– Wyjątkowa sytuacja, z którą się mierzymy w ostatnich miesiącach, jeszcze bardziej wzmocniła w nas chęć dalszego nadawania sensu naszej konsumpcji. W 2021 roku osią naszych zobowiązań będzie przejrzystość, której nadajemy jeszcze większy niż dotychczas priorytet – zapowiadają Mathilde i Bertrand Thomasowie z Caudalie.
- Caudalie: nowo opatentowany produkt z wegańskim kolagenem
- 5 postanowień noworocznych dla twoich włosów
- Optymizm co do stałego odbicia w konsumpcji jest przedwczesny
Większa skuteczność
Dzięki nowym badaniom klinicznym i nowym patentom opracowanym przez Laboratorium Naturalnych Składów we współpracy z Harvard Medical School.
Większa naturalność
W Caudalie przyjęto, że minimalna zawartość składników pochodzenia naturalnego we wszystkich produktach to 95%. Niektóre z nich składają się w 100% z substancji pochodzenia naturalnego.
Większa czystość
Kontrowersyjne składniki (silikony, PEG, szkodliwe mikroplastiki) zastąpiliśmy ich zdrowszymi i mniej szkodliwymi zamiennikami.
Większa równowaga
Dzięki kontrolowanej produkcji gwarantującej, że do roku 2022 wszystkie nasze opakowania będą pochodzić z recyklingu, nadawać się do recyklingu lud do powtórnego użycia, oraz stopniowemu dochodzeniu do stanu zero odpadów.
Większa ekoodpowiedzialność
Od 2012 r. Caudalie angażuje się w ochronę naszej planety. Jesteśmy największą na świecie firmą z branży kosmetycznej wspierającą siec 1% dla Planety. Zasadziliśmy co najmniej 8 mln drzew.
Co chcemy przez to osiągnąć? Chcemy, żeby dziś było lepsze niż wczoraj, żebyście nie musieli wybierać między skutecznie działającymi produktami, naturalnymi, czystymi składami i ekoodpowiedzialną marką – podsumowują przedstawiciele marki Caudalie.
źródło: Caudalie