BodyBoom i FaceBoom: Pierwsze nowości pojawią się już wiosną

0

– Kategoria kosmetyków naturalnych i ekologicznych na pewno będzie się dalej rozwijać, pomimo czekających nas wszystkich trudności i spowolnienia gospodarczego. Naszym klientom możemy obiecać jedno – będziemy dalej rozwijać nasze portfolio produktów, zarówno w ramach marki FaceBoom, jak i BodyBoom – zapowiada Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication marek BodyBoom, FaceBoom, BabyBoom

  • działania online i komunikacja w social mediach
  • wprowadzenie marki FaceBoom
  • debiut marki BabyBoom
  • trend na naturalną pielęgnację
  • Jaki był 2020 rok dla BodyBoom i FaceBoom?

Był to na pewno rok dynamiczny, pełen zmian i zupełnie nowych wyzwań, z którymi każda z branż gospodarki musiała się zmierzyć. Konieczność przeorganizowania działań tak, aby dostosować się do realiów życia w czasach pandemii, w tym zmieniające się z dnia na dzień obostrzenia – na pewno mocno wpłynęła na naszą działalność. Czy choćby sposób pracy naszego zespołu.

BodyBoom od początku był marką przyzwyczajoną do szybkiej komunikacji w social media i działań w online. Jej początki to właśnie e-commerce i komunikacja prowadzona na IG oraz FB. Jednak również dla nas pojęcia „adaptacja” czy „elastyczność’ zyskały nowy wymiar. Oczywiście, nie zawsze wszystko szło zgodnie z planem. Jednak finalnie udało nam się zrealizować wszystkie zaplanowane zadania.

W okresie wiosennego lockdown’u wprowadziliśmy na rynek markę FaceBoom, stanowiącą uzupełnienie dla gamy produktów do pielęgnacji ciała, oferowanych w ramach brandu BodyBoom. Została ona bardzo dobrze przyjęta przez klientki. A we wrześniu zadebiutowała marka BabyBoom, z naturalną pielęgnacją dziecięcą, która pomimo tak krótkiej obecności na rynku już została dostrzeżona przez konsumentów. Zdobyła wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2020. A kilka dni temu jury konkursu Influencer’s Choice Poland 2020 nagrodziło Intensywnie nawilżający olejek do mycia i kąpieli tej marki. w kategorii Naturalne kosmetyki dla dzieci.

Podsumowując 2020, warto jeszcze wspomnieć, że ten rok udowodnił, iż potrafimy współdziałać i wspierać się. Nawet jeśli na co dzień zdarza nam się walczyć o tego samego klienta. Tutaj w szczególności mam na uwadze wiosenne akcje zachęcające konsumentów do kupowania produktów polskich marek.

  • Czego spodziewacie się po 2021? I czego mogą się spodziewać wasi klienci?

Pandemia na pewno będzie nam towarzyszyć jeszcze w 2021 roku, ale jesteśmy ostrożnymi optymistami, jeśli chodzi o plany i założenia na nadchodzący rok. Dla wielu z nas kończący się 2020 był momentem zatrzymania się, przemyślenia pewnych spraw. Co skutkowało m.in. tym, że zaczęliśmy bardziej dbać o siebie, więcej ćwiczyć, zdrowiej się odżywiać. Rezygnacja z make-upu na co dzień, ale także noszenie maseczek, sprawiło, że częściej zwracamy uwagę na kondycję naszej skóry. Bardziej starannie dobieramy kosmetyki do pielęgnacji, uważnie czytając składy. Oznacza to dalsze umacnianie się trendu na naturalną pielęgnację. Kategoria kosmetyków naturalnych i ekologicznych na pewno będzie się dalej rozwijać, pomimo czekających nas wszystkich trudności i spowolnienia gospodarczego. Naszym klientom możemy obiecać jedno – będziemy dalej rozwijać nasze portfolio produktów, zarówno w ramach marki FaceBoom, jak i BodyBoom. Pierwsze nowości pojawią się już wiosną.

  • Czego życzycie swoim klientom w nowym roku?

Przede wszystkim zdrowia i optymizmu, tak aby nawet w tym trudnym dla wszystkim okresie i nowych realiach dostrzec szanse na rozwój. Obyśmy wszyscy mieli w nadchodzącym roku więcej powodów do uśmiechu!

Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl

 

Sprawdź, jak inne marki kosmetyczne podsumowują 2020 rok i czego oczekują po 2021.

Udostępnij w

Zostaw wiadomość