Niech Cię usłyszą! – tak brzmi nazwa nowej kampanii Avon, która jest częścią globalnej strategii „Watch Me Now”. Jej celem jest oddanie głosu kobietom oraz zwrócenie uwagi na to, że nasze historie mogą inspirować inne dziewczyny do działania.
Jak pokazuje badanie przeprowadzone przez Avon wśród 8 tys. kobiet z całego świata, w tym z Polski, aż 68% z nich znajduje siłę w historiach innych kobiet, które podzieliły się swoimi doświadczeniami i inspirują je tym samym do działania. To pozwala im uwierzyć, że one także mogą przezwyciężyć trudności i żyć tak, jak sobie wymarzą. Dlatego marka Avon w ramach kampanii „Niech Cię usłyszą!” uruchomiła specjalną stronę watchmenow.avon.com, gdzie dziewczyny (i nie tylko) dzielą się swoimi przeżyciami oraz piszą, co napędza je do działania, z czego są dumne i czego chcą od życia. Co najważniejsze, za każdą dopisaną historię Avon przekaże 1 dolara na swoje kampanie społeczne wspierające zdrowie i bezpieczeństwo kobiet.
źródło i fot: inf. prasowa