SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • Czego potrzebują nasze loki? Cud, miód… i aloes
  • Regeneracja prosto z sadu i ogrodu
  • Ampułki – profesjonalne kosmetyki do domowej pielęgnacji
  • Poznaj sposoby na przedłużenie opalenizny
  • Hato i Maindo, czyli sztuka uwodzenia
  • Nowości marki OnlyBio stworzone przez społeczność internetową już w Rossmanie
  • Farouk Systems Polska został oficjalnym dystrybutorem Serical, kultowych masek do włosów
  • VCee cosmetics i Kwiat Kobiecości razem dla zdrowia i świadomości kobiet
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    28 września 2023

    Czego potrzebują nasze loki? Cud, miód… i aloes

    27 września 2023

    Regeneracja prosto z sadu i ogrodu

    27 września 2023

    Ampułki – profesjonalne kosmetyki do domowej pielęgnacji

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Strefa urody»Perfumy»Gigant kosmetyczny otwiera nowe centrum dystrybucyjne

Gigant kosmetyczny otwiera nowe centrum dystrybucyjne

0
By ka rola on 25 czerwca 2023 Aktualności, Perfumy

Notino, największy europejski e-sprzedawca kosmetyków i produktów z kategorii „Zdrowie” w ostatnim roku podatkowym odnotował wzrost o 32%, realizując obrót
w wysokości 1 miliarda Euro! Polska przyczyniła się do tego rekordowego wyniku w prawie 15%. Notino, które prowadzi działalność w 27 krajach, posiada już łączną bazę ponad 20 milionów klientów.

Pomimo ogólnego trendu spadkowego w e-commerce, Notino odnotowało 32% wzrost
w porównaniu rok do roku – ta tendencja utrzymywała się we wszystkich kwartałach, na 27 rynkach, na których firma prowadzi działalność. Do klientów wysłanych zostało ponad 20 milionów przesyłek zawierających ponad 109 milionów produktów, oznacza to średnio 56 000 paczek dziennie. Rekordowym dniem był 19 grudnia, kiedy do klientów nadano ponad 205 000 przesyłek. Świetne wyniki odnotowano także na Black Friday, kiedy klienci złożyli aż 194 000 zamówień w ciągu jednego dnia.

Według prestiżowego, corocznego rankingu TOP 500 europejskich sklepów transgranicznych, Notino znalazło się w pierwszej dziesiątce sprzedawców internetowych. Autor zestawienia, czyli belgijska platforma Cross-Border Commerce Europe, uplasował giganta kosmetycznego na 9 pozycji.

Zadowolenie klientów na pierwszym miejscu

„Nasze sukcesy są dowodem na to, że e-commerce reprezentowany przez Notino jest na najwyższym poziomie. Wysokie standardy i poziom obsługi to aspekty, na które kładziemy szczególny nacisk, ponieważ chcemy jak najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania naszych klientów. Dokładamy wszelkich starań, by utrzymać najwyższą jakość w całej Europie, ponieważ jesteśmy przekonani, że możemy jeszcze wiele osiągnąć” – komentuje kolejny rok Zbyněk Kocián, CEO Notino.

Notino ma w swojej ofercie ponad 100 000 unikalnych produktów od 2500 globalnych
i lokalnych marek. Firma nieustannie pracuje nad powiększeniem swojego portfolio: oprócz tradycyjnego asortymentu produktów, Notino rozszerzyło również swoją ofertę o kategorię „zdrowie”. Dzięki temu klienci mogą kupić witaminy, minerały i inne suplementy diety, a także odżywki sportowe oraz produkty dla matki i dziecka.

„Jako pierwsi w branży kosmetycznej skorzystaliśmy ze wspólnego rynku Unii Europejskiej i stworzyliśmy unikalny, scentralizowany model współpracy z partnerami takimi jak LVMH, L’Oréal Group, Estée Lauder Companies, COTY i Shiseido. Pozwala nam to łączyć największe marki z całej branży kosmetycznej w naszej siedzibie w Brnie, aby współtworzyć nowe usługi w całej Europie. Odnotowujemy bardzo wysoki wskaźnik lojalności klientów (NPS), który odzwierciedla zadowolenie z naszych produktów i usług – ponad 80% kupujących na Notino poleciłoby nasze usługi dalej, co znacznie przewyższa oceny innych europejskich sprzedawców internetowych ” – dodał.

Najszybsza obsługa ze strategicznie zlokalizowanych centrów dystrybucji

Celem Notino jest oferowanie klientom produktów renomowanych marek, koncentrując się na doskonałej i szybkiej obsłudze. Właśnie dlatego, w tym roku we Włoszech otwarte zostało nowe centrum dystrybucyjne. Z magazynu o powierzchni 13 000 m² Notino obsługiwać będzie klientów we Włoszech, Hiszpanii i Portugalii, a w okresie świątecznym również realizować zamówienia do krajów takich jak Chorwacja i Francja. Pierwszego dnia po otwarciu, centrum obsłużyło łącznie 1229 zamówień, a od startu działalności – 3 maja, w sumie ponad 107 861 dostaw. Od 2020 roku Notino dystrybuuje również zamówienia z Bukaresztu – tamtejsze centrum odpowiedzialne jest za obsługę Rumunii, Grecji i Bułgarii.

„Wraz z otwarciem centrum dystrybucyjnego w Rumunii znacznie przyspieszyliśmy dostawy w krajach Europy Południowo-Wschodniej. Mamy takie same ambicje, jeśli chodzi o naszą nową inwestycję we Włoszech. To jeden z naszych kluczowych rynków, a nowe centrum dystrybucyjne pozwoli nam być bliżej klientów nie tylko tam, ale także w Hiszpanii czy Portugalii” – zaznacza Kocián.

Szybkość obsługi w centrach dystrybucyjnych to nie jedyny obszar, na którym chce się skupić Notino. W rzeczywistości, obiekt zlokalizowany we Włoszech będzie drugim z kolei, gdzie firma planuje wprowadzić zautomatyzowaną linię pakowania, umożliwiającą bardziej ekologiczne przygotowywanie zamówień. Taki system jest już w użyciu w centrum dystrybucyjnym
w Rumunii – w ten sposób pakowanych jest ponad 40% zamówień, przy których zmniejszono zużycie plastiku o ponad 90%.

Szybko postępująca ekspansja zagraniczna nie zmienia faktu, że „serce” Notino znajduje się
w Czechach, w Brnie. W przyszłym roku siedziba firmy zostanie przeniesiona do centrum biznesowego Brno Business Park, gdzie zajmie całą powierzchnię nowego budynku opatrzonego międzynarodowym certyfikatem środowiskowym LEED Gold. Wybór nowej siedziby Notino potwierdza zatem, że zrównoważony rozwój jest jedną z wartości, na których firma nadal będzie się koncentrować.

„Notino to scentralizowana organizacja wspierana przez zespół 2500 osób, które rozumieją potrzeby naszych klientów i każdego dnia zastanawiają się, jak najlepiej ułatwić im dostęp do produktów kosmetycznych i zdrowotnych w całej Europie. Jestem dumny z osiągnięć całego zespołu Notino, któremu bardzo dziękuję za zaangażowanie. Wierzę, że dzięki wspólnej pracy będziemy mogli zaoferować naszym klientom jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe online” – podsumowuje Zbyněk Kocián.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

Czego potrzebują nasze loki? Cud, miód… i aloes

Regeneracja prosto z sadu i ogrodu

Ampułki – profesjonalne kosmetyki do domowej pielęgnacji

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
28 marca 2023

Przygotowana na wiosnę? Sprawdź na śląskich Ekotykach!

15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • Czego potrzebują nasze loki? Cud, miód… i aloes
  • Regeneracja prosto z sadu i ogrodu
  • Ampułki – profesjonalne kosmetyki do domowej pielęgnacji
  • Poznaj sposoby na przedłużenie opalenizny
  • Hato i Maindo, czyli sztuka uwodzenia
październik 2023
P W Ś C P S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« wrz    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

8 września 2020

Floslek: Nowe balsamy do rąk z mlekami roślinnymi

25 listopada 2020

Rynek kosmetyków na świecie. Jakie są obecnie najważniejsze trendy?

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.