wrażliwej skóry.
Produkty GLOV są świetne dla osób uprawiających dużo sportu, żyjących dynamicznie oraz podróżujących, szczególnie od kiedy wprowadzono ograniczenia w przewozie płynów samolotami.
-
Rękawice oferujecie w 4 kształtach. Od czego uzależniony jest wybór kształtu? Jak dopasować najlepszą dla siebie? Czy różnią się one również rodzajem włókien?
Wszystkie nasze produkty zmywają makijaż tylko przy użyciu wody. Bez stosowania jakichkolwiek kosmetyków potrzebnych do tradycyjnego demakijażu, takich jak: płyn micelarny, żel do mycia twarzy, peeling, tonik oraz waciki.
Naszym bestsellerowym produktem jest rękawiczka GLOV On-The-Go, którą zalecamy posiadaczom cery normalnej. Ta uniwersalna rękawiczka ma krótsze włosie niż ta do cery suchej, ale nie złuszcza tak, jak rękawiczka do cery tłustej. Jest ona dobrą alternatywą dla osób zaczynających przygodę z demakijażem i niepewnych potrzeb swojej skóry.
Rękawiczka GLOV Expert Dry Skin dedykowana jest nie tylko skórze suchej, ale też dojrzałej. Takiej, która łatwo ulega podrażnieniom lub ma tendencję do pękających naczynek krwionośnych. Jej struktura przypomina pluszaka, włoski są długie i jedwabiście gładkie. Ma ona najmniej właściwości peelingujących z całej rodziny GLOV. A co za tym idzie, unika mechanicznego pobudzania skóry. Dzięki unikalnym mikrowłóknom skóra nie będzie podrażniona, jej warstwa hydrolipidowa nie zostanie naruszona, a demakijaż delikatnej skóry wokół oczu będzie skuteczny i łagodny.
Natomiast dla cery tłustej powstała rękawiczka GLOV Expert Oily Skin. Bardzo dobrze oczyszcza skórę z sebum i ma największe zdolności peelingujące wśród wszystkich rękawiczek GLOV. Włókna są zaprojektowane tak, żeby ścierać warstwę rogową naskórka, gruntownie czyścić pory skóry, poprawiać mikrokrążenie i pozostawić skórę matową. Na szczęście technologia GLOV pozostawia niezmienione pH i nienaruszony płaszcz hydrolipidowy, co sprawdziliśmy w laboratorium.
Ostatnią, największą rękawiczką jest GLOV Comfort. System 4 rogów pozwoli precyzyjnie usunąć makijaż z kącików oka, a większa powierzchnia zagwarantuje umycie skóry do czysta. Dodatkowa powierzchnia sprawia, że bezlitośnie rozprawia się ona z silikonowymi bazami, ciężkimi fluidami, cieniami i pomadkami. A po całym demakijażu nadal jest przestrzeń na wymasowanie skóry i delikatny peeling czystym kawałkiem rękawicy.
-
Jak to się stało, że w przeciągu 6 lat od startupu, mikroprzedsiębiorcy staliście się producentem, którego wyroby można zakupić w 60 krajach na całym świecie?
Obie pochodzimy ze wschodniej Polski. Z tradycyjnych rodzin, w których budowano w nas przekonanie, że ciężką pracą można dojść do wszystkiego, o czym się zamarzy. Od samego początku nastawione byłyśmy na rozwój eksportu.
GLOV jest zupełną innowacją na światowym rynku kosmetycznym, skierowaną do wszystkich kobiet, niezależnie od typu i koloru cery. Znając i rozumiejąc ich potrzeby, a przede wszystkim zajmując się tym, co kochamy i na czym się znamy, udało się nam rozwinąć markę GLOV na poziomie globalnym.
Produkty naszej marki są już obecne w ponad 60 krajach na całym świecie, w wielu znanych sieciach drogeryjnych, w Unii Europejskiej, Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie.
Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl
Rozmowa zrealizowana podczas Ekotyki – Jesień w Katowicach – Targi kosmetyków naturalnych 2020
Nowość od GLOV, dzięki której demakijaż stanie się ukochanym rytuałem pielęgnacyjnym!