– Wykorzystałyśmy ten czas na przygotowanie rebrandingu i nowej strony internetowej – opowiada Zofia Pinchinat-Witucka, właścicielka polsko-haitańskiej marki kosmetyków naturalnych Creamy oraz specjalistka automasażu twarzy.
- rebranding i nowa strona internetowa
- kanały sprzedaży online
- większy nacisk na eksport
- techniki automasażu
- naturalne metody dbania o piękną cerę
Jaki był dla was rok 2020?
Podobnie jak dla wszystkich rok 2020 był wyzwaniem. Można powiedzieć, że trochę pokrzyżował nam plany. Musiałyśmy zmodyfikować pewne założenia i zmienić nieco sposób funkcjonowania. W niektórych obszarach przyspieszyłyśmy, w innych zwolniłyśmy. Jednocześnie dla zespołu był to czas nowej integracji. Spotkania online sprawiły, że nauczyłyśmy się częściej komunikować z wykorzystaniem współczesnych narzędzi. W efekcie praca stała się bardziej elastyczna, a bynajmniej nie mniej wydajna. Wykorzystałyśmy ten czas na przygotowanie rebrandingu i nowej strony internetowej. Tak więc bilans na koniec jest pozytywny.
Czego spodziewacie się po 2021? I czego spodziewać mogą się wasi Klienci w nowym roku?
2021 ma być innowacyjny dla nas pod każdym względem. Chcemy przybieść radość i uśmiech naszym Klientom w postaci naszych działań, produktów, a także obcowania ze światem Creamy. Na pewno od pierwszego dnia bardzo intensywnie zabrałyśmy się do pracy. Nadal będziemy stawiać na kanały sprzedaży online i szukać nowych formatów komunikacji z klientami i Partnerami biznesowymi. Konsekwentnie będziemy rozwijać eksport, a nawet położymy na niego większy nacisk. Nasi Klienci mogą oczywiście spodziewać się nowości. Rok 2021 będzie też momentem, kiedy nasze techniki automasażu wyjdą z cienia i z radością podzielimy się naszymi naturalnymi metodami dbania o piękna cerę. Będziemy – jak dotychczas – dzielić się pozytywną energią z Karaibów, która musi w pełni wybrzmieć właśnie w 2021.
Czego życzycie swoim Klientom na nowy rok?
Naszym Klientom, ale też wszystkim ludziom życzymy zdrowia i optymizmu. Oby niełatwe doświadczenie 2020 udało nam się przekuć w coś pozytywnego. W świadomość, że warto o siebie dbać, o kondycję fizyczną i psychiczną. Życzymy też nam wszystkim, żeby nasza Planeta zachowała swoje piękno, żebyśmy mogli żyć zgodnie z Naturą i czerpać z niej równowagę i jakość życia.
Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl
Zobacz, jaki był 2020 rok dla innych marek kosmetycznych i co planują na 2021.