– W przyszłym roku będziemy głównie pracować nad budowaniem rozpoznawalności marki Kontigo. Chcemy, żeby jak najwięcej kobiet dowiedziało się o nas, a także o naszych wyjątkowych kosmetykach – opowiada Magdalena Dąbrowska Menadżer ds. Marketingu w Kontigo
- 2 nowe linie kosmetyków naturalnych
- pielęgnacyjna linia kosmetykówHempure, bazująca na konopi siewnej
- makijażowa linia kosmetykówMoonish Natural
- budowa rozpoznawalności marki
Jaki był dla was rok 2020?
2020 dla wszystkich był pełen wyzwań. Ze względu na to, że nie jesteśmy typową drogerią, a siecią sklepów kosmetycznych, musieliśmy dwukrotnie zamykać nasze sklepy stacjonarne w czasie lockdownu. Jednak nie tracimy optymizmu i mocno rozwijamy nasz sklep online kontigo.pl, który odwiedza coraz większa liczba nowych klientek. Dzięki temu odnotowujemy znaczące wzrosty sprzedaży online. Oprócz prac nad sklepem online, cały czas pracujemy nad rozwojem naszego asortymentu.
W drugiej połowie 2020 roku, wprowadziliśmy 2 nowe linie kosmetyków naturalnych – pielęgnacyjną Hempure, bazującą na konopi siewnej, a także makijażową Moonish Natural. Obie te wyjątkowe marki są dostępne tylko w Kontigo.
Czego spodziewacie się po 2021? I czego spodziewać mogą się wasi klienci w nowym roku?
Mamy nadzieję, że w 2021 będziemy mogli cieszyć się swobodą zarówno jeśli chodzi o biznes, jak i życie społeczne. W przyszłym roku będziemy głównie pracować nad budowaniem rozpoznawalności marki Kontigo. Chcemy, żeby jak najwięcej kobiet dowiedziało się o nas, a także o naszych wyjątkowych kosmetykach. Nie zwolnimy tempa pracy nad doskonaleniem naszego sklepu internetowego, a także będziemy wprowadzać do naszego asortymentu coraz więcej produktów zarówno z gamy naszych marek, jak również innych innowacyjnych kosmetyków do pielęgnacji i makijażu.
Czego życzycie swoim klientom na nowy rok?
Wszystkim naszym klientkom życzymy przede wszystkim zdrowia i pogody ducha. A także spokojnych, rodzinnych świąt i przepięknych, kosmetycznych prezentów pod choinką. Pamiętajmy, że wszystkie złe momenty mają to do siebie, że kiedyś mijają. Życzymy, żeby nowy rok był dla wszystkich szczęśliwy. Będzie dobrze!
Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl
Sprawdź, jak inne marki kosmetyczne podsumowują 2020 rok i czego oczekują po 2021.