Iwoniczanka: cieszy nas coraz większe zainteresowanie pielęgnacją wielofunkcyjną

0

Miniony rok obfitował w wiele zmian na rynku kosmetycznym, a co za tym idzie świadomość konsumentów odnośnie naturalnych kosmetyków stała się większa. – Rok 2020 zmienił cały rynek kosmetyczny i zmodyfikował trendy, które pojawiły się wraz z jego początkiem. I tu cieszy nas coraz większe zainteresowanie pielęgnacją wielofunkcyjną, czyli dającą naturalny, zdrowy i pełen blasku stan skóry dzięki domowej pielęgnacji, a nie zabiegom medycyny estetycznej czy makijażowi – mówi Krzysztof Guzik, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu „Uzdrowiska Iwonicz” SA, producenta kosmetyków Iwoniczanka.

  1. Jaki był dla Was rok 2020?

Za produkcją naszych kosmetyków uzdrowiskowych stoi Spółka Uzdrowisko Iwonicz, firma działająca w pięknym, podkarpackim kurorcie o 440 letniej tradycji, z unikatowymi surowcami naturalnymi i ekologicznie czystym środowiskiem, które stały się inspiracją do stworzenia Iwoniczanki. Uzdrowisko, które – na skutek obostrzeń związanych z pandemią – przez ponad 5 miesięcy było w tym roku nieczynne dla kuracjuszy… To postawiło przed nami duże wyzwania, związane z dystrybucją, logistyką i skupieniem sprzedaży naszych kosmetyków głównie na platformach internetowych.

Rok 2020 zmienił cały rynek kosmetyczny i zmodyfikował trendy, które pojawiły się wraz z jego początkiem. I tu cieszy nas coraz większe zainteresowanie pielęgnacją wielofunkcyjną, czyli dającą naturalny, zdrowy i pełen blasku stan skóry dzięki domowej pielęgnacji, a nie zabiegom medycyny estetycznej czy makijażowi. Nasze kosmetyki doskonale wpisują się w ten trend, bo dzięki nim pielęgnacja nie oznacza tylko upiększania, ale także troskę o zdrowie.

Kosmetyki Iwoniczanka, zawsze związane z naszymi wodami termalnymi, które posiadamy w Iwonicz-Zdroju, dzięki swoim unikatowym właściwościom pozwalają stworzyć uzdrowisko we własnym domu. Kąpiel z dodatkiem Solankowego płynu czy peeling ciała z drobno mieloną solą iwonicką porównać można do kojących zabiegów w salonach SPA. To nasze bestsellery od lat, ale w tym roku również nasze nowości zwróciły uwagę klientek, poszukujących naturalnej pielęgnacji w tak trudnym dla wszystkich okresie. Pod koniec zeszłego roku wprowadziliśmy bowiem do oferty Naturalne mydła z wodą termalną z Iwonicza-Zdroju, która chroni naskórek przed podrażnieniem oraz nadmiernym wysuszeniem, co jest istotne szczególnie dziś, gdy ręce myjemy znacznie częściej niż kiedyś. Delikatna skóra dłoni narażona jest też na częsty kontakt z detergentami oraz płynami dezynfekującymi – tu chronić ją będzie Wzmacniający krem do rąk Iwoniczanki, który – w odpowiedzi na dzisiejsze oczekiwania – pojawił się w naszym sklepie w nowym, wygodniejszym opakowaniu, dzięki któremu można go mieć zawsze przy sobie.

  1. Czego spodziewacie się po 2021/ czego spodziewać mogą się Wasi klienci w nowym roku?

Choć miniony rok był dużym wyzwaniem, w 2021 weszliśmy z nadzieją i pełni energii do działania. Wierzymy, że zainteresowanie kosmetykami opartymi na naturalnych surowcach, nie jest chwilowe i w tym roku zwiększy się świadomość ich unikatowych właściwości. Unikatowych, bowiem na przykładzie kosmetyków Iwoniczanka docenić można polskie, regionalne bogactwa naturalne, które dotychczas pomijane były przez rynek. Woda termalna z Iwonicza-Zdroju zawiera makro i mikroelementy o kompozycji unikatowej dla naszego rejonu. Od wieków stosowana jest w kuracjach zdrojowych – dziś z jej dobroczynnych właściwości można korzystać podczas codziennej, domowej pielęgnacji twarzy i ciała. Zalecana w terapiach sanatoryjnych sól jodobromowa iwonicka, wytwarzana przez nas tą samą metodą, co 150 lat temu, dziś stanowić może pielęgnacyjny dodatek do kąpieli.

Naszym stałym i nowym klientom w tym roku chcemy dać możliwość bliższego poznania naszej marki, wprowadzając funkcjonalne rozwiązania w sklepie internetowym i w innych kanałach dystrybucji internetowej. Dzięki naszej aktywności w mediach społecznościowych oraz informacjom, umieszczanym na prowadzonym przez nas blogu kosmetycznym, nasi klienci mogą liczyć na utrzymanie stałego kontaktu i bieżącej komunikacji związanej zarówno z ofertą naszego sklepu, jak i prezentacją tego, co w naszym uzdrowisku najcenniejsze. Bo choć oferta może się zmieniać, klienci mogą być pewni, że pozostanie zawsze oparta na siłach natury.

  1. Czego życzycie swoim klientom na nowy rok?

Jako propagatorzy zdrowia i zdrowego trybu życia cieszymy się, że hasło „zdrowie jest najważniejsze” nie jest już tylko pustym sloganem. Tak, jest najważniejsze i życzenia zdrowia nabierają dziś wyjątkowej mocy. Naszym klientom oraz redakcji i czytelnikom portalu SerwisKosmetyczny.pl życzymy więc zdrowia i wierząc, że już wkrótce wszystko wróci do normy, życzymy, by świadomość tego, co najważniejsze pozostała w nas wszystkich na kolejne lata.

Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl

 

Udostępnij w

Zostaw wiadomość