Nowy duet antycellulitowy w ofercie BodyBoom

0

BodyBoom uzupełnia linię kosmetyków do pielęgnacji ciała o Suchy Olejek Anti-cellulite i Mleczko do Ciała Anti-cellulite. Bazę obu produktów tworzą starannie wyselekcjonowane oleje roślinne, ekstrakty oraz soki z roślin o właściwościach wygładzających, ujędrniających i wspierających redukcję cellulitu. Obie nowości mają wegański skład, co potwierdzają certyfikaty fundacji VIVA! i międzynarodowej organizacji PETA.

Wpływ na powstanie tzn. pomarańczowej skórki ma wiele czynników – geny, zaburzenia hormonalne, nieprawidłowe odżywianie się i siedzący tryb życia, który zaburza mikrokrążenie. Nie na wszystkie      z nich mamy wpływ, jednak dzięki systematycznej pielęgnacji i odpowiednio dobranym składnikom – możemy wesprzeć spalanie tkanki tłuszczowej i stymulować mikrokrążenie, wpływając na kondycję samej skóry. Z tego założenia wyszła marka BodyBoom wprowadzając do swojej oferty 2 nowe produkty antycellulitowe o działaniu wygładzającym i ujędrniającym skórę.

“Cellulit to zaburzenie w budowie skóry, z którym zmaga się większość współczesnych kobiet. Dotyka zarówno osoby szczupłe, jak i te o pełniejszej figurze. Dla niektórych jest to mało istotna cecha ich ciała, dla innych jest to poważny defekt skóry, który obniża ich samoocenę. Jako BodyBoom chcemy pomóc im w walce z cellulitem, jednocześnie dbając o ogólną kondycję ich skóry, zapewniając jej właściwą pielęgnację. Zgodnie z hasłem “Don’t follow the rules, just make your own” nie chcemy narzucać wzorca kobiecego piękna, a jedynie zaoferować skuteczne rozwiązanie tym z nas, które są nim zainteresowane. Jeśli pragniesz wsparcia w walce z cellulitem, aby uzyskać bardziej jędrną           i gładką skórę – duet: suchy olejek i mleczko pomogą ten cel osiągnąć ” – mówi Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication marek BodyBoom, BabyBoom i FaceBoom.

Suchy Olejek do ciała anticellulite, dzięki swojej konsystencji łatwo się rozprowadza na skórze         i szybko się wchłania. Zawarte w nim składniki aktywne: olej abisyński, kawa robusta i olej perilla skutecznie nawilżają skórę, wygładzają i poprawiają jej elastyczność.

Mleczko o ciała anticellulite, podobnie jak olejek, oparto na naturalnej recepturze bazując na roślinnych składnikach aktywnych, wspierających redukcję cellulitu. W kremowej formule znajdziemy guaranę, kawę robustę oraz odświeżającą i rewitalizującą cytrynę. Zaletą mleczka jest także jego nietypowe opakowanie – funkcjonalna pompka ze spryskiwaczem umożliwia łatwe rozprowadzenia produktu na skórze.

Obie nowości to produkty wegańskie, powstałe w duchu cruelty-free. Marka BodyBoom pozytywnie przeszła weryfikację przez Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, co oznacza, że zarówno formuły, jak i poszczególne składniki wchodzące w skład kosmetyków tej marki, nie były testowane na zwierzętach.

Nowe kosmetyki antycellulitowe dostępne są w sprzedaży w sklepie www.bodyboom.pl oraz w sieci Rossmann i najlepszych drogeriach w całej Polsce.

 

źródło i fot: inf. prasowa

Udostępnij w

Zostaw wiadomość