Wystarczą dwie minuty dziennie, aby widocznie poprawić wygląd Twojej skóry. Najnowsze urządzenie ageLOC Boost™ firmy Nu Skin® wykorzystuje innowacyjną formułę, która zapewni Twojej cerze niepowtarzalny blask i jednolity odcień. Czy jesteś gotowa na nowy wymiar rozświetlenia?
Nu Skin®, światowy lider luksusowych produktów do pielęgnacji cery, zaprezentował właśnie nowe urządzenie oparte na innowacyjnej technologii ageLOC®. System ageLOC Boost™ pomoże nadać Twojej skórze młodzieńczego blasku. Dzięki nowatorskiej technologii zmiennych prądów mikropulsacyjnych (ang. Variable Pulse Microcurrent Technology), urządzenie rewolucjonizuje dotychczasowe metody pielęgnacji. ageLOC Boost™ wysyła do skóry przerywane, zrównoważone pod względem ładunku zmienne impulsy osiem razy na sekundę. Technologia ta, w połączeniu z preparatem Activating Serum optymalizuje stan skóry i pomaga jej uzyskać bardziej młodzieńczy wygląd. W rezultacie cera stanie się zauważalnie bardziej promienna i elastyczna. A to wszystko w zaledwie dwie minuty dziennie, w zaciszu Twojej własnej łazienki.
Najwyższa jakość codziennej pielęgnacji
Wyniki badań klinicznych pokazały, że po 12 tygodniach stosowania systemu ageLOC Boost™ uczestnicy zaobserwowali efekt rozjaśnienia skóry (o 75%), poprawę jej elastyczności (o 90%), ujędrnienie (o 104%) i poprawę wypełnienia (o 103%). Pierwsze rezultaty widoczne są już po 7 dniach stosowania, a korzyści z porannej pielęgnacji utrzymują się przez cały dzień. To zasługa innowacyjnego urządzenia, ale także preparatu Activating Serum, który zawiera potężną mieszankę składników rozświetlających oraz nadających efekt wypełnienia. W składzie znajdziemy także wyciąg z kawioru cytrusowego, który stymuluje delikatne złuszczanie, jak również opatentowaną mieszankę ageLOC®. Stworzoną by zwalczać widoczne oznaki starzenia się skóry u źródła.
Nowe rytuały
Firma Nu Skin® działa w obszarze technologii kosmetycznych od 2001 roku, stale wyznaczając nowe standardy i wprowadzając kolejne innowacje.
– Obecnie nasi klienci nie wyobrażają sobie oczyszczania skóry bez urządzenia LumiSpa™, choć jeszcze kilka lat temu było zupełnie inaczej. Dzięki LumiSpa™ dostrzegli oni wyraźną różnicę, jaką można osiągnąć poprzez włączenie do pielęgnacji urządzenia. Tak samo jest w przypadku systemu ageLOC Boost™. Być może nakładanie serum za pomocą urządzenia kosmetycznego nie stanowi jeszcze części codziennych rytuałów pielęgnacyjnych, ale jesteśmy przekonani, że gdy tylko zauważysz efekty, nie będziesz chciała wrócić do dawnych przyzwyczajeń – mówi Marie Dallemagne, Category Manager w Nu Skin® EMEA. – Opracowana przez markę Nu Skin® technologia zmiennych prądów mikropulsacyjnych, w połączeniu z serum aktywującym, może naprawdę pomóc wydobyć to, co najlepsze w Twojej skórze – dodaje Marie Dellemagne
Lider w dziedzinie pielęgnacji
System ageLOC Boost™ opracowany został w oparciu o bogatą ofertę urządzeń Nu Skin®. Firma została uznana przez Euromonitor International Ltd.3 za światową markę numer jeden w kategorii urządzeń do pielęgnacji urody. Raporty Euromonitora to jedne z najbardziej kompleksowych analiz rynkowych sektora produktów i urządzeń do pielęgnacji skóry. Wprowadzając systemy, w skład których wchodzą preparaty o intensywnym działaniu, marka Nu Skin® zdywersyfikowała swoje portfolio. Dzięki czemu wyróżnia się na dynamicznie rozwijającym się rynku urządzeń do domowej pielęgnacji urody, stając się jednocześnie liderem w swoim sektorze.
Marka Nu Skin® ma w swoim asortymencie nowatorskie urządzenia do pielęgnacji urody. Takie jak Galvanic Spa®, Body Spa, LumiSpa® oraz ageLOC Boost™. Sprzedawane są one z odpowiednio opracowanymi formułami kosmetycznymi. Ponadto system ageLOC Boost™ został dotychczas uhonorowany licznymi nagrodami za innowacyjność i design. Urządzenie zostało docenione m.in. przez Business Intelligence Group oraz w konkursach International Business Awards, Consumer World Awards, Edison Awards oraz Golden Bridge Awards.
Ceny produktów:
Zestaw ageLOC Boost™ (urządzenie ageLOC Boost™, ageLOC Boost™ Activating Serum – opakowanie 40 ml) – 1516,00 zł
Więcej informacji o produktach znajdziesz na www.nuskin.com
źródło i fot: inf. prasowa