SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów
  • Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha
  • Popełniamy je notorycznie. Błędy, przez które cierpią nasze oczy
  • Róża i mak – polskie kwiaty w służbie urody
  • 3 najważniejsze trendy w letnim makijażu według wizażysty gwiazd
  • Świadome opalanie. To będzie modne tego lata!
  • Skin Progress – progresywna odpowiedź na niedoskonałości skóry
  • Alkmie poszerza linię przeciwsłoneczną – ochrona i pielęgnacja w jednym
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    2 czerwca 2023

    Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów

    1 czerwca 2023

    Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha

    1 czerwca 2023

    Popełniamy je notorycznie. Błędy, przez które cierpią nasze oczy

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Marki kosmetyczne»TikTok jako efektywna platforma mediowa podbija branżę kosmetyczną

TikTok jako efektywna platforma mediowa podbija branżę kosmetyczną

0
By ka rola on 4 listopada 2021 Aktualności, Marki kosmetyczne

Na TikToku można znaleźć wiele urodowych trendów, które podbijają serca użytkowników. Trendy, które rodzą się na TikToku wychodzą poza platformę i sprawiają, że produkty wyprzedają się ze sklepowych półek. Potencjał TikToka jako efektywnej platformy mediowej dostrzegają kolejne marki kosmetyczne. Jedną z nich jest OnlyBio – firma, która m.in. dzięki aktywności i zaangażowaniu użytkowników TikToka stała się wiodącą marką kosmetyczną w Polsce.

Ostatni rok na TikToku był przełomowy jeśli chodzi o poszukiwanie treści urodowych dotyczących pielęgnacji ciała czy porad makijażowych. 42% użytkowników przyznaje, że korzysta z aplikacji, w celu odkrywania, natomiast 34% – aby być na bieżąco z najnowszymi trendami. Odbiorcy tych treści ufają twórcom i firmom, które szczerze mówią o swoich doświadczeniach z produktami, promują ciałopozytywność i walczą z tematami tabu. Jak pokazują badania to influencerzy mają największy wpływ na kreowanie trendów urodowych – twierdzi tak, aż 83% przedstawicieli pokolenia Milenialsów.

Dla społeczności TikToka najważniejsza jest autentyczna i stała komunikacja, która będzie zawierać zróżnicowany i ciekawy content. Taki dialog, może w efekcie pozwolić marce osiągnąć jej cele biznesowe.

Przekonały się o tym między innymi marki kosmetyczne tworząc treści, które w autentyczny sposób wpisują się w oczekiwania użytkowników poszukujących na platformie rozrywki. Popularność hashtagu #BeautyHacks na TikToku, który uzyskał już ponad 9,5 miliarda wyświetleń oraz hashtagu #kosmetyki wyświetlonego ponad 375 milionów razy sprawia, że kolejne brandy dostrzegają potencjał aplikacji. A za tym, że warto w działaniach marketingowych marek postawić na TikToka przemawia także fakt, że jego społeczność jest otwarta na treści reklamowe, co potwierdzają badania –  aż 57% badanych użytkowników TikToka przyznało, że dokonało zakupów po tym jak zostali do tego zachęceni na platformie.

Polskie marki kosmetyczne na TikToku

Potencjał TikToka dostrzegają polskie marki z branży beauty. Jedną z nich jest OnlyBio, która m.in. dzięki działaniom na TikToku stała się wiodącą marką kosmetyczną w Polsce. OnlyBio (@Onlybio.life) zgromadziło ponad 100 tys. obserwujących, filmy marki zostały wyświetlone ponad 2 miliony razy, a co 10 osoba zareagowała na publikacje marki na platformie „TikTok to obecnie najpopularniejsza i najczęściej pobierana aplikacja. Dzięki niej Onlybio.life doświadczyło niewiarygodnie dynamicznego rozwoju i stało się polską marką kosmetyczną numer 1” – wskazuje Maciej Zegarski, Prezes Zarządu Stars.Space.

Nowa kampania TikToka

„O wyjątkowości TikToka, jako efektywnej platformy mediowej świadczą liczby – według raportu firmy Nielsen TikTok ma dwukrotnie większą efektywność sprzedażową, a ROAS (zwrot z nakładów na reklamę) jest o 14% wyższy w porównaniu do innych mediów. Platforma znalazła się także po raz drugi z rzędu na szczycie rankingu Ad Equity, udowadniając, że skutecznie wspiera sprzedaż wśród firm prowadzących komunikację na TikToku ” – powiedział Rafał Drzewiecki, Head of Marketing, TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Na TikToku każda marka z powodzeniem może osiągać założone cele biznesowe

Unikalna grupa użytkowników, których nie znajdziemy na innych platformach oraz narzędzia umożliwiające zarówno efektywną komunikację organiczną, jak i połączoną ze wsparciem płatnym, sprawiają, że TikTok jest niezwykle efektywną platformą mediową. Udowadnia to najnowsza kampania marketingowa polskiego zespołu TikToka, do której zaproszono między innymi markę OnlyBio. Przygotowany został cykl podcastów „Posłuchaj TikToka” przybliżający unikatowy format aplikacji oraz obalający popularne mity na temat platformy.

Do tej pory pojawiły się cztery odcinki, których goście – Rafał Drzewiecki, Head of Marketing TikTok, Michał Bednarek Global Content & Influencer Marketing Manager w CCC oraz Kamila Rumowska Partnership Manager w TikTok i Marta Szufranowicz Deputy Business & Strategy Director, DDB Warszawa opowiedzieli m. in. o pierwszych krokach marek na platformie, procesie tworzenia kampanii na TikToku oraz dlaczego TikTok jest popularny na rynku reklamowym. W najnowszym odcinku Dominika Skirło Creative Strategist w TikTok zdradziła jaki jest przepis na kreatywne i najchętniej oglądane treści na TikToku.

Odcinki dostępne są w popularnych serwisach strumieniowych jak Spotify, YouTube, Google Podcasty czy Apple Podcasts. Więcej materiałów dotyczących kampanii (w tym podcasty, case studies, artykuły branżowe) dostępnych jest na stronie tiktokforbusiness.pl.

źródło i fot: inf. prasowa

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów

Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha

Popełniamy je notorycznie. Błędy, przez które cierpią nasze oczy

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
28 marca 2023

Przygotowana na wiosnę? Sprawdź na śląskich Ekotykach!

15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów
  • Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha
  • Popełniamy je notorycznie. Błędy, przez które cierpią nasze oczy
  • Róża i mak – polskie kwiaty w służbie urody
  • 3 najważniejsze trendy w letnim makijażu według wizażysty gwiazd
czerwiec 2023
P W Ś C P S N
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
« maj    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

8 września 2020

Floslek: Nowe balsamy do rąk z mlekami roślinnymi

25 listopada 2020

Rynek kosmetyków na świecie. Jakie są obecnie najważniejsze trendy?

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.