Pod hasłem Odkryj magię Twoich małych chwil radości drogeria dm startuje z kampanią świąteczną, która potrwa aż do 26 grudnia. Kampania obejmie działania w sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych i odbywa się równocześnie w Polsce oraz w Niemczech. Jej celem jest umacnianie wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży asortymentu świątecznego oraz pozyskanie nowych klientów. Zaplanowane działania obejmują digital, komunikację w social mediach, POS, działania online video i komunikację w gazetkach marki.
Kampania startuje od 3 listopada. To właśnie w tym czasie na klientów czekać będzie szeroki wybór kosmetycznych kalendarzy adwentowych z produktami marek własnych dm i nie tylko.
– Kalendarze adwentowe cieszą się wyjątkowo dużym zainteresowaniem wśród niemieckich konsumentów, wiemy, że także nasi rodacy chętnie sięgają po ten asortyment. Dla nas to szczególna okazja, by zaprezentować pełną paletę marek własnych dm. Dzięki temu klienci będą mogli je przetestować i znaleźć swoje ulubione marki – mówi Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów dm w Polsce.
W trakcie kampanii na stronie dm.pl, w aplikacji, w sklepach i w gazetkach pojawią się pomysły na prezenty dla kobiet i mężczyzn, artykuły dekoracyjne, przepisy na świąteczne wypieki.
– Przedświąteczne przygotowania to szczególny czas w roku, w którym poszukujemy inspiracji prezentowych, skrupulatnie planujemy menu wigilijne i spotkania rodzinne. Nasze życie nabiera zwykle zawrotnego tempa, dlatego zależy nam na tym, by nasi klienci nie musieli zostawiać wszystkiego na ostatni moment, by ten czas składał się dla nich z samych małych chwil radości, jak w haśle naszej kampanii – mówi Iwanowski. – Dlatego już teraz startujemy ze świąteczną ofertą i kampanią dedykowaną polskim użytkownikom. Wierzymy, że to także świetna okazja, by znaleźli nowe, inspirujące pomysły na prezenty i obdarowali swoich najbliższych tym, co najlepsze – dodaje.
Przypomnijmy, że w sklepie internetowym dm.pl obowiązuje darmowa dostawa przy zakupie od 199 zł. Drogeria stale rozszerza swój online’owy asortyment. Już dziś klienci mogą zakupić w e-sklepie ponad 10.000 produktów w 10 kategoriach. Do najpopularniejszych kategorii należą Pielęgnacja i perfumy, Gospodarstwo domowe, Niemowlę i dziecko. Łącznie dm posiada 28 marek własnych, a najbardziej rozchwytywanym produktem we wszystkich kanałach sprzedaży są żele pod prysznic marki własnej Balea.
Za koncepcję kampanii odpowiada niemiecka agencja Oddity wraz z niemieckim oddziałem dm. Zakupem mediów w Polsce zajmuje się zespół Omni-Channel-Commerce-dmPL, zaś adaptacją kreacji polska agencja Freundschaft. Kampania obejmie działania w sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych i odbywa się równocześnie w Polsce oraz w Niemczech. Jej celem jest umacnianie wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży asortymentu świątecznego oraz pozyskanie nowych klientów. Zaplanowane działania obejmują digital, komunikację w social mediach, POS, działania online video i komunikację w gazetkach marki.