SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
  • Wyjątkowa akcja sieci drogerii Kontigo z okazji miesiąca kobiet!
  • Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris
  • L’Oréal Professionnel Paris prezentuje wirtualne fryzury i wkracza do Metaverse we współpracy z platformą Ready Player Me
  • Uśmiechnij się do zdrowia – Nieestetyczne przebarwienia na zębach. Skąd się biorą?
  • Zadbaj o skórę po zimowym wyjeździe – zastosuj te 4 wskazówki!
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    20 marca 2023

    Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

    20 marca 2023

    Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach

    15 marca 2023

    Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Opakowania»Lider branży opakowań zmierza w stronę zrównoważonego rozwoju z SAP

Lider branży opakowań zmierza w stronę zrównoważonego rozwoju z SAP

0
By ka rola on 28 lipca 2020 Aktualności, Opakowania

Szybkość działania, zaawansowane technologie i dostęp do danych – to czynniki, które znacznie wspierają przedsiębiorstwa we wdrażanie strategii zrównoważonego rozwoju. Jeden z liderów produkcji opakowań kosmetycznych – Quadpack, przy wsparciu technologicznych rozwiązań od SAP produkuje lepiej, efektywniej i z większą korzyścią dla środowiska.

W Unii Europejskiej każdego roku produkujemy ok. 60 mln ton plastiku, co stanowi ok. 18 proc. wartości globalnej. Aktualnie jedynie ok. 30 proc. sztucznych opakowań poddawana jest recyklingowi. Zgodnie z wytycznymi Komisji Europejskiej, w ciągu najbliższej dekady ponad 55 proc. generowanych tworzyw sztucznych powinno być ponownie wykorzystywane. Jednak wciąż te działania mogą być niewystarczające, by uchronić planetę przed degradacją, bo tylko w Europie w skali roku generuje się 26 mln ton odpadów z tworzyw sztucznych. Jak szacuje Komisja Europejska straty finansowe wynikające z zanieczyszczania środowiska plastikiem mogą sięgać do 105 mld EUR rocznie.

Coraz większe sankcje związane z zanieczyszczeniem planety lub zwiększające się potrzeby na sprostanie normom ekologicznym, popychają przemysł do poszukiwania zamiennych surowców do wytworzenia eko-opakowań. Alternatyw dla plastikowych słoiczków jest coraz więcej – trzcina cukrowa, wodorosty, krowie odpady lub bambus, to zaledwie część wdrażanych coraz szerzej tworzyw do produkcji opakowań produktowych stosowanych m.in. przez Quadpack.

O ile jeszcze chwilę temu liczyły się przede wszystkim wyróżniające się etykiety, nietypowe kształty butelek, funkcjonalność, czy też trwałość opakowań, tak dziś klienci na całym świecie coraz większą wagę przywiązują do tworzyw, z których zostały one wykonane i ich wpływu na środowisko. Wzrastająca świadomość społeczna generuje wzrost eko-trendów, obligują producentów do wdrożenia strategii zrównoważonego rozwoju.

Quadpack dąży do zrównoważonego rozwoju

Quadpack to producent opakowań kosmetycznych, specjalizujący się w tworzeniu zarówno standardowych, jaki i niestandardowych produktów, odpowiadających na potrzeby klientów na całym świecie. W perspektywie niespełna 20 lat wkroczył na 10 światowych rynków jednocześnie wprowadzając restrykcyjną politykę środowiskową.

Mając na uwadze dynamikę rynkowych zmian, trendy i oczekiwania klienckie oraz ryzyko środowiskowe, Quadpack podejmuje odważne kroki w stronę przyszłości, które mają za zadanie wspierać i usprawniać procesy dążące do zrównoważonego rozwoju. Marka realizuje długoterminowy projekt Quadpack Connect, w którym przy wsparciu zaawansowanych technologii dąży do maksymalnego połączenia wydajności z elastycznością. Zresztą nowoczesne rozwiązania technologiczne w historii firmy odegrały także kluczową rolę podczas globalnej ekspansji. Dziś Quadpack decyduje się na odważną strategię cyfrowej transformacji, do której zaprosił SAP.

– Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa pojawiają się nowe wyzwania wynikające z konieczności standaryzacji procesów, danych czy systemów. Elastyczność i skalowalność są niezbędne, dlatego wybraliśmy SAP jako naszą platformę technologiczną już na początku podróży. Naszym celem jest przekształcenie obecnego ekosystemu Quadpack w jedną globalną platformę wspierającą nas w miarę rozwoju działalności – mówi Monica Garza, Head of Business Technology w Quadpack.

Elementem spajającym firmę jest platforma S/4HANA, której celem jest skoncentrowanie wszystkich informacji Quadpack w jednej bazie danych. Firma zapowiada wprowadzenie w swoje struktury także rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowym, czy też IoT, dla których podstawą również będzie S/4HANA.

Cyfrowa ewolucja w szczytnym celu

Celem wprowadzanej ewolucji jest przede wszystkim usprawnienie działań i przepływu informacji w obrębie całej rozproszonej organizacji, zwiększenie efektywności i szybkości reakcji oraz dokładniejsze obserwowanie trendów. Szef działu technologii biznesowych Quadpack, Monica Garza podkreśla, że rozwój cyfrowy firmy zwiększy również satysfakcję klientów oraz spotęguje zaangażowanie pracowników. Nie bez znaczenia pozostają także względy ekologiczne.

Dzięki sprawnie działającemu systemowi w czasie rzeczywistym, dokładnym analizom eksperci Quadpack będą mogli znacznie szybciej podejmować odpowiednie decyzje, sprawniej wprowadzać nowoczesne rozwiązania na rynek opakowań kosmetycznych i w ten sposób przyczyniać się do mniejszej destrukcji planety, co jest obecnie szczególnie ważne. Sprawny przepływ informacji także skutecznie przyspieszy prace nad innowacyjnymi rozwiązaniami technicznymi, które mogą zrewolucjonizować rynek opakowań.

Spójność, innowacje i personalizacja

W ramach współpracy, Quadpack wykorzystuje SAP S/4HANA Cloud, SAP C/4HANA, SAP Cloud Analytics i SAP Cloud Platform, dzięki czemu cała organizacja może korzystać z jednej spójnej bazy danych w czasie rzeczywistym.

– Rozwiązanie chmurowe, z którego korzystamy zapewnia nam potrzebną skalowalność i promuje innowacyjne podejście. Dzięki temu, że SAP zapewnia kwartalne aktualizacje oprogramowania możemy być w centrum rozwoju technologii, takich jak uczenie maszynowe, AI, czy zaawansowane analizy – dostrzega Monica Garza.

Quadpack także dostrzega konieczność większej elastyczności – personalizacji produktów, której oczekują klienci. Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych umożliwia firmie sprawne sprostanie potrzebom rynku na szeroką skalę.

– Nasi klienci coraz częściej wymagają bardziej produktów, a czas wprowadzenia produktu na rynek odgrywa kluczową rolę. Mając to na uwadze inwestujemy w Przemysł 4.0, aby tworzyć zautomatyzowane i uproszczone procesy, które zwiększają nasze możliwości produkcyjne. Zapewni to nam możliwość szybkiego dostosowania się do oczekiwań klientów – dodaje Monica Garza, Head of Business Technology w Quadpack.

Patrząc w przyszłość

Quadpack ma ambitne plany na przyszłość – zamierza rozszerzyć biznes poprzez fuzje i przejęcia, mając nadzieję, że wykorzystywane przez nich rozwiązania technologiczne pozwolą tworzyć nowe modele biznesowe, zwiększając poziom satysfakcji klientów i bardziej efektywną pracę coraz bardziej zaangażowanych pracowników.

– Bez względu na to, dokąd doprowadzi nas przyszłość, ważnym dla nas jest, abyśmy nadal przyjmowali wartości naszej małej-dużej firmy. Chcemy nieustannie dbać o naszą kadrę, o środowisko naturalne i sposób mądry oraz zrównoważony prowadzić naszą działalność – podsumowuje Monica Garza.

Inteligentne narzędzia takie jak SAP Analytics Cloud, czy SAP Cloud Platform umożliwiają dostrzegać firmom to, co dla nich istotne. Dzięki temu w odpowiednim czasie można podejmować świadomie decyzje rzutujące na nie tylko pozycję organizacji, ale na decyzje zakupowe, czy też środowisko naturalne. Dokładna analiza, sprawny przepływ danych, czy chociażby scentralizowana baza danych lub zautomatyzowanie mechanicznych czynności, pozwalają dziś firmom skupić się na tym, co naprawdę ważne.

opakowania kosmetyczne Quadpack zrównoważony rozwój
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!

12 stycznia 2022

Startuje Plebiscyt EKOTYKI 2021!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
  • Wyjątkowa akcja sieci drogerii Kontigo z okazji miesiąca kobiet!
  • Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lut    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

29 kwietnia 2021

Lawendowe pola – odprężenie dla skóry i zmysłów

14 stycznia 2021

A Ty jak pielęgnujesz skórę zimą?

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.