SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
  • Wyjątkowa akcja sieci drogerii Kontigo z okazji miesiąca kobiet!
  • Błyskawiczna regeneracja skóry głowy z nową gamą Scalp Advanced od L’Oréal Professionnel Paris
  • L’Oréal Professionnel Paris prezentuje wirtualne fryzury i wkracza do Metaverse we współpracy z platformą Ready Player Me
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    22 marca 2023

    YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów

    22 marca 2023

    Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

    20 marca 2023

    Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Nowości na rynku»Autentycznie świadoma pielęgnacja – marka tołpa.® prezentuje nowości z linii tołpa.® authentic.

Autentycznie świadoma pielęgnacja – marka tołpa.® prezentuje nowości z linii tołpa.® authentic.

0
By ka rola on 30 września 2021 Aktualności, Nowości na rynku

W życiu i w kosmetykach warto wybierać to co naprawdę istotne. Dlatego linia tołpa.® authentic to proste składy, które aż w 97% powstały ze składników naturalnego pochodzenia. Kosmetyki te to transparentne formuły, które zawierają tylko to co niezbędne, zgodnie z dewizą: mniej znaczy więcej. Twarzą całej kampanii została Joanna Opozda, która w pielęgnacji stawia przede wszsytkim na naturalnie zadbaną skórę. Oficjalna premiera nowości odbyła się 24 września, w przestrzeni Galerii Monopol przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie.

Prosta pielęgnacja, bez kompromisów

Dobre kosmetyki niczego nie udają. Nie muszą. Mają proste składy i zawierają wyłącznie to co niezbędne. Bez ulepszaczy i sztucznych wypełniaczy. Takie właśnie są kosmetyki wchodzące w skład linii tołpa.® authentic, do której dołączyło 6 nowości produktowych, w trzech segmentach pielęgnacyjnych: NAWILŻENIE, MATOWIENIE I ROZŚWIETLENIE.

Marka tołpa.® zadbała, aby ilość składników została w nich ograniczona do absolutnego minimum (od 9 do 14 składników wg. INCI), ich formuły są w 97% naturalne i całkowicie transparentne.

Kluczem skuteczności formuł tołpa.® authentic jest składnik aktywny w postaci czystej, pojedynczej molekuły. Znajdziemy w nich molekuły kwasów: AHA, PHA i fitowego oraz niacynamidu, alantoiny, skwalanu oraz cynku PCA. Każdy produkt zawiera także multiroślinny antyoksydant – torf tołpa.®, który został opatentowany w latach 90. i ma silne działanie regenerujące, nawilżające i ochronne.

Wszystkie produkty są wegańskie, hiporalergiczne, bezpieczne dla wrażliwej skóry i pielęgnują ją
z zachowaniem naturalnej równowagi mikrobiomu, gwarantując przy tym naturalnie piękną i zadbaną skórę.

Skuteczność produktów z linii tołpa.® authentic została potwierdzona badaniami aparaturowymi
i testami.

Autentycznie nawilżona skóra

Problem odwodnionej skóry może dotyczyć zarówno skóry suchej i normalnej, jak i tłustej, czy mieszanej i jest wynikiem nieprawidłowego jej nawodnienia. Źle funkcjonująca bariera ochronna
i zakłócony mikrobiom, mogą być wynikiem niekorzystnych czynników zewnętrznych, czy choroby. Taka skóra jest szorstka, zaczerwieniona i skłonna do podrażnień. Produkty nawilżające z linii tołpa.® authentic to proste składy oferujące maksymalne nawilżenie, wsparcie bariery ochronnej skóry oraz przywrócenie jej równowagi wodno-lipidowej.

Aksamitnie matowa skóra

Skóra mieszana jest połączeniem skóry tłustej i suchej.  Często zmaga się z symptomami nadwrażliwości. Dyskomfort może powodować błyszczenie się w strefie T, spowodowane nadmierną produkcją sebum, wypryski, rozszerzone pory, czy zaskórniki. Natomiast w pozostałych partiach skóra może być często przesuszona, napięta oraz zaczerwieniona. Taki typ cery wymaga szczególnie delikatnej pielęgnacji, która nie tylko ją nawilży i zmatowi, ale także ukoi i nie spowoduje dodatkowych nieprzyjemnych dolegliwości.

Rozświetlona skóra, maksymalny blask

Każdy z nas w dzisiejszych czasach zmaga się ze stresem. Często zapominamy jak ważny jest regularny sen, czy wartościowa dieta, a te wszystkie elementy mają wpływ na naszą skórę. Ciągłe napięcie
i wycieńczenie organizmu powodują, że brak jej odporności, a bariera hydro-lipidowa zostaje zaburzona. Szara i zmęczona skóra wymaga otulenia, relaksu oraz maksymalnego nawilżenia i to właśnie czysta molekuła kwasu fitowego w linii tołpa.® authentic przywraca blask, naturalną promienność i poprawia teksturę skóry już po 7-dniach od stosowania.

Czysty skład, czysta planeta

tołpa.® wie, że bezpieczna pielęgnacja to czysta planeta, dlatego wszystkie opakowania w linii tołpa.® authentic wykonane są z materiałów z recyklingu, ze źródeł odnawialnych i nadają się do ponownego przetworzenia. Butelki pochodzą w 100% z plastiku z recyklingu, etykiety wykonane są z biomateriału – etanolu z trzciny cukrowej, natomiast aluminiowe tuby, w które zapakowane są kremy mogą być recyklingowane bez końca, a dodatkowo zapewniają całkowitą sterylność kosmetyku, ponieważ nie zasysają do środka powietrza oraz bakterii. Marka tołpa.® jest na rynku polskim jednym z pionierów
i liderów nurtu „less is more” oraz „clean label” i na każdym kroku udowadnia, że losy środowiska nie są jej obojętne, a działania są odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej świadomych konsumentów.

”Nasze kosmetyki tworzymy ze składników absolutnie niezbędnych. Żadnych polepszaczy. Żadnych substancji pieniących czy wypełniaczy. Nie stosujemy sztucznych barwników czy zapachów. Wierzymy, że można jeszcze więcej, dlatego ciągle się rozwijamy, eliminując lub ograniczając ilość konserwantów. Mamy jasno określone cele i jesteśmy wytrwali. A kiedy mówimy o małej wielkiej pielęgnacji, nie mamy na myśli niczego innego. No, może tylko to, że małe rzeczy mogą mieć wielkie znaczenie. Dla nas, ale i dla Całej Planety. ” Deklaruje tołpa.®

źródło i fot: inf. prasowa

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów

Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie

Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!

12 stycznia 2022

Startuje Plebiscyt EKOTYKI 2021!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • YASUMI Trycho&medical – kuracja skóry głowy i włosów
  • Gdzie tak pędzisz? #GodzinaDlaOka to akcja, dzięki której w końcu znajdziesz czas dla siebie
  • Mycie OMO nie musi być drogie. Stwórz zestaw do 70 zł
  • Sposoby na relaks stóp po całym dniu w szpilkach
  • Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy
marzec 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« lut    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

28 września 2020

Kosmetyczny prezent na Dzień Chłopaka?

10 grudnia 2020

GREEN for skin w gronie światowych COSMO TRENDS

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.