Primavera Parfum rozwija swoją ofertę handlową poprzez rozbudowę kanałów sprzedaży internetowej. Spółka, świadcząca usługi w obszarze dystrybucji e-commerce, właśnie poszerzyła zasięg swoich działań o kolejny globalny serwis – Amazon.
W tym roku zarząd spółki wdraża nową strategię rozwoju. Jednym z jej głównych filarów jest usługa wielokanałowości. Za jej sprawą klienci Grupy zyskują szeroki wachlarz możliwości sprzedaży internetowej kosmetyków i perfum. Co przekłada się na wzrost skali oraz efektywność ich biznesu.
W realizowaną strategię doskonale wpisuje się rozpoczęta właśnie współpraca z globalnym graczem Amazon. Posiadającym w swojej ofercie największy na świecie sklep internetowy. Dzięki podpisanej umowie przed klientami Primavera Parfum otwiera się możliwość lokowania swoich produktów w niemieckiej odsłonie tej niezwykle popularnej platformy sprzedażowej.
– Rozpoczniemy od sprzedaży towarów u naszego zachodniego sąsiada – Niemiec. Co podyktowane jest między innymi największy udziałem Amazona na tamtejszym rynku e-commerce. W skali miesiąca odnotowuje się tam przeszło 500 milionów wizyt. A to z kolei przekłada się na ogromny potencjał sprzedażowy, z którego chcemy skorzystać – wyjaśnia Michał Żółkowski, Head of Project Management w Primavera Parfum.
Spółka przy działaniach na platformie będzie współpracowała z ekspertami z firmy Nethansa, specjalizującej w tworzeniu rozwiązań, które pomagają wejść na globalny rynek reprezentowany przez Amazon.
W pierwszym kwartale tego roku ma wystartować polska odsłona tego serwisu
– Platforma Amazon to nowoczesne rozwiązanie pod względem technologii, pozwalające docierać do jeszcze większej liczby klientów. Jej wejście na polski rynek będzie dodatkowym motorem napędowym dla krajowego sektora e-commerce. Z pożytkiem dla nas oraz naszych kontrahentów – dodaje Żółkowski.
Primavera Parfum chce oferować swoim klientom możliwość sprzedaży produktów także za pośrednictwem polskiej wersji Amazona. W dalszej kolejności planowane jest rozwijanie oferty o inne rynki europejskie, na których dostępna jest ta platforma sprzedażowa. W opinii zarządu będzie to kolejny milowy krok. Pozwalający umocnić pozycję lidera na krajowym rynku. Oraz zwiększyć rozpoznawalność poza jego granicami.
Amazon na początku tego roku ogłosił rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce swojego sklepu. Przedsiębiorcy już mogą rejestrować swoje konta w serwisie. Według zapowiedzi przedstawicieli firmy, platforma umożliwi dotarcie z ofertą do ponad 300 mln klientów.
źródło i fot: newseria.pl