– Tworzone przez lata relacje z dostawcami surowców, opakowań i partnerami biznesowymi okazały się niezwykle istotne w tym roku – zwraca uwagę Daria Rogowska, Brand Manager firmy Dermaglin.
- relacje z dostawcami surowców i opakowań oraz partnerami biznesowymi
- nagrody Perły Rynku Kosmetycznego 2020
- nowości produktowe
- współpraca z sieciami handlowymi
Jaki był dla was rok 2020?
Dermaglin jest rodzinną firmą od 17 lat funkcjonującą na rynku branży kosmetycznej. Sektor kosmetyczny dynamicznie pnie się w górę, konkurencja jest coraz większa i to właśnie 2020 rok zweryfikował bardzo wiele. Nie tyle gotowość firm na tak trudne wyzwania, ponieważ na niektóre sytuacje nie da się przygotować. Ale tworzone przez lata relacje z dostawcami surowców, opakowań i partnerami biznesowymi. To właśnie one okazały się niezwykle istotne w tym roku. Dziękujemy wszystkim naszym partnerom biznesowym, bo na ostateczny sukces zawsze pracuje sztab często niewidocznych w efekcie końcowym osób. Dzięki tym wszystkim kontaktom i wieloletnim współpracom pokonaliśmy 2020 rok. I z czystym sumieniem możemy stwierdzić, że daliśmy radę.
Było trudno, ale jako zespół postanowiliśmy, że będziemy walczyć zawsze na 100% i tak też się stało. Problemy wynikające z pandemii stały się naszymi wyzwaniami, nie było dla nas zadań niemożliwych do zrealizowania. Nie zatrzymaliśmy się, wręcz przeciwnie realizowaliśmy swoje plany na rok 2020. A ciężka sytuacja zmotywowała nas do wzmożonej pracy nad celami, które rodziły się w naszych głowach dzień po dniu. Dzięki temu w drugiej połowie roku odebraliśmy nagrody Perły Rynku Kosmetycznego 2020 za nasze produkty.
Dzisiaj wiemy, że razem jako zespół możemy wszystko.
Czego spodziewacie się po 2021? I czego spodziewać mogą się wasi klienci w nowym roku?
Wierzymy, że ten rok będzie obfitował w owoce tegorocznej ciężkiej pracy. Niepewne czasy najprawdopodobniej zostaną z nami na dłużej, ale trzeba im przeciwstawić czoła. Szykujemy nowości dla naszych klientów, jednocześnie mając nadzieję, że sieci handlowe będą otwarte na nasze propozycje produktowe.
Czego życzycie swoim klientom na nowy rok?
Naszym klientom chcielibyśmy życzyć przede wszystkim zdrowia, ale także wewnętrznej odwagi, by strach i stres nie dominował naszych umysłów. Niech przerodzi się ona w spokój ducha i równowagę życiową każdego z nas. Życzymy, by ten rok był po prostu bardziej łaskawy dla każdego z nas.
Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl