SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów
  • Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha
  • Popełniamy je notorycznie. Błędy, przez które cierpią nasze oczy
  • Róża i mak – polskie kwiaty w służbie urody
  • 3 najważniejsze trendy w letnim makijażu według wizażysty gwiazd
  • Świadome opalanie. To będzie modne tego lata!
  • Skin Progress – progresywna odpowiedź na niedoskonałości skóry
  • Alkmie poszerza linię przeciwsłoneczną – ochrona i pielęgnacja w jednym
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    2 czerwca 2023

    Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów

    1 czerwca 2023

    Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha

    1 czerwca 2023

    Popełniamy je notorycznie. Błędy, przez które cierpią nasze oczy

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Marki kosmetyczne»Marka Herbapol Polana startuje z kampanią reklamową

Marka Herbapol Polana startuje z kampanią reklamową

0
By ka rola on 18 listopada 2021 Aktualności, Marki kosmetyczne

Marka Herbapol Polana wystartowała z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową.  Kampania potrwa przez cały listopad. Emisję spotu zaplanowano w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i w serwisie Youtube. Reżyserię reklamy powierzono duetowi Frydrych & Zdanowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Highnoon. Zakup mediów realizował dom mediowy MediaCom.

Korzystając ze swojego ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy na temat ziół i roślin polnych, „Herbapol-Lublin” S.A. pod koniec 2020 roku wprowadził na rynek markę kosmetyków naturalnych i suplementów diety Herbapol Polana. Receptury wszystkich jej produktów oparte są na sile czerwonej koniczny, zwanej rośliną kobiet, która wspiera kobiety w trosce o kondycję i piękno skóry oraz zapewnia odmłodzony i promienny wygląd.

Oferta marki odzwierciedla koncept dwukierunkowej, holistycznej pielęgnacji, zgodnie z którym powinniśmy troszczyć się o skórę nie tylko od zewnątrz, ale także od wewnątrz organizmu. Dlatego marka Herbapol Polana to trzy programy naturalnej pielęgnacji stworzone dla potrzeb skóry kobiet na każdym etapie życia: nawilżanie z chabrem bławatkiem, rewitalizacja ze stokrotką, a także odmładzanie z ekstraktem z maku lekarskiego. Każdy z nich to zarówno naturalne kosmetyki, jaki i suplementy diety (z kwasem hialuronowym, kolagenem lub koenzymem Q10), tworzące spójną, inspirowaną naturą całość.

Komunikowanie konceptu dwukierunkowej pielęgnacji było głównym założeniem kampanii, która jednocześnie podkreśla wyjątkowe właściwości czerwonej koniczyny oraz jej roli w pielęgnacji skóry kobiet. W spocie przedstawiono naturalny, a jednocześnie sensualny, świat marki, która odpowiada na potrzeby świadomych siebie kobiet, dostrzegających i doceniających siłę drzemiącą w naturze.

– Przystępując do realizacji spotu, chcieliśmy przede wszystkim przedstawić konsumentom świat naszej marki, która obecna jest na rynku dopiero od roku. Produkty Herbapol Polana są naturalne, bliskie kobiecie, zmysłowe. Podkreślają jej związek ze światem przyrody i wewnętrzną siłę, którą z niego czerpie. Pozwalają odkryć piękno, które każda kobieta w naturalny sposób ma w sobie . I właśnie to chcemy przekazać konsumentkom: piękno jest w każdej kobiecie. Każda skóra jest piękna z natury i zasługuje na to, co najlepsze. Spot świetnie oddaje naturalny charakter marki oraz naszych konsumentek, kobiet świadomych i doceniających to, co najpiękniejsze w naturze, która jest ich sprzymierzeńcem w dbaniu o siebie – mówi Izabela Łuczak, Brand Manager marki Herbapol Polana.

W ramach kampanii powstały dwie wersje spotu – 15-sekundowy, który będzie emitowany w telewizji oraz 30-sekundowy, przygotowany na potrzeby kampanii w serwisach VoD, takich jak Player.pl, Ipla.pl oraz Youtube. Spoty będą również wykorzystywane w komunikacji w mediach społecznościowych.

Spoty można obejrzeć w serwisie Youtube:

 

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów

Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha

Popełniamy je notorycznie. Błędy, przez które cierpią nasze oczy

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
28 marca 2023

Przygotowana na wiosnę? Sprawdź na śląskich Ekotykach!

15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów
  • Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha
  • Popełniamy je notorycznie. Błędy, przez które cierpią nasze oczy
  • Róża i mak – polskie kwiaty w służbie urody
  • 3 najważniejsze trendy w letnim makijażu według wizażysty gwiazd
czerwiec 2023
P W Ś C P S N
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
« maj    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

8 września 2020

Floslek: Nowe balsamy do rąk z mlekami roślinnymi

25 listopada 2020

Rynek kosmetyków na świecie. Jakie są obecnie najważniejsze trendy?

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.