Marka tołpa rusza z nową kampanią reklamową. Linię kosmetyków do pielęgnacji pre age, zapowiada niestandardowy spot. Do udziału w nim zaproszono dwie nietuzinkowe, charyzmatyczne osobowości polskiej sceny artystycznej.
Natalia Szroeder urzeka w spocie swym pięknem, delikatnością, ale i siłą. Z kolei dyrektorem artystycznym całej kampanii jest Ralph Kamiński. W kontekście kampanii beauty spot jest oryginalny, nastrojowy, czarno-biały, produkty pojawiają się jedynie na planszy końcowej. Ten nieszablonowy pomysł przedstawienia konsumentom nowej serii ukazuje markę tołpa jako odważną, niekonwencjonalną, łamiącą stereotypy.
Kampania Pre Age skierowana jest do osób w wieku 25-35 lat. Nowa linia stanowi odpowiedź tołpy
na lukę rynkową: marka pragnie ułatwić konsumentkom przejście z pielęgnacji podstawowej
na zapobiegającą powstawaniu zmarszczek.
Za koncept kreatywny kampanii oraz produkcję spotu odpowiada Agencja Berns. Kampania obejmuje kanał digital.
Link do spotu: https://youtu.be/T1mDLL2LSoY
inf. prasowa