Choć produkty do pielęgnacji dla mężczyzn to nadal niszowa branża, ma ona duży potencjał. Z roku na rok osiąga coraz większe wartości sprzedaży, a w męskich kosmetyczkach znajduje się już coś więcej niż krem do golenia czy pasta do zębów. O rynku kosmetyków dla mężczyzn, a także o najważniejszych, branżowych trendach mówi Maciej Adamaszek, twórca polskiej, męskiej marki True™ men skin care i prezes FerrumLabs.
2022 to czas „silver generation”
Natura, wegańskie składy i minimalizm kosmetyczny
[1] Raport PMR „Handel detaliczny artykułami kosmetycznymi w Polsce 2021. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2021-2026.
[2] Raport PMR „Handel detaliczny artykułami kosmetycznymi w Polsce 2021. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2021-2026.
[3] Raport KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2018”.
[4] https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/artykuly/meska-obecnosc-w-swiecie-beauty,55407
[5] https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/artykuly/rynek-pielegnacji-meskiej-rosnie-duzi-gracze-stawi,67524
[6] https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/artykuly/meska-obecnosc-w-swiecie-beauty,55407
[7] GUS, „Stan i struktura ludności według wieku 1970-2050″.
[8] Raport „Beauty & the Future”, Mobile Institute, 2021.
[9] Raport „Power of SilverGeneration”, Ringier Axel Springer Polska, 2021.
[10] Raport „Beauty & the Future”, Mobile Institute, 2021.
[11] Badanie TGI, Kantar Polska, 2020.
źródło i fot: inf. prasowa