SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • L’Oréal Professionnel Paris przedstawia Water Saver – urządzenie pozwalające oszczędzić wodę
  • Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi
  • Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów
  • Regeneracja nocą. Poznaj sprawdzone sposoby na zdrowy sen!
  • Jak ułatwić sobie pielęgnację zębów przy aparacie ortodontycznym?
  • Przeszczep włosów – kiedy, gdzie i czy warto?
  • 5 trendów kosmetycznych, które będą nam towarzyszyć w 2023 roku
  • 3 kroki pielęgnacji dziecka dla świeżo upieczonych rodziców (i nie tylko)
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    1 lutego 2023

    L’Oréal Professionnel Paris przedstawia Water Saver – urządzenie pozwalające oszczędzić wodę

    31 stycznia 2023

    Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi

    31 stycznia 2023

    Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Rozmowa z...»BodyBoom: Od researchu do marki z potencjałem

BodyBoom: Od researchu do marki z potencjałem

0
By ka rola on 20 września 2021 Aktualności, Marki kosmetyczne, Rozmowa z...

Peelingi kawowe – kosmetyk z potencjałem, który setki kobiet od lat stosują w codziennej pielęgnacji. Tak właśnie 6 lat temu powstało BodyBoom – marka, która jest odpowiedzią na potrzeby konsumentek XXI wieku. – Pierwsze pomysły wzięły się z obserwacji rynków zagranicznych, bo choć peeling kawowy był dobrze znany w Azji czy Australii, rynek polski, a nawet europejski nie oferował takiego kosmetyku – mówi Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication marek BodyBoom, BabyBoom i FaceBoom.

  • Ostatni rok dla marki BodyBoom i FaceBoom to czas wytężonej pracy, a co za tym idzie wielu nowości.

Ten rok to dla nas kontynuacja rozpoczętego w 2020 r. intensywnego rozwoju portfolio produktowego. I chociaż obostrzenia związane z COVID-19 dalej miały duży wpływ na rozwój całej branży beauty, choćby ze względu na problemy z łańcuchem dostaw, nie przeszkodziło nam to z sukcesem wprowadzić na rynek 4 linie produktów do pielęgnacji ciała i twarzy. Ofertę marki FaceBoom powiększyliśmy o linię MakeUp, w ramach której proponujemy bazę pod makijaż i lekki podkład pielęgnacyjny BB w 3 wariantach kolorystycznych oraz o linię SuperStar, którą tworzy 5 kosmetyków nawilżająco-rozświetlających do codziennej pielęgnacji twarzy. Wzbogaciliśmy również ofertę marki BodyBoom o 3 kosmetyki brązująco-rozświetlające oraz duet: suchy olejek do ciała anti-cellulite i mleczko do ciała anti-cellulite.

  • Nie zapominajmy, że największą popularność marce BodyBoom przyniosły peelingi kawowe…

Tak, to od nich wszystko się zaczęło! Kiedy w 2015 narodził się pomysł marki BodyBoom, już pierwszy research pokazał, że takich produktów jak peelingi kawowe nie było na polskim rynku. Dalsze badania potwierdziły, że to produkt, który ma potencjał, świadczyły o tym liczne porady i przepisy, jak wykonać go w domowym zaciszu, które można było znaleźć w Internecie. Naszym pierwszym peelingiem był Uwodzicielski Oryginał, potem pojawiły się inne warianty zapachowe, a następnie przyszedł czas na kolejne kosmetyki do pielęgnacji ciała. Warto jednak pamiętać, że to co nas wyróżniało na rynku i przyczyniło się do sukcesu BodyBoom, to nie tylko znakomity produkt. BodyBoom wyróżniała również osobowość. Komunikacja w pierwszej osobie, atrakcyjne zdjęcia, kolorowe grafiki, wszystko spójne stylistycznie. Przemyślana i wyróżniająca się na tle innych polskich marek kosmetycznych komunikacja pomogła marce zyskać imponującą popularność w bardzo krótkim czasie.

  • Skąd marka czerpie pomysły na nowe produkty? Co jest inspiracją?

Pierwsze pomysły wzięły się z obserwacji rynków zagranicznych, bo choć peeling kawowy był dobrze znany w Azji czy Australii, rynek polski, a nawet europejski nie oferował takiego kosmetyku. Potem źródłem inspiracji stały się nasze użytkowniczki. Rozmowy z klientkami o ich potrzebach kosmetycznych, ale także nasze osobiste potrzeby – zespół BodyBoom i FaceBoom to przecież głównie kobiety – stały się impulsem do stworzenia wielu naszych wdrożeń. Stale również obserwujemy rynki zagraniczne i bacznie śledzimy trendy światowe, nie tylko dotyczące samej branży, ale też analizujemy zmiany dotyczące stylu życia, demografii, sposobów komunikacji.

  • Marka BodyBoom przykłada dużą uwagę do składów kosmetyków…

Tworząc markę BodyBoom jak i kolejne submarki, przyjęliśmy pewne założenia – jednym z nich była dbałość o naturalne składy, bazujące na wysokiej jakości składnikach aktywnych. Staramy się, aby wszystkie produkty miały minimum 94% składników pochodzenia naturalnego. W naszych formułach nie znajdziecie również żadnych odzwierzęcych składników, a każdy produkt powstał z poszanowaniem i wrażliwością na los zwierząt. Świadectwem tego są przyznane nam certyfikaty: Fundacji VIVA! i PETA – międzynarodowej organizacji walczącej o prawa zwierząt. Świadczy o tym również pozytywna weryfikacja przez Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa. Warto pamiętać, że obowiązujący w UE zakaz testowania na zwierzętach oznacza jedynie, iż finalny kosmetyk nie może być sprawdzany na zwierzętach, ale nie dotyczy to już poszczególnych składników wchodzących w skład jego formuły. W praktyce może się zdarzyć, że kosmetyk nietestowany zawiera w sobie substancje testowane na naszych czteronożnych przyjaciołach.  Pozytywna weryfikacja przez Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa oznacza, że w przypadku kosmetyków BodyBoom, BabyBoom i FaceBoom nie tylko gotowe produkty, ale i poszczególne składniki nie są w żaden sposób sprawdzane na zwierzętach!

  • Jesteście również zdobywcą wielu prestiżowych nagród…

Nasze kosmetyki to laureaci najważniejszych plebiscytów i konkursów kosmetycznych w Polsce, wielokrotni zdobywcy takich tytułów jak: Doskonałość Roku Twojego Stylu, Stylowy Kosmetyk, Produkt Roku Woman’s Health, Glamour Glammies, Elle International Beauty Awards, a także laureaci nagrody Kosmetyk Wszech Czasów, przyznawanej przez Wizażanki, największą społeczność urodową w Polsce. Ponadto zarówno w 2020 jak i 2021 nowe linie produktów z oferty BabyBoom i FaceBooim były wyróżniane w ogólnopolskim programie „Konsumencki Lider Jakości”, tytułem Debiut Roku.

  • Jakie plany na przyszłość ma BodyBoom?

Już jesienią zaprezentujemy kolejne nowości w ramach oferty FaceBoom, będzie to m.in. kompleksowy zestaw kosmetyków przeznaczonych do codziennej pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i problematycznej w ramach nowej linii pielęgnacyjnej, a także kolejne produkty do pielęgnacji twarzy wzbogacające ofertę już istniejących serii. Oczywiście to tylko niektóre z planowanych wdrożeń, które trafią na rynek w najbliższym czasie, jednak nie chcę zdradzać zbyt wcześnie wszystkich tajemnic

  • Były produkty dla kobiet, dla dzieci. Czy planowane są jakieś produkty dla mężczyzn?

Póki co pozostaniemy przy kobiecej i dziecięcej pielęgnacji.

  • 9 września obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Urody. Jakie złote rady ma marka BodyBoom dla wszystkich kobiet? Szczególnie jak przygotować skórę na jesień?

Lato bardzo często niekorzystnie odbija się na wyglądzie i kondycji naszej skóry. Winę za to ponosi wiele czynników – słońce, wiatr, słona woda, niedostateczna ochrona przed promieniowaniem UV, niewłaściwa pielęgnacja lub jej brak. Efekt – skóra staje się przesuszona, często wręcz się łuszczy, czasami dodatkowo zostaje „wzbogacona” przebarwieniami posłonecznymi. Aby przywrócić skórze równowagę musimy pamiętać o 3 krokach: złuszczeniu martwego naskórka, nawilżeniu i odżywieniu. W bogatej ofercie peelingów BodyBoom i FaceBoom na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. W nawilżeniu i odbudowie płaszcza ochronnego pomogą zaś nasze kremy, balsamy i masła. W ich wegańskich formułach kryją się zarówno naturalne składniki wiążące wodę i zatrzymujące ją w głębszych partiach skóry, jak i substancje stymulujący odbudowę warstwy hydro-lipidowej i przyspieszające regenerację skóry. Nawet skóra tłusta i problematyczna po lecie wymaga intensywnego nawilżenia, oczywiście kosmetykami przeznaczonymi do tego typu cery. Warto również pamiętać, że koniec lata nie oznacza pożegnania z kosmetykami chroniącymi naszą skórę przed promieniowaniem UV. Dbajmy o właściwą ochronę cery cały rok!

Rozmawiała: Karolina Jakubiec

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

L’Oréal Professionnel Paris przedstawia Water Saver – urządzenie pozwalające oszczędzić wodę

Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi

Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!

12 stycznia 2022

Startuje Plebiscyt EKOTYKI 2021!

5 grudnia 2021

Czas na Beauty Innovations!

15 listopada 2021

Najdłuższe Ekotyki w historii – nie przegap przedświątecznych okazji!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
4 listopada 20210

Aż 26% Polaków kupuje kosmetyki naturalne w przy okazji zakupów kosmetycznych

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • L’Oréal Professionnel Paris przedstawia Water Saver – urządzenie pozwalające oszczędzić wodę
  • Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi
  • Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów
  • Regeneracja nocą. Poznaj sprawdzone sposoby na zdrowy sen!
  • Jak ułatwić sobie pielęgnację zębów przy aparacie ortodontycznym?
luty 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  
« sty    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

28 września 2020

Kosmetyczny prezent na Dzień Chłopaka?

8 kwietnia 2021

Mist Cream – nowość Floslek Laboratorium

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.