SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
  • Wyjątkowa akcja sieci drogerii Kontigo z okazji miesiąca kobiet!
  • Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris
  • L’Oréal Professionnel Paris prezentuje wirtualne fryzury i wkracza do Metaverse we współpracy z platformą Ready Player Me
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    22 marca 2023

    YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów

    22 marca 2023

    Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

    20 marca 2023

    Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Marki kosmetyczne»Henkel wprowadza na rynek pierwszą markę hiper-spersonalizowanych produktów do profesjonalnej pielęgnacji włosów w modelu B2B2C

Henkel wprowadza na rynek pierwszą markę hiper-spersonalizowanych produktów do profesjonalnej pielęgnacji włosów w modelu B2B2C

0
By ka rola on 26 października 2022 Aktualności, Marki kosmetyczne

Schwarzkopf Professional, marka należąca do Henkla, wprowadza na rynek nowe produkty do pielęgnacji włosów – SalonLab&Me. Powstały one w wyniku połączenia wiedzy fryzjerskiej z doświadczeniem z zakresu technologii cyfrowych – to krok naprzód w rozwoju megatrendu personalizacji. Klienci salonów będą mogli od teraz korzystać z hiper-spersonalizowanych rekomendacji pielęgnacyjnych, precyzyjnie dopasowanych do typu ich włosów, natomiast fryzjerzy mają okazję wypróbować nowy model biznesowy funkcjonowania swoich salonów. Debiutująca linia kosmetyków do pielęgnacji włosów, która  wzbogaca portfolio cyfrowych innowacji firmy, jest dostępna w sklepie internetowym przeznaczonym wyłącznie dla salonów.

Całkowicie nowe rozwiązanie

Konsultacja mająca na celu wybór hiper-personalizowanych produktów odbywa się na podstawie profesjonalnej analizy włosów, przeprowadzanej indywidualnie przez fryzjera przy użyciu skanera SalonLab Smart Analyzer. W ten sposób Henkel oferuje połączenie konsultacji fryzjerskiej w salonie z wygodnymi zakupami online w ramach nowego modelu biznesowego biznes – biznes – klient (B2B2C).

– Jesteśmy bardzo podekscytowani, to pionierskie przedsięwzięcie pozwala bowiem połączyć cenną wiedzę z zakresu fryzjerstwa z ostatnimi innowacjami cyfrowymi. Oferując SalonLab&Me, tworzymy unikalne fizyczno-cyfrowe doświadczenie, dzięki któremu salony i ich klienci mogą w ramach nowego modelu biznesowego B2B2C korzystać z tego, co najlepsze w obu tych dziedzinach – mówi Friederike Murschenhofer, Dyrektor ds. Innowacji Cyfrowych w Henkel Beauty Care. – Zapewniamy nie tylko hiper-spersonalizowany produkt, ale także powiązaną z nim obsługę online, w tym własne konto internetowe SalonLab&Me, gdzie konsumenci otrzymują spersonalizowane treści dopasowane do ich indywidualnych potrzeb i celów w obszarze pielęgnacji włosów.

Nową koncepcję biznesową, w oparciu o analizę danych, opracowały razem dział kosmetyków (Beauty Care) oraz dział technologii cyfrowych (dx). Jej zastosowanie dało rezultat w postaci wprowadzenia na rynek pierwszej marki produktów Henkel do profesjonalnej pielęgnacji włosów w modelu B2B2C – SalonLab&Me. Nowa gama produktów daje zakładom fryzjerskim i ich klientom możliwość hiper-spersonalizowanej profesjonalnej pielęgnacji włosów, a jednocześnie wspiera salony partnerskie, umożliwiając im korzystanie z rozwiązania przyszłości w zakresie sprzedaży usług i produktów do włosów.

– SalonLab&Me to kolejny naturalny krok po sukcesie, jakim stało się zastosowanie skanerów SalonLab Smart Analyzer. Opierając się na pozytywnych opiniach zarówno fryzjerów, jak i konsumentów, szybko zdecydowaliśmy, że nadszedł czas, aby przenieść spersonalizowaną pielęgnację włosów na kolejny poziom. Dzięki SalonLab&Me udało nam się stworzyć markę, która stanowi innowację nie tylko w zakresie spersonalizowanej pielęgnacji włosów, ale – dzięki unikalnemu modelowi biznesowemu – również w skali całej branży – mówi Stuart Hamid, Dyrektor Generalny Henkel Beauty Care Professional Germany, Austria & Switzerland. – Możemy zaoferować naszym klientom hiper-spersonalizowane doświadczenie profesjonalnej pielęgnacji włosów, a jednocześnie wspierać fryzjerów, dając im okazję do sprawdzenia nowych, unikalnych możliwości rozwoju działalności ich salonów.

Narzędzie do analizy SalonLab Smart Analyzer zostało opracowane pod kierunkiem naukowców i ekspertów Henkel Beauty Care specjalizujących się w pielęgnacji włosów. Korzystano tu z ponad 120-letniej wiedzy w zakresie trychologii, badań w tej dziedzinie i informacji pozyskanych od klientów. Obecnie jest ono dalej rozwijane w ścisłej współpracy z Henkel dx. SalonLab Smart Analyzer umożliwia fryzjerom rekomendowanie produktów i usług najlepiej dopasowanych do rodzaju włosów klienta dzięki przeprowadzaniu analizy włosa na poziomie molekularnym. Nowoczesna technologia wykorzystuje czujnik bliskiej podczerwieni do określenia stanu wnętrza włosa, a nie tylko analizy jego wyglądu z zewnętrz.

B2B2C – jak działa nowy koncept biznesowy?

SalonLab&Me to nie tylko innowacyjne i zapewniające świetne rezultaty produkty, ale także nowe rozwiązanie biznesowe z zakresu e-commerce dla salonów partnerskich, wyróżniające ten salon, w którym klient robi analizę włosa. Klienci mogą zamawiać produkty SalonLab&Me poprzez konto w sklepie internetowym powiązane dokładnie z tym salonem, w którym wykonali analizę, a salon otrzymuje prowizję od każdego zamówienia złożonego przez jego klientów – niezależnie od tego, czy zostało złożone bezpośrednio w salonie, czy też online pomiędzy wizytami u fryzjera. Aby kontynuować korzystanie z SalonLab&Me, klienci mogą zalogować się na swoje konto na stronie Salon&LabMe, gdzie mają dostęp do wyniku oceny stanu swoich włosów i historii zamówień. Mogą tam ponownie kupić produkty a także przeczytać wiele spersonalizowanych artykułów na blogu, zawierających specjalistyczne informacje dopasowane do rodzaju włosów klienta i wybranych przez niego produktów.

Megatrendy personalizacji i opartych na danych innowacji szybko ewoluują, dlatego w firmie Henkel nieustannie pracujemy nad nowymi produktami, modelami biznesowymi i pomysłami, co pozwala nam tworzyć innowacyjne produkty i rozwiązania dla naszych klientów i konsumentów – mówi  Michael Nilles, Dyrektor ds. Technologii Cyfrowych i Informatycznych w Henkel. – Wprowadzając na rynek SalonLab&Me, poszerzamy nasze kompetencje D2C i tworzymy dodatkową wartość dla konsumentów. A nawet więcej – dzięki wykorzystaniu w naszej działalności związanej z profesjonalną pielęgnacją włosów cyfrowej platformy biznesowej RAQN, udało nam się stworzyć nowy model biznesowy i zbliżyć o krok do rozwiązań przyszłości w zakresie pielęgnacji włosów.

Hiper-personalizacja w praktyce

SalonLab&Me to pierwsza gama hiper-spersonalizowanych produktów do pielęgnacji włosów dostępnych wyłącznie poprzez salony fryzjerskie. Ich klienci mogą skorzystać z usług salonu oraz wygodnie dokonać zakupów przez Internet w ramach prostego czterostopniowego procesu:

Analiza SalonLab w salonie

  • Specjalistyczna ocena włosa przez fryzjera ma kluczowe znaczenie dla spersonalizowanej rekomendacji produktu. Wraz z klientem stylista wypełnia ankietę w przyjaznej dla użytkownika aplikacji, szczegółowo opisującej aktualny stan włosów klienta.
  • Po takiej ocenie włosów stylista, za pomocą skanera SalonLab Smart Analyzer, przeprowadza analizę wewnętrznej struktury i koloru włosów.

Hiper-spersonalizowany produkt

  • Klient otrzymuje spersonalizowaną rekomendację, obejmującą zestaw produktów dopasowanych do potrzeb jego własnych włosów.

Dostosowanie do indywidualnych preferencji

  • Zestaw można dodatkowo spersonalizować, umieszczając na etykietach imię klienta i wybrany kolor, a także wybierając preferowany zapach kosmetyku.

Płatność i rejestracja

  • Proces składania zamówienia jest w pełni cyfrowy: po zarejestrowaniu się klient otrzymuje link do możliwości zakupu swoich produktów i uzyskania dostępu do indywidualnego konta SalonLab&Me.

Produkty

Dzięki rozwiązaniu SalonLab&Me, które uwzględnia indywidualne potrzeby klienta związane z pielęgnacją włosów, możliwe jest uzyskanie pełnej gamy hiper-spersonalizowanych produktów, określonych dla konkretnego rodzaju włosów i preferencji poszczególnych klientów:

  • Szampon SalonLab&Me
  • Odżywka SalonLab&Me (w formie sprayu lub kremu)
  • Maska SalonLab&Me (koloryzująca lub intensywnie pielęgnująca)

inf. prasowa

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów

Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!

12 stycznia 2022

Startuje Plebiscyt EKOTYKI 2021!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lut    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

8 września 2020

Floslek: Nowe balsamy do rąk z mlekami roślinnymi

25 listopada 2020

Rynek kosmetyków na świecie. Jakie są obecnie najważniejsze trendy?

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.