– Miniony rok obfitował też w kilka nowości, które zakończyliśmy prawdziwie świątecznym aromatycznym masłem do ciała o nazwie Śliwka w brązowym cukrze – opowiada Wiktoria Mucha z Mydło Stacji. Zdradza też, że 2021 to będzie zmiana designu marki wraz z opakowaniami.
- zakupy online
- nowości produktowe
- Rebranding
- zmiana opakowań
Jaki był dla was rok 2020?
Był… zaskakujący. Nie da się go opisać jednym słowem. Ale z perspektywy grudnia patrzymy na niego jak na rok wyjątkowy w nowe sytuacje, niespotykane dotąd zdarzenia, które owiane były przede wszystkim niepewnością co przyniesie kolejny dzień. Okazało się jednak, że nasze obawy często były „na wyrost”. Podczas tzw. lockdownu, z którym do dziś się nie zgadzamy, na nasze szczęście ogromne grono klientów przeniosło się do przestrzeni online, zwłaszcza jeśli chodzi o zakupy. Stąd wzrost sprzedaży od marca był duży. Tak więc z perspektywy przedsiębiorcy naprawdę nie możemy narzekać.
2020 rok obfitował też w kilka nowości, które zakończyliśmy prawdziwie świątecznym aromatycznym masłem do ciała o nazwie Śliwka w brązowym cukrze.
Czego spodziewacie się po 2021? I czego spodziewać mogą się wasi klienci w nowym roku?
My nauczyliśmy się już raczej nie spodziewać się niczego i zbyt wiele sobie nie obiecywać, bo nie tylko w naszej branży, pojawiają się sytuacje, na które nie mamy wpływu. Możemy powiedzieć, w co wierzymy. Wierzymy, że ten rok pod względem sprzedaży, nowych klientów, będzie co najmniej tak samo dobry jak ten kończący się.
Nasi klienci natomiast mogą spodziewać się zmiany designu marki- jesteśmy w trakcie rebrandingu, wraz ze zmianą opakowań. Mamy nadzieję, że projekt uda się wprowadzić w życie w pierwszej połowie roku. Planujemy też kilka nowości, które (mocno wierzymy) zachwycą naszych klientów tak samo jak zachwycają nas.
Czego życzycie swoim klientom na nowy rok?
Spokoju, ustabilizowania sytuacji, która wprowadza tak wiele zamętu. Życzymy wszystkim mądrych wyborów- nie tylko tych kosmetycznych. Życzymy tego, aby o siebie dbali. Aby wokół każdej osoby gromadzili się ludzie wyłącznie dobrzy, z dobrą energią i zamiarami. Życzymy zdrowia, bo ono jest najważniejsze. Życzymy też wiary w to, że wewnętrznie poradzimy sobie z wieloma trudnościami. I przy okazji życzeń – dziękujemy, że byli i są cały ten rok z nami.
fot: Mydło Stacja
Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl
Zobacz, jaki był 2020 rok dla innych marek kosmetycznych i co planują na 2021.