Sieć Kontigo zabiera klientki w wakacyjne podróże po zakątkach swojej wyspy

0

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo uruchomiła wakacyjną odsłonę projektu „wySPA Kontigo”, w ramach której zaprasza swoje klientki na kosmetyczne podróże w czterech kierunkach „świata Kontigo”. W egzotycznych zakątkach wyspy czekają zebrane tematycznie kosmetyki oraz specjalne promocje. Projektowi towarzyszy program „Dzień dobry w Kontigo”, realizowany w kanałach social media marki. W każdym z wakacyjnych odcinków ekspertki sieci zabierają klientki w kolejne zakątki wyspy Kontigo.

Od kilku miesięcy sieć Kontigo rozwija na stronie swojego sklepu internetowego popularny wśród klientek projekt wirtualnego salonu SPA, znanego jako „wySPA Kontigo”. Celem inicjatywy jest wsparcie fanek marki w profesjonalnej pielęgnacji w domowym zaciszu. Klientki sieci mogą korzystać z przygotowanych przez ekspertki Kontigo materiałów prezentujących różnorodne rytuały pielęgnacyjne wraz z instruktażem doboru niezbędnych do ich przeprowadzenia kosmetyków.

13 egzotycznych zakątków wyspy Kontigo

Podczas wyprawy po wyspie Kontigo można odwiedzić aż 13 egzotycznych zakątków, m.in. Wybrzeże Koreańskie, Zatokę Relaksu, Równinę Wygładzenia czy Rafę Kolorową. W każdym z miejsc znajdują się podzielone tematycznie produkty analogiczne do nazwy zakątku, a także specjalne promocje, które zmieniają się co 2 tygodnie.

„Dzień dobry w Kontigo”, czyli spotkania z marką „od kuchni”

Letnim podróżom po wyspie Kontigo towarzyszy nowy program „Dzień dobry w Kontigo” realizowany w social mediach marki. „Dzień dobry Kontigo” to krótkie, publikowane w każdy wtorek i czwartek nagrania prowadzone przez szefową marketingu Kontigo – Magdalenę Dąbrowską oraz ekspertkę od kosmetyków z działu szkoleń Kontigo – Katarzynę Bańską. W wakacyjnych odcinkach programu prowadzące przybliżają klientkom kolejne zakątki wyspy Kontigo wraz z produktami przypisanymi pod daną kategorię tematyczną.
– Wakacyjna odsłona wyspy Kontigo to kolejny ukłon w stronę naszych klientek. Lato to czas wypraw w nieznane, nowych doznań i odkryć. Chcemy towarzyszyć naszym odbiorczyniom w zbieraniu nowych doświadczeń, zachęcać je i inspirować, także do odkrywania nieznanego dotąd świata kosmetyków. Ważnym elementem podroży po naszej wyspie jest także program „Dzień dobry w Kontigo”, poprzez który chcemy być jeszcze bliżej naszych klientek i pokazywać im świat Kontigo „od kuchni” – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżerka ds. marketingu w Kontigo.
Wszystkie magiczne zakątki wyspy Kontigo są zebrane na podstronie: https://kontigo.com.pl/podroze-po-wyspie
źródło i fot: inf. prasowa
Udostępnij w

Zostaw wiadomość