SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • Czego potrzebują nasze loki? Cud, miód… i aloes
  • Regeneracja prosto z sadu i ogrodu
  • Ampułki – profesjonalne kosmetyki do domowej pielęgnacji
  • Poznaj sposoby na przedłużenie opalenizny
  • Hato i Maindo, czyli sztuka uwodzenia
  • Nowości marki OnlyBio stworzone przez społeczność internetową już w Rossmanie
  • Farouk Systems Polska został oficjalnym dystrybutorem Serical, kultowych masek do włosów
  • VCee cosmetics i Kwiat Kobiecości razem dla zdrowia i świadomości kobiet
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    28 września 2023

    Czego potrzebują nasze loki? Cud, miód… i aloes

    27 września 2023

    Regeneracja prosto z sadu i ogrodu

    27 września 2023

    Ampułki – profesjonalne kosmetyki do domowej pielęgnacji

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Aktualności»Zalety franczyzy

Zalety franczyzy

0
By ka rola on 9 grudnia 2021 Aktualności

Żeby stworzyć znaną i lubianą markę, trzeba wielu lat ciężkiej pracy i mnóstwo nakładów finansowych. Franczyza dla inwestora to oszczędność czasu i pieniędzy. Wchodzisz w rozpoznawalną markę i minimalizujesz ryzyko inwestycji. Zalet franczyzy jest jednak o wiele więcej.

Franczyza daje poczucie bezpieczeństwa. Kupujesz sprawdzony pomysł, który już odniósł sukces i wiadomo, że przyciągnie klientów. Budujesz swoją firmę, korzystając z doświadczenia i wsparcia innych. Musisz jedynie wybrać, do której sieci chciałbyś dołączyć. Oferta franczyzodawców jest różna. Przed podjęciem decyzji warto wiedzieć, czego od Ciebie wymagają, a co dostajesz w zamian.

Jedna z bardziej znanych sieci Beauty&SPA, YASUMI, oferuje aż trzy programy biznesowe.

– Program YASUMI BEAUTY POINT, polecamy w miastach do 40 tys. mieszkańców. Ma wprawdzie najmniejszą ofertę zabiegową, ale sprawdza się w mniejszych miejscowościach – mówi prezes i założycielka marki, Zofia Bydałek. – Program YASUMI EPIL dedykujemy miastom, w których funkcjonuje mała liczba gabinetów depilacji, gdyż wiodącą usługą jest tu właśnie depilacja, na którą jest popyt w każdym mieście – kontynuuje Zofia Bydałek. Gabinet YASUMI EPIL świadczy też usługi pielęgnacji twarzy i ciała, ale w bardzo okrojonym zakresie. – I w końcu program YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY, który jest wybierany najczęściej ze względu na swoją bogatą ofertę zabiegową. Równie dobrze sprawdza się w dużych i mnie jszych miastach. Umożliwia wprowadzenie pełnej i zarazem najszerszej oferty zabiegowej. YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY można połączyć z marką MEDESTTETIC i dodatkowo oferować zabiegi medycyny estetycznej. Takie połączenie cieszy się największą popularnością, gdyż podwaja wysokość obrotu.

Marka YASUMI istnieje na rynku już 18 lat. Jej popularność wciąż rośnie, a zawdzięcza to zaufaniu, jakim darzą ją klienci. Obecnie sieć tworzy 116 gabinetów z ugruntowaną pozycją. YASUMI ma też własne linie wysokiej jakości kosmetyków i prężnie działający marketing. Franczyzobiorca tej sieci może być pewien pełnego wsparcia .

Co dostaje franczyzobiorca?

YASUMI zależy na sukcesie swoich partnerów. Stawia na rozwój marki, wie jak ważna jest współpraca i pomoc dla franczyzobiorcy, dlatego też może on liczyć na wsparcie. Franczyzobiorca dostaje wszystko, czego na danym etapie potrzebuje, m.in:.

  • pomoc przy wyborze odpowiedniego lokalu
  • pomoc przy rekrutacji personelu,
  • szkolenia dla personelu oraz franczyzobiorców,
  • komplet materiałów marketingowych,
  • opiekę edukacyjną, graficzną i doradczą,
  • pomoc przy aranżacji salonu,
  • pomoc przy wyborze sprzętu, kosmetyków,
  • wiedzę i doświadczenie, by oferować usługi na najwyższym poziomie.

Franczyzobiorca dostaje całe know-how do udanego biznesu. Dzięki temu inwestor wie, jak unikać błędów i skupić się na rzeczach ważnych, które gwarantują sukces. Co więcej, YASUMI wspiera franczyzobiorcę tak długo, jak długo tego potrzebuje.

– I wcale nie trzeba być kosmetologiem, by otworzyć salon YASUMI – dodaje założycielka marki YASUMI Zofia Bydałek. – Wystarczy lubić pracę z ludźmi i potrafić nimi zarządzać. No i może jeszcze lubić świat Beauty i SPA. To ułatwia i uprzyjemnia pracę.

źródło i fot: inf. prasowa

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

Czego potrzebują nasze loki? Cud, miód… i aloes

Regeneracja prosto z sadu i ogrodu

Ampułki – profesjonalne kosmetyki do domowej pielęgnacji

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
28 marca 2023

Przygotowana na wiosnę? Sprawdź na śląskich Ekotykach!

15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • Czego potrzebują nasze loki? Cud, miód… i aloes
  • Regeneracja prosto z sadu i ogrodu
  • Ampułki – profesjonalne kosmetyki do domowej pielęgnacji
  • Poznaj sposoby na przedłużenie opalenizny
  • Hato i Maindo, czyli sztuka uwodzenia
październik 2023
P W Ś C P S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« wrz    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

8 września 2020

Floslek: Nowe balsamy do rąk z mlekami roślinnymi

25 listopada 2020

Rynek kosmetyków na świecie. Jakie są obecnie najważniejsze trendy?

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.