21 maja br. podczas wirtualnej ceremonii w mediach społecznościowych rozdane zostały nagrody w drugiej edycji konkursu Love Cosmetics Awards. Wśród nagrodzonych znalazły się światowe koncerny, znane polskie firmy kosmetyczne oraz perspektywiczne start-upy. Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK zostało docenione za wprowadzenie na polski rynek kosmetyków w opakowaniach typu Refill, czyli słoiczków z wymiennym wkładem. Ten mały – wielki wkład na rzecz czystszego środowiska zwyciężył w kategorii #Breakthrough Idea.
Mocno wierzymy w Jury, że każde – nawet najmniejsze działanie w dobrej sprawie – ma sens. Nie zawsze potrzebna jest rewolucja. Czasem wystarczy niewielka zmiana, która w dużej skali da wielki efekt. I to wydaje się właśnie genialne w tym pomyśle. Jeśli konsumentki zaczną wybierać kosmetyczne refille, oszczędzimy sporo problemów planecie, a przy tym zaoszczędzimy we własnych kieszeniach – co w obecnie w trudniejszych ekonomicznie czasach – nabiera dodatkowego znaczenia. Bardzo to doceniamy! Brawo Floslek! – napisała Lidia Lewandowska, pomysłodawczyni i organizatorka konkursu Love Cosmetics Awards, ogłaszając jego wyniki.
Jurorami w konkursie są: Jolanta Tkaczyk (Akademia Leona Koźmińskiego), Jagoda Prętnicka – Markiewicz (ekspertka social media), Jolanta Fraszyńska (aktorka), Maria Kowalczyk (dziennikarka, influencerka), Justyna Koziej (Dr Koziej Instytutu Badań Kosmetyków), Anita Błaszczak (dziennikarka Rzeczpospolitej) oraz Lidia Lewandowska (przewodnicząca jury).
To kolejna statuetka Love Cosmetics Awards dla FLOSLEK. W ubiegłym roku w kategorii # Young Generation Choice triumfowała linia BALANCE T-zone.
źródło i fot: floslek.pl