SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
  • Wyjątkowa akcja sieci drogerii Kontigo z okazji miesiąca kobiet!
  • Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris
  • L’Oréal Professionnel Paris prezentuje wirtualne fryzury i wkracza do Metaverse we współpracy z platformą Ready Player Me
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    22 marca 2023

    YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów

    22 marca 2023

    Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

    20 marca 2023

    Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Podsumowanie 2020. Plany na 2021»BodyBoom i FaceBoom: Pierwsze nowości pojawią się już wiosną

BodyBoom i FaceBoom: Pierwsze nowości pojawią się już wiosną

0
By ka rola on 29 grudnia 2020 Aktualności, Podsumowanie 2020. Plany na 2021

– Kategoria kosmetyków naturalnych i ekologicznych na pewno będzie się dalej rozwijać, pomimo czekających nas wszystkich trudności i spowolnienia gospodarczego. Naszym klientom możemy obiecać jedno – będziemy dalej rozwijać nasze portfolio produktów, zarówno w ramach marki FaceBoom, jak i BodyBoom – zapowiada Iwona Czopek, Head of Marketing & Communication marek BodyBoom, FaceBoom, BabyBoom

  • działania online i komunikacja w social mediach
  • wprowadzenie marki FaceBoom
  • debiut marki BabyBoom
  • trend na naturalną pielęgnację
  • Jaki był 2020 rok dla BodyBoom i FaceBoom?

Był to na pewno rok dynamiczny, pełen zmian i zupełnie nowych wyzwań, z którymi każda z branż gospodarki musiała się zmierzyć. Konieczność przeorganizowania działań tak, aby dostosować się do realiów życia w czasach pandemii, w tym zmieniające się z dnia na dzień obostrzenia – na pewno mocno wpłynęła na naszą działalność. Czy choćby sposób pracy naszego zespołu.

BodyBoom od początku był marką przyzwyczajoną do szybkiej komunikacji w social media i działań w online. Jej początki to właśnie e-commerce i komunikacja prowadzona na IG oraz FB. Jednak również dla nas pojęcia „adaptacja” czy „elastyczność’ zyskały nowy wymiar. Oczywiście, nie zawsze wszystko szło zgodnie z planem. Jednak finalnie udało nam się zrealizować wszystkie zaplanowane zadania.

  • Nowość: Prezentowe zestawy od marek BodyBoom i FaceBoom
  • Uroda jak pora roku – jak określić swój typ urody?
  • 2 maski do twarzy w gamie kosmetyków FaceBoom

W okresie wiosennego lockdown’u wprowadziliśmy na rynek markę FaceBoom, stanowiącą uzupełnienie dla gamy produktów do pielęgnacji ciała, oferowanych w ramach brandu BodyBoom. Została ona bardzo dobrze przyjęta przez klientki. A we wrześniu zadebiutowała marka BabyBoom, z naturalną pielęgnacją dziecięcą, która pomimo tak krótkiej obecności na rynku już została dostrzeżona przez konsumentów. Zdobyła wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2020. A kilka dni temu jury konkursu Influencer’s Choice Poland 2020 nagrodziło Intensywnie nawilżający olejek do mycia i kąpieli tej marki. w kategorii Naturalne kosmetyki dla dzieci.

Podsumowując 2020, warto jeszcze wspomnieć, że ten rok udowodnił, iż potrafimy współdziałać i wspierać się. Nawet jeśli na co dzień zdarza nam się walczyć o tego samego klienta. Tutaj w szczególności mam na uwadze wiosenne akcje zachęcające konsumentów do kupowania produktów polskich marek.

  • Czego spodziewacie się po 2021? I czego mogą się spodziewać wasi klienci?

Pandemia na pewno będzie nam towarzyszyć jeszcze w 2021 roku, ale jesteśmy ostrożnymi optymistami, jeśli chodzi o plany i założenia na nadchodzący rok. Dla wielu z nas kończący się 2020 był momentem zatrzymania się, przemyślenia pewnych spraw. Co skutkowało m.in. tym, że zaczęliśmy bardziej dbać o siebie, więcej ćwiczyć, zdrowiej się odżywiać. Rezygnacja z make-upu na co dzień, ale także noszenie maseczek, sprawiło, że częściej zwracamy uwagę na kondycję naszej skóry. Bardziej starannie dobieramy kosmetyki do pielęgnacji, uważnie czytając składy. Oznacza to dalsze umacnianie się trendu na naturalną pielęgnację. Kategoria kosmetyków naturalnych i ekologicznych na pewno będzie się dalej rozwijać, pomimo czekających nas wszystkich trudności i spowolnienia gospodarczego. Naszym klientom możemy obiecać jedno – będziemy dalej rozwijać nasze portfolio produktów, zarówno w ramach marki FaceBoom, jak i BodyBoom. Pierwsze nowości pojawią się już wiosną.

  • Czego życzycie swoim klientom w nowym roku?

Przede wszystkim zdrowia i optymizmu, tak aby nawet w tym trudnym dla wszystkim okresie i nowych realiach dostrzec szanse na rozwój. Obyśmy wszyscy mieli w nadchodzącym roku więcej powodów do uśmiechu!

Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl

 

Sprawdź, jak inne marki kosmetyczne podsumowują 2020 rok i czego oczekują po 2021.

BabyBoom BodyBoom FaceBoom
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów

Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!

12 stycznia 2022

Startuje Plebiscyt EKOTYKI 2021!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lut    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

28 września 2020

Kosmetyczny prezent na Dzień Chłopaka?

10 grudnia 2020

GREEN for skin w gronie światowych COSMO TRENDS

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.