SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • L’Oréal Professionnel Paris przedstawia Water Saver – urządzenie pozwalające oszczędzić wodę
  • Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi
  • Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów
  • Regeneracja nocą. Poznaj sprawdzone sposoby na zdrowy sen!
  • Jak ułatwić sobie pielęgnację zębów przy aparacie ortodontycznym?
  • Przeszczep włosów – kiedy, gdzie i czy warto?
  • 5 trendów kosmetycznych, które będą nam towarzyszyć w 2023 roku
  • 3 kroki pielęgnacji dziecka dla świeżo upieczonych rodziców (i nie tylko)
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    1 lutego 2023

    L’Oréal Professionnel Paris przedstawia Water Saver – urządzenie pozwalające oszczędzić wodę

    31 stycznia 2023

    Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi

    31 stycznia 2023

    Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Drogerie»Drogeria dm startuje z kampanią świąteczną

Drogeria dm startuje z kampanią świąteczną

0
By ka rola on 4 listopada 2022 Aktualności, Drogerie

Pod hasłem Odkryj magię Twoich małych chwil radości drogeria dm startuje z kampanią świąteczną, która potrwa aż do 26 grudnia. Kampania obejmie działania w sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych i odbywa się równocześnie w Polsce oraz w Niemczech. Jej celem jest umacnianie wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży asortymentu świątecznego oraz pozyskanie nowych klientów. Zaplanowane działania obejmują digital, komunikację w social mediach, POS, działania online video i komunikację w gazetkach marki.

Kampania startuje od 3 listopada. To właśnie w tym czasie na klientów czekać będzie szeroki wybór kosmetycznych kalendarzy adwentowych z produktami marek własnych dm i nie tylko.

– Kalendarze adwentowe cieszą się wyjątkowo dużym zainteresowaniem wśród niemieckich konsumentów, wiemy, że także nasi rodacy chętnie sięgają po ten asortyment. Dla nas to szczególna okazja, by zaprezentować pełną paletę marek własnych dm. Dzięki temu klienci będą mogli je przetestować i znaleźć swoje ulubione marki – mówi Hubert Iwanowski, Dyrektor Obszaru Marketingu i Zakupów dm w Polsce.

W trakcie kampanii na stronie dm.pl, w aplikacji, w sklepach  i w gazetkach pojawią się pomysły na prezenty dla kobiet i mężczyzn, artykuły dekoracyjne, przepisy na świąteczne wypieki.

– Przedświąteczne przygotowania to szczególny czas w roku, w którym poszukujemy inspiracji prezentowych, skrupulatnie planujemy menu wigilijne i spotkania rodzinne. Nasze życie nabiera zwykle zawrotnego tempa, dlatego zależy nam na tym, by nasi klienci nie musieli zostawiać wszystkiego na ostatni moment, by ten czas składał się dla nich z samych małych chwil radości, jak w haśle naszej kampanii – mówi Iwanowski. – Dlatego już teraz startujemy ze świąteczną ofertą i kampanią dedykowaną polskim użytkownikom. Wierzymy, że to także świetna okazja, by znaleźli nowe, inspirujące pomysły na prezenty i obdarowali swoich najbliższych tym, co najlepsze – dodaje.

Przypomnijmy, że w sklepie internetowym dm.pl obowiązuje darmowa dostawa przy zakupie od 199 zł. Drogeria stale rozszerza swój online’owy asortyment. Już dziś klienci mogą zakupić w e-sklepie ponad 10.000 produktów w 10 kategoriach. Do najpopularniejszych kategorii należą Pielęgnacja i perfumy, Gospodarstwo domowe, Niemowlę i dziecko. Łącznie dm posiada 28 marek własnych, a najbardziej rozchwytywanym produktem we wszystkich kanałach sprzedaży są żele pod prysznic marki własnej Balea.

Za koncepcję kampanii odpowiada niemiecka agencja Oddity wraz z niemieckim oddziałem dm. Zakupem mediów w Polsce zajmuje się  zespół Omni-Channel-Commerce-dmPL, zaś adaptacją kreacji polska agencja Freundschaft. Kampania obejmie działania w sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych i odbywa się równocześnie w Polsce oraz w Niemczech. Jej celem jest umacnianie wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży asortymentu świątecznego oraz pozyskanie nowych klientów. Zaplanowane działania obejmują digital, komunikację w social mediach, POS, działania online video i komunikację w gazetkach marki.

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

L’Oréal Professionnel Paris przedstawia Water Saver – urządzenie pozwalające oszczędzić wodę

Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi

Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!

12 stycznia 2022

Startuje Plebiscyt EKOTYKI 2021!

5 grudnia 2021

Czas na Beauty Innovations!

15 listopada 2021

Najdłuższe Ekotyki w historii – nie przegap przedświątecznych okazji!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
4 listopada 20210

Aż 26% Polaków kupuje kosmetyki naturalne w przy okazji zakupów kosmetycznych

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • L’Oréal Professionnel Paris przedstawia Water Saver – urządzenie pozwalające oszczędzić wodę
  • Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi
  • Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów
  • Regeneracja nocą. Poznaj sprawdzone sposoby na zdrowy sen!
  • Jak ułatwić sobie pielęgnację zębów przy aparacie ortodontycznym?
luty 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  
« sty    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

25 listopada 2020

Rynek kosmetyków na świecie. Jakie są obecnie najważniejsze trendy?

27 listopada 2020

Prezenty dla niej, dla niego, dla dziecka

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.