Linia kosmetyczna Norweski Wiatr to najnowsza propozycja marki Mohani. W kompozycjach kremów wykorzystuje to, co najlepszego dają nam czyste i surowe tereny Skandynawii Północnej.
Norweski Wiatr ma sprostać coraz wyższej świadomości i wymogom klientów, którzy od kosmetyków pielęgnacyjnych oczekują naturalnych składów, surowców najwyższej jakości, eleganckiego i nowoczesnego designu. W skład linii wchodzą trzy produkty: Ultranawilżający krem na dzień, Intensywnie regenerujący krem na noc oraz Odżywczy krem pod oczy. Producent, w oparciu o unikatowe na rynku polskim receptury, stworzył produkty, które łączą w sobie bogate składy i najwyższą jakość z atrakcyjną ceną.
Co czyni Norweski Wiatr wyjątkowym?
Składnikiem, który jest wspólnym mianownikiem i absolutnym wyróżnikiem dla wszystkich kosmetyków z linii, są jagody lingonberry. Oryginalnie występują na północnych terenach całej Skandynawii, gdzie dorastają w środowisku gwarantującym im najlepsze warunki wzrostu. Tak surowe środowisko uczyniło tą roślinę odporną na działanie trudnych warunków atmosferycznych – podobnych, z którymi nasza cera zmaga się w naszej strefie klimatycznej. Wyjątkowe połączenie lingonberry – norweskiego złota – tworzy na skórze warstwę ochronną, która osłania ją przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych – niczym filtr na miejskie zanieczyszczenia, zmienne temperatury i suche powietrze klimatyzowanych pomieszczeń. Olej tłoczony z nasion jagód lingonberry w Ultranawilżającym kremie na dzień jest wysoko nasycony substancjami odżywczymi, które intensywnie nawilżają i wygładzają skórę. W Skandynawii lingonberry robi oszałamiającą karierę w przemyśle kosmetycznym, także ze względu na swoje potwierdzone właściwości rozjaśniające. Krem ujednolica koloryt, przywraca naturalnie zdrowy blask, niesie ukojenie, przywraca jej uczucie komfortu i równowagi.
Dopełnieniem pielęgnacji cery jest Intensywnie regenerujący krem na noc, w którym w duecie z lingonberry występuje olej rokitnikowy. Łagodzą podrażnienia i otulają skórę do snu. Działają jak regenerujący booster – niczym energetyczny zastrzyk pobudzają w skórze procesy odnowy i regulacji, dzięki czemu skóra wygląda na wypoczętą, napiętą. Poprawiają jej elastyczność i sprężystość.
Kropkę nad linią Norweski Wiatr stawia Odżywczy krem pod oczy, w którym drugie skrzypce, zaraz za lingonberry, gra macerat z porzeczki. Bezzapachowy krem działa kojąco i odżywczo, dodatkowo rozjaśniając okolicę oka i poprawiając jej koloryt. Rozświetlający booster redukuje drobne zmarszczki i przynosi natychmiastowe ukojenie. Dzięki lekkiej konsystencji i łatwej aplikacji jest idealny także pod makijaż.
Norweski Wiatr – zapach, który budzi zmysły
Proces tworzenia zapachu kremów był tak samo czasochłonny i skomplikowany, jak stworzenie receptur kremów. Dlaczego?
“Do jego skomponowania użyliśmy tylko naturalnych kompozycji zapachowych najwyższej jakości. Chcieliśmy, aby zapach przenosił zmysły do krainy, która kojarzy się z pierwotną naturą, krystaliczną wodą, surowym krajobrazem. Ma być świeży i czysty – jak norweski wiatr. Jednak w zapachu można wyczuć też lekko słodkawą, elegancką nutę. Wybrzmiewająca i kontrastująca słodkość pachnie jak nasycone, dojrzewające w promieniach słońca owoce lingonberry, pełne zbawiennych dla skóry i jej zdrowia substancji.” Dorota Bagińska, dyr. kreatywna Mohani.
Skąd pomysł na taki produkt?
“Pomysł, jak cała Marka Mohani, zrodził się z poszukiwań i ciekawości świata. Od dawna przyglądamy się, jakie są trendy w projektowaniu opakowań, co ciekawego dzieje globalnie w kosmetyce. Tak oto odkryliśmy złoto Skandynawii – naturalny olej z jagód lingonberry, znany też jako borówka brusznica. Składnik niedoceniany u nas, a cieszący się uznaniem i robiący olbrzymią karierę w krajach skandynawskich. Chcieliśmy też produktom nadać coś, co ich wygląd uczyni jedynym w swoim rodzaju. ” Dorota Bagińska,
Na potrzeby stworzenia nowej kolekcji marka Mohani zaprosiła do współpracy ilustratorkę, której autorska kreska zdobi etykiety i opakowania kartoników. Rysunek oddaje pojęcia bliskie marce: podróże, bliskość natury, czystość. Tworzy unikalny pejzaż charakterystyczny dla całej koncepcji wizualnej kolekcji Norweski Wiatr.
Cena kremów:
- Ultranawilżający krem na dzień – 109 zł/ 50 ml, szklana butelka z pompką dozująca
- Intensywnie regenerujący krem na noc – 109 zł/ 50 ml, szklana butelka z pompką dozująca
- Odżywczy krem pod oczy – 89 zł/ 15 ml, szklana butelka z pompką dozująca
źródło i fot: inf. prasowa