– Biznes stanął przed nowymi wyzwaniami. Odwołanie targów i wydarzeń związanych z branżą kosmetyczną było dla nas dużym rozczarowaniem – mówi Renata Bartos z Bartos Cosmetics.
Jaki był dla was rok 2020?
Rok 2020 na długo pozostanie w naszej pamięci. Dla większości z nas niestety nie z pozytywnych względów. Mieliśmy swoje plany i ambicje, zarówno w życiu prywatnym, jak i biznesie. Jednak rzeczywistość kazała nam je zweryfikować. Ostanie miesiące upłynęły pod znakiem społecznej izolacji i troski o zdrowie swoje i najbliższych. Wszystko stanęło na głowie a przyszłość stała się niepewna.
Również biznes stanął przed nowymi wyzwaniami. Odwołanie targów i wydarzeń związanych z branżą kosmetyczną było dla nas dużym rozczarowaniem. To właśnie tam poznawaliśmy osoby zainteresowane kosmetykami naturalnymi i mogliśmy im zaprezentować nasze unikalne produkty. Bardzo nam tego brakowało.
Naszym głównym zadaniem stało się dostosowanie do nowej rzeczywistości. Większość naszych działań skupiła się na pracy online.
Mimo różnych przeciwności nieustannie pracowaliśmy i wciąż pracujemy nad rozwojem marki oraz poszerzeniem wachlarza oferowanych produktów.
Czego spodziewacie się po 2021? I czego spodziewać mogą się wasi klienci w nowym roku?
Wierzymy, że to będzie rok powrotu do normalności, stabilizacji i wytchnienia dla nas wszystkich, tak bardzo zmęczonych obecnie trwającą sytuacją. Chcemy spokojnie i bezpiecznie patrzeć w przyszłość i nie bać się tego, co przyniosą następne tygodnie.
Nasze działania biznesowe i rozwojowe ponownie nabiorą mocy i prędkości, jakimi charakteryzowały się przed pandemią. A odłożone plany doczekają się realizacji.
Klienci mogą spodziewać się nowych produktów, oczywiście takich, które miłośnicy kosmetyków naturalnych z pewnością docenią i pokochają.
Czego życzycie swoim klientom na nowy rok?
Naszym klientom życzymy przede wszystkim zdrowia, spokoju i poczucia bezpieczeństwa. Wiemy, że ostatnie miesiące były dla wszystkich trudne. Martwiliśmy się o zdrowie, pracę i ogólnie o przyszłość naszą i naszych bliskich. Obyśmy w nadchodzącym roku mieli zdecydowanie więcej powodów do radości i uśmiechu.
Naszym obecnym i przyszłym klientom, ale również sobie, życzymy, abyśmy mogli ponownie spotkać się na żywo w bezpiecznych i komfortowych okolicznościach.
Wszystkim życzymy siły i wytrwałości oraz jak najwięcej powodów do uśmiechu.
Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl
Zobacz, jaki był 2020 rok dla innych marek kosmetycznych i co planują na 2021.