SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • L’Oréal Professionnel Paris przedstawia Water Saver – urządzenie pozwalające oszczędzić wodę
  • Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi
  • Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów
  • Regeneracja nocą. Poznaj sprawdzone sposoby na zdrowy sen!
  • Jak ułatwić sobie pielęgnację zębów przy aparacie ortodontycznym?
  • Przeszczep włosów – kiedy, gdzie i czy warto?
  • 5 trendów kosmetycznych, które będą nam towarzyszyć w 2023 roku
  • 3 kroki pielęgnacji dziecka dla świeżo upieczonych rodziców (i nie tylko)
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    1 lutego 2023

    L’Oréal Professionnel Paris przedstawia Water Saver – urządzenie pozwalające oszczędzić wodę

    31 stycznia 2023

    Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi

    31 stycznia 2023

    Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Męska pielęgnacja»True™ men skin care wchodzi do Aelia Duty Free – sieci sklepów bezcłowych zlokalizowanych na lotniskach

True™ men skin care wchodzi do Aelia Duty Free – sieci sklepów bezcłowych zlokalizowanych na lotniskach

0
By ka rola on 16 maja 2022 Aktualności, Męska pielęgnacja

True™ to polska marka specjalistycznych produktów do pielęgnacji męskiej skóry, która zadebiutowała w 2021 r. i szturmem podbija rynek krajowy oraz europejski. Brand rozpoczął współpracę z Aelia Duty Free, największym operatorem sieci sklepów wolnocłowych na lotniskach w Polsce. Wejście do sprzedaży to kolejny krok do budowy silnej sieci dystrybucji w kraju oraz szansa na dalszą ekspansję na rynki zagraniczne. W maju br. produkty trafią do sklepów zlokalizowanych na lotniskach w Warszawie, Krakowie i Gdańsku.

Kosmetyki true™ men skin care to preparaty do pielęgnacji skóry stworzone z myślą o dbających o siebie, nowoczesnych mężczyznach w każdym wieku. Ich producentem i właścicielem jest FerrumLabs S.A, a za marką stoi Maciej Adamaszek, biznesmen z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu brandów. Kosmetyki są produkowane w Polsce z surowców pochodzących z Unii Europejskiej. Wyróżniają się najwyższym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych i składami wolnymi od olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Produkty są dystrybuowane do specjalistycznych gabinetów kosmetycznych oraz dostępne w sprzedaży dla klientów indywidualnych online oraz stacjonarnie w drogerii Polish Nature Beauty Bar, zlokalizowanej w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Od maja będzie je można nabyć na miejscu również na wybranych lotniskach.

Lotniska furtką do pozyskania nowych klientów

Aelia Duty Free to sieć sklepów oferujących podróżnym możliwość zakupu produktów delikatesowych, kosmetyków oraz perfum najlepszych światowych i polskich brandów, po cenach wolnocłowych. Punkty sieci znajdują się na terenie 10 głównych portów lotniczych w kraju, a także w wybranych państwach europejskich oraz Nowej Zelandii i Nowej Kaledonii. True™ men skin care dołącza do grona prestiżowych marek kosmetycznych, dostępnych na lotniskach w Polsce. Produkty, utrzymane w duchu minimalizmu kosmetycznego, w maju trafią do sprzedaży w sklepach zlokalizowanych w Krakowie, Warszawie i Gdańsku.
– Rozpoczęcie współpracy z Aelia Duty Free to dla nas kolejne, olbrzymie osiągnięcie. Startujemy w trzech miastach, natomiast w kolejnych miesiącach będziemy pojawiać się w następnych punktach sieci w Polsce. Docelowo produkty naszej marki będą dostępne również w sklepach na lotniskach zagranicznych. Obecność w sieci należącej do międzynarodowej firmy Lagardère Travel Retail, daje nam możliwość realizacji naszej strategii rozwoju opartej na dynamicznej ekspansji zagranicznej. Lotniska to bardzo ważny punkt dotarcia do klientów z różnych państw – sklepy bezcłowe przyciągają turystów bogatym asortymentem produktów, często trudnodostępnych w innych miejscach. Korzystne ceny bez podatku celnego sprawiają, że podróżni chętnie zaopatrują się tam nie tylko w to, czego zapomnieli ze sobą zabrać, ale też nabywają prezenty dla bliskich. Wierzę, że kosmetyki naszej marki również przypadną im do gustu – mówi Maciej Adamaszek, twórca true™ men skin care i prezes FerrumLabs S.A.

Globalne ambicje

Choć true™ men skin care to młoda marka na rynku, śmiało nawiązuję współprace z międzynarodowymi firmami i stawia na szeroką dystrybucję. W minionym, pierwszym roku działalności, brand zyskał miano paneuropejskiego partnera Amazon Prime, czyli największej platformy e-commerce na świecie. Produkty true™ można też nabyć w Notino.pl – największej w Europie drogerii internetowej, która dociera do 24 państw. Kosmetyki są także dostępne w czołowej europejskiej sieci drogerii online Make UP, sprzedającej asortyment partnerów do 19 państw. Polska marka kosmetyczna nie zamierza jednak spoczywać na laurach i planuje kolejne działania na arenie międzynarodowej.
– Nie zamierzamy zwalniać tempa rozwoju – na samym początku założyliśmy, że true™ ma być marką globalną. Konsekwentnie budujemy obecność na półkach największych sklepów online o zasięgu międzynarodowym jak Amazon czy Notino, a nasze produkty cieszą się zainteresowaniem konsumentów – zostały m.in. wyróżnione na łamach brytyjskiego wydania magazynu GQ. Nie ukrywam, że naszą ambicją jest również wejście do sprzedaży stacjonarnej poza granicami kraju, nad czym pracujemy. Na ten moment stawiamy na rynek europejski, ale w kolejnych latach działalności chcemy wejść także na rynek amerykański – dodaje Maciej Adamaszek.
inf. prasowa
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

L’Oréal Professionnel Paris przedstawia Water Saver – urządzenie pozwalające oszczędzić wodę

Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi

Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!

12 stycznia 2022

Startuje Plebiscyt EKOTYKI 2021!

5 grudnia 2021

Czas na Beauty Innovations!

15 listopada 2021

Najdłuższe Ekotyki w historii – nie przegap przedświątecznych okazji!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
4 listopada 20210

Aż 26% Polaków kupuje kosmetyki naturalne w przy okazji zakupów kosmetycznych

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • L’Oréal Professionnel Paris przedstawia Water Saver – urządzenie pozwalające oszczędzić wodę
  • Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi
  • Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów
  • Regeneracja nocą. Poznaj sprawdzone sposoby na zdrowy sen!
  • Jak ułatwić sobie pielęgnację zębów przy aparacie ortodontycznym?
luty 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  
« sty    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

8 września 2020

Floslek: Nowe balsamy do rąk z mlekami roślinnymi

25 listopada 2020

Rynek kosmetyków na świecie. Jakie są obecnie najważniejsze trendy?

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.