Jak dbamy o siebie w czasie pandemii?

0

Pandemia wiele zmieniła w naszym codziennym życiu, zarówno tym zawodowym, społecznym, jak i rodzinnym. Przedefiniowaliśmy swoje priorytety, koncentrując się na zdrowiu i bezpieczeństwie, jednocześnie próbując odnaleźć równowagę w nowej rzeczywistości, w której praca przenika się z życiem rodzinnym. Sytuacja pandemiczna wpłynęła również na nasze zwyczaje zakupowe, styl życia, a także to, jak dbamy o siebie. Polska marka Silcare sprawdza, jak pandemia zmieniła nasze urodowe nawyki.

Pandemia zamknęła nas w domach, w których musieliśmy pogodzić życie rodzinne, szkolne i zawodowe. Praca zdalna i koncentrowanie wolnego czasu na domowych aktywnościach miały ogromny wpływ na zachowania konsumenckie. Eleganckie ubrania zamieniliśmy na wygodne dresy, Polki przeniosły też akcent z makijażu na pielęgnację. Rezygnacja kobiet z codziennego makijażu przełożyła się na spadek sprzedaży i zainteresowania kosmetykami kolorowymi.

Większość kobiet zainteresowała się natomiast świadomą pielęgnacją skóry, zwłaszcza, że noszenie maseczek nie sprzyja jej dobrej kondycji. W okresie pandemicznym silniej zadbaliśmy także o pielęgnację dłoni, które każdego dnia są narażone na szkodliwe działania czynników zewnętrznych oraz zniszczenia spowodowane przez środki do dezynfekcji. Zamknięte salony kosmetyczne i troska o własne bezpieczeństwo spowodowała także, że zrezygnowaliśmy z wizyt i robiliśmy manicure czy pedicure w domowym zaciszu. To element dbania o siebie, wpływający na poprawę samopoczucia.

Produkty do pielęgnacji i stylizacji paznokci stały się centrum zainteresowania polskich konsumentek

Bardzo często o wyborze produktu decydowała niska, przystępna cena, idąca w parze z ich wysoką jakością. Wiele kobiet sięgało także po rodzime marki, chcąc wesprzeć polskich producentów. Konsumenci szukali takich, które odpowiadały na ich zmieniające się potrzeby. Badania przeprowadzone przez Silcare – jednego z polskich wytwórców i prawdopodobnie jedynego w Polsce z technologią produkcji kosmetyków światłoutwardzalnych – wykazały, że marka ceniona jest za wysoką jakość swoich produktów, polskie pochodzenie, jak również przystępną cenę.

Linia Flexy, hybrydy w zgrabnych, kwadratowych buteleczkach, okazały się bestsellerem sprzedażowym. Produkty Silcare odpowiadają potrzebom czasu pandemii także ze względu na atrakcyjną cenę, na którą obecnie w większym stopniu zwracamy uwagę. Konsumenci są coraz bardziej świadomi, a pandemia tylko wzmocniła ten trend. Klienci coraz częściej szukają wysokiej jakości w dobrej cenie.

Pandemia znacząco wpłynęła także na trendy – te z wybiegów zostały zamienione na bardziej użytkowe, uniwersalne. W odpowiedzi na te potrzeby konsumentek marka Silcare zrewidowała także swoje kolory, rozszerzając paletę barw – zdecydowanej, intensywnej magencie towarzyszą teraz kolory ponadczasowe i pasujące do domowych stylizacji – delikatny pudrowy róż oraz ciepły beż. To właśnie te kolory częściej wybieraliśmy, spędzając większość czasu w domu.

Marka Silcare stawia sobie za cel być bardziej wyrazistą, skupiać się na wartościach, które są istotne dla użytkowniczek. Polskie pochodzenie, jakość, autentyczność, atrakcyjność cenowa. Poprzez kolory, zapachy, konsystencję chciałaby mieć wpływ na zmianę, inspirować do tego, by kobiety stawały się kim tylko chcą. Z uwzględnieniem czynników zewnętrznych i zmian, jakie wywołała pandemia także w obszarze nawyków związanych z dbaniem o siebie, swoją urodę.

źródło i fot: inf. prasowa

Udostępnij w

Zostaw wiadomość