ALDI wprowadza do asortymentu kosmetyki marki własnej OMBRA SUN – krem przeciwsłoneczny oraz spray do opalania; oba w dwóch wariantach z filtrem SPF (Sun Protection Factor) 30 oraz 50. Sieć informuje, że sprzedaż kosmetyków marek własnych ALDI w stosunku do analogicznego okresu w roku 2021 wzrosła o 30 %.
Ochrona przeciwsłoneczna jest niezwykle ważna w życiu codziennym, zwłaszcza w okresie letnim, kiedy jesteśmy narażeni na częstą i długą ekspozycję słoneczną. Aby mądrze korzystać z promieni słonecznych należy zadbać o naszą skórę używając produktów z filtrem na 15 minut przed rozpoczęciem opalania i ponawiać aplikację w razie potrzeby. Produkty z serii OMBRA SUN, doskonale nawilżą skórę i minimalizują ryzyko przed negatywnymi skutkami promieniowania. Dostępne w formie kremu lub sprayu, klienci mogą je zakupić w sklepach ALDI już od 23 maja w opakowaniach o pojemności 75 i 200 ml w cenie 16,99 zł każdy.
ALDI posiada 7 kosmetycznych marek własnych, między innymi Biocura, Lacura, czy Ombia, w ramach których oferuje ponad 50 różnych produktów.
– Największą popularnością podczas codziennych zakupów cieszą się mydła kremowe i mydła w płynie, wkłady do golenia, patyczki kosmetyczne, żele do mycia czy lakiery do włosów. Zdecydowany wzrost sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych obserwujemy w sezonach letnich, kiedy zwyczajowo częściej wychodzimy z domu i więcej uwagi przykładamy do własnego wyglądu. Dotychczas sprzedaż kosmetyków marek własnych ALDI w stosunku do analogicznego okresu w roku 2021 wzrosła o 30 % – mówi Monika Omasta, Category Manager działu kosmetycznego ALDI w Polsce.
inf. prasowa