Marka Lajuu, współtworzona przez aktorkę Weronikę Rosati, szturmem podbija rodzimy rynek. Od momentu zakończenia kampanii crowdfundingowej (lipiec br.), nawiązała współpracę m.in. z Notino, jedną z największych w Polsce internetowych perfumerii, sklepem MINTI Shop czy drogerią online – Nutridome. W ostatnich dniach firma Lajuu sfinalizowała umowę z Kontigo, dzięki której produkty marki będą dostępne w ponad 35 punktach stacjonarnych sieci oraz w sprzedaży internetowej.
Lajuu to polska firma, która stoi za markami z naturalnymi kosmetykami: Bellamama, Lajuu by Weronika Rosati oraz The Men by Grzegorz Krychowiak. W maju 2021 roku spółka wprowadziła na rynek wegańskie, naturalne produkty pielęgnacyjne stworzone wspólnie z Weroniką Rosati.
A w ofercie…
W ofercie znalazły się krem do twarzy z serii antyoksydacyjnej oraz trzy preparaty brązujące: liftingujące serum do twarzy, balsam do ciała z kompleksem antycellulitowym, samoopalacz do ciała z formułą anti-aging. Lajuu by Weronika Rosati zdobywa serca kolejnych konsumentek, a spółka nie zwalnia tempa, poszerzając sieć dystrybucji, a także ofertę.
– W maju rozpoczęliśmy sprzedaż kosmetyków we własnym sklepie internetowym, ale – tak jak zapowiadaliśmy w czasie prowadzonej emisji crowdfundingowej – naszym celem i ambicją była współpraca z wybranymi partnerami biznesowymi, dzięki której produkty Lajuu będą dostępne dla coraz szerszej grupy odbiorców, także stacjonarnie – komentuje Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu SA. – Współpraca z siecią Kontigo to bardzo ważny punkt naszego rozwoju. Kosmetyki Lajuu by Weronika Rosati będą dostępne nie tylko w sprzedaży internetowej, ale także w ponad 35 punktach stacjonarnych sieci. Dzięki temu konsumenci zyskają szansę i możliwość obcowania z produktami i doświadczania naszej marki, namacalnie, na żywo. To bardzo ważne w przypadku sprzedaży kosmetyków, zwłaszcza z segmentu premium – dodaje.
Kosmetyki Lajuu by Weronika Rosati będą dostępne w sieci Kontigo pod koniec września
Obecnie produkty można zakupić w: Notino, MINTI Shop, Nutridome, MyWayEko, a także w sklepie z kosmetykami naturalnymi BeClinic, internetowo i stacjonarnie – w Centrum Riviera w Gdyni.
– Dynamiczny rozwój Lajuu to zasługa przede wszystkim doświadczonego teamu, dzięki któremu stworzyliśmy produkty najwyższej jakości, które spełniają wszelkie oczekiwania klientów. Nie mogę jednak nie wspomnieć o kampanii crowdfundingowej, która znacznie przyspieszyła rozwój naszej marki. Pozyskaliśmy nie tylko środki, ale przede wszystkim zaangażowane grono ambasadorów naszej marki, sympatyków oraz oczywiście klientów – komentuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA.
Jeszcze we wrześniu oferta marki Lajuu poszerzy się o kolejne produkty: linię kuracja, w której znajdą się dwa rodzaje serum – wyszczuplające do ciała oraz ujędrniająco-rozświetlające do biustu i dekoltu, a także balsam drenująco-wygładzający. Trwają także intensywne prace nad nową marką z naturalnymi kosmetykami dla mężczyzn The Men by Grzegorz Krychowiak, które trafią do sprzedaży w grudniu 2021.
źródło i fot: inf. prasowa