Klinikę Derma Instytut we Wrocławiu odwiedziła Ambasadorka- Monika Richardson. Niesamowita energia, elegancja i szeroki uśmiech to jej znaki rozpoznawcze, a optymizmem jest w stanie zarazić każdego.
Podczas spotkania nakręcono spot promujący wrocławską klinikę. Od lutego 2021 roku twarzą Kliniki oraz wiosenno–letniej kampanii wizerunkowej jest Monika Richardson. Wideo ma na celu promocję kliniki, która od niedawna ma również swoją placówkę w Warszawie, oraz dotarcie do większej grupy odbiorców. Derma Instytut cieszy się zaufaniem i uznaniem wielu wpływowych osób z branży i nie tylko. Potwierdzają to liczne nagrody i statuetki zdobywane na przestrzeni ostatnich lat. Na ścianie Pani Monika Richardson dostrzegła ramkę z wizerunkiem swojego telewizyjnego kolegi- Tomasza Kammela, który również korzystał z usług Derma Instytut.
Jak mówi Marcin Janusek, właściciel kliniki: “W Derma Instytut każdy zabieg poprzedzony jest szeregiem konsultacji, by perfekcyjnie sprostać oczekiwaniom i potrzebom pacjenta. Tak samo było w przypadku naszej ambasadorki. Rozmowa to najważniejsza część współpracy i klucz do wymarzonych efektów. Kampania, którą zrealizowaliśmy, jest faktycznym obrazem tego, jak wygląda przyjmowanie i obsługa pacjentów w naszej klinice.”
Każda wizyta w tym pełnym pasji do piękna miejscu to chwila dla siebie oraz odrobina luksusu, na którą każdy może sobie pozwolić. Mina Ambasadorki Moniki Richardson wyraża więcej niż tysiąc słów- Derma Instytut to najlepszy możliwy wybór na mapie Klinik Medycyny Estetycznej i Kosmetologii!
Kampanię można obejrzeć pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=H7Fu2vw1dVo
źródło i fot: inf. prasowa

