SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    • Nowości na rynku
    • Trendy kosmetyczne
    • Ważne dla branży
    • Czy wiedziałeś, że…
    • Aspekty prawne
    • Temat przy kawie
  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
Facebook Twitter Instagram
Trending
  • Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów
  • Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha
  • Popełniamy je notorycznie. Błędy, przez które cierpią nasze oczy
  • Róża i mak – polskie kwiaty w służbie urody
  • 3 najważniejsze trendy w letnim makijażu według wizażysty gwiazd
  • Świadome opalanie. To będzie modne tego lata!
  • Skin Progress – progresywna odpowiedź na niedoskonałości skóry
  • Alkmie poszerza linię przeciwsłoneczną – ochrona i pielęgnacja w jednym
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest RSS Instagram
SerwisKosmetyczny.pl
  • Aktualności
    1. Nowości na rynku
    2. Trendy kosmetyczne
    3. Ważne dla branży
    4. Czy wiedziałeś, że…
    5. Aspekty prawne
    6. Temat przy kawie
    Featured
    4 stycznia 20210

    Bakuchiol. Bohater 2020 roku?

    Recent
    2 czerwca 2023

    Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów

    1 czerwca 2023

    Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha

    1 czerwca 2023

    Popełniamy je notorycznie. Błędy, przez które cierpią nasze oczy

  • Kosmetyki naturalne
  • Marki kosmetyczne
  • Opakowania
  • Strefa urody
    • Makijaż
    • Włosy
    • Paznokcie
    • Perfumy
  • Rozmowa z…
  • Mam fioła na zioła
  • Współpraca 2021
SerwisKosmetyczny.pl
You are at:Home»Marki kosmetyczne»GREENER NEVER STOPS, CZYLI ZRÓWNOWAŻONE PODEJŚCIE DO BIZNESU MARKI GARNIER

GREENER NEVER STOPS, CZYLI ZRÓWNOWAŻONE PODEJŚCIE DO BIZNESU MARKI GARNIER

0
By ka rola on 9 maja 2023 Aktualności, Marki kosmetyczne

Przeprowadzone w 2022 roku globalne badanie na temat zachowań konsumentów wykazało, że łącznie 79% ankietowanych chciałoby w 2023 roku wieść bardziej zrównoważone życie. Ekologiczne decyzje można podejmować każdego dnia, a istotną rolę odgrywają w tym firmy, które coraz częściej zdają sobie sprawę z odpowiedzialności jaka za nimi stoi. Zielone zmiany widoczne są także w branży kosmetycznej. Marka Garnier, która od lat działa w imię piękna zarówno swoich klientów, jak i planety, realizując swoje Zielone Zobowiązania, chce przewodzić tym zmianom.

W najnowszym badaniu Garnier, przeprowadzanym przez 3 lata w 9 różnych krajach, analizowano wpływ kryzysu związanego z rosnącymi kosztami życia na ekologiczne zachowania konsumentów. W 2021 roku 83% ankietowanych w globalnym badaniu na temat zachowań konsumentów odpowiedziało, że w 2022 roku chciałoby wieść bardziej zrównoważone życie. Choć ta liczba wydaje się całkiem spora, to wyniki badań powtarzanych w kolejnych latach sugerują, że dla niektórych konsumentów ekologiczne życie może stawać się mniejszym priorytetem, biorąc pod uwagę fakt, że nieco mniej osób (79%) wyraziło chęć bardziej zrównoważonego życia w 2023 roku. Aż 56% ankietowanych podejrzewa, że ich życie będzie mniej ekologiczne w nadchodzącym roku, natomiast 53% oświadczyło, że chce koncentrować wydatki i unikać nadmiernej konsumpcji. Koszty życia to czynnik, który w największym stopniu wpływa na nieprzerwane ekologiczne wybory konsumentów (38%). Drugie w kolejności są obawy co do greenwashingu (22%). 1/3 konsumentów oświadcza, że oba te czynniki tam samo wpływają na ich decyzje.

ZIELONE ZOBOWIĄZANIA GARNIER

Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, ale także z myślą o ekologicznych rozwiązaniach dla planety, Garnier podjął zobowiązania i już w 2020 roku wyznaczył sobie konkretne zadania do realizacji na kolejne 5 lat. Raport dotyczący ekologicznych postępów – Sustainability Progress Report, przedstawił serię zrównoważonych celów marki na nadchodzące lata, takich jak m.in.: 95% składników pochodzenia roślinnego, mineralnego lub pochodzących z gospodarki obiegu zamkniętego do 2030 roku; 1500 nieuprzywilejowanych społeczności na świecie, które otrzymają pomoc aż do 2025 roku dzięki programowi Solidarity Sourcing Program.

Naszym celem jest oferowanie skutecznych produktów przy zredukowanym wpływie na planetę, dlatego już jakiś czas temu podjęliśmy inicjatywę Green Beauty, w ramach której nasze zielone zobowiązania realizujemy w pięciu obszarach. Są to opakowania, formuły produktów, proces produkcji, odpowiedzialne pozyskiwanie surowców oraz walka z plastikiem. – komentuje Justyna Garbowska Garnier Brand Champion & Sustainability Leader Consumer Product Division L’Oreal – Program ten jest oczywiście kontynuacją strategii całej marki, która od lat angażuje się na rzecz zrównoważonego rozwoju. To dla nas niezwykle istotny element działań biznesowych.

Co ważne, wszystkie produkty Garnier na całym świecie uzyskały w 2021 roku certyfikat programu Leaping Bunny Cruelty Free International, wiodącej organizacji pracującej na rzecz ogólnoświatowego zakazu testów na zwierzętach i złotego standardu w zakresie działalności bez okrucieństwa.

Garnier to znana nam wszystkim globalna marka. Współpraca z nimi w celu zakończenia testów kosmetyków na zwierzętach i oficjalne zatwierdzenie ich w ramach programu Cruelty Free International Leaping Bunny to prawdziwy kamień milowy. Zajęło to wiele miesięcy, ale firma Garnier skrupulatnie sprawdziła każdego dostawcę i źródło i jesteśmy całkowicie pewni wyników.  – wyjaśnia Michelle Thew, Chief Executive Cruelty Free International.

Dla marki Garnier bardzo ważna jest również kwestia przejrzystości. Konsumenci już teraz mogą korzystać z wyjątkowego narzędzia marki, które zapewnia pełną jasność w kwestii wpływu danego produktu na środowisko. Mowa o Zielonym Systemie Znakowania Produktów. Jest to pionierskie w branży oznaczenie, pierwszy raz wypuszczone na rynku francuskim w 2020 roku dla produktów do pielęgnacji włosów marki Garnier. Zawiera ono system oceny w skali od A do E, gdzie oznakowanie “A” otrzymuje produkt uznany za najlepszy w swojej klasie, jeśli chodzi o jego wpływy środowiskowe.

INNOWACJE PRODUKTOWE

 W związku ze swoimi zielonymi zobowiązaniami, marka Garnier wprowadza kolejne innowacje produktowe, oparte na składnikach pozyskiwanych w zrównoważony sposób. Wśród nich znajduje się na przykład bestsellerowy płyn micelarny, który jest hipoalergiczny, odpowiedni dla skóry wrażliwej, nie podrażnia, nie wysusza oraz ma pH naturalne dla skóry. Innowacyjnym produktem jest również wegańskie serum z witaminą C 10% na noc, stworzone po długich latach badań naukowych i zasilane Zieloną Nauką. Z kolei w ramach innowacji w kategorii pielęgnacji włosów, Garnier Fructis stworzył i opatentował technologię koemulsji zapewniającą szamponowi wyjątkowy poziom intensywnej pielęgnacji bez obciążania włosów.

GREENER NEVER STOPS

 O wszystkich przełomowych działaniach marki Garnier w stronę zrównoważonego rozwoju można było dowiedzieć się 24 kwietnia w Muzeum Narodowym w Warszawie, gdzie odbyło się wydarzenie pod hasłem „Greener Never Stops”. Podczas eventu zostały przedstawione najważniejsze przedsięwzięcia i cele marki.

W wydarzeniu wzięli udział wyjątkowi goście, w tym znani eksperci z dziedziny ekologii. Gościem specjalnym była Michelle Thew – Chief Executive organizacji Cruelty Free International, która w 2021 roku zatwierdziła markę Garnier w ramach programu Leaping Bunny. Wśród panelistów znaleźli się także: Maciej Marculanis – Prezes Zarządu Stowarzyszenia Czysta Polska, Aleksandra Czajkowska – influencerka oraz edukatorka ekologiczna @ekoalternatywa, która promuje ekologiczny styl życia za pomocą mediów społecznościowych oraz dr Alicja Puścian – neurobiolożka behawioralna, która w swojej pracy badawczej koncentruje się na relacji pomiędzy mózgiem a zachowaniem, szczególnie w kontekście emocji, motywacji i interakcji społecznych, wykorzystując wiedzę z zakresu psychologii, biologii i analizy behawioralnej. Panel dyskusyjny poprowadzony został natomiast przez Dorotę Wellman, dziennikarkę, prezenterkę i producentkę programów radiowych i telewizyjnych, przy wsparciu Justyny Grabowskiej – Garnier Brand Champion & Sustainability Leader Consumer Product Division L’Oreal.

Podczas panelu można było posłuchać dyskusji ekspertów na takie tematy jak na przykład: „Dlaczego nie podejmujemy pilnych działań na rzecz planety?”, „Jak możemy zmienić nasze nawyki, aby dokonywać zrównoważonych wyborów?”, czy też „W jaki sposób marki mogą pomóc konsumentom w przejściu na ekologię?”. Poruszone zostały także kwestie kryzysu związanego z kosztami utrzymania i globalnego kryzysu energetycznego, które w niektórych przypadkach mogą sprawiać, że zrównoważony rozwój przestaje być priorytetem.

Zielone Zobowiązania Garnier to początek podróży w stronę zrównoważonej przyszłości, w której globalne marki odgrywają kluczową rolę – podejmując działania własne i edukując konsumentów.

 

inf.prasowa

Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

Related Posts

Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów

Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha

Popełniamy je notorycznie. Błędy, przez które cierpią nasze oczy

Leave A Reply Cancel Reply

Strefa kariery
4 lutego 20210

Dołącz do zespołu CLOCHEE!

…

3 lutego 20210

Orientana Natural Cosmetics poszukuje kosmetologa

…


  • Wydarzenia pod PATRONATEM
28 marca 2023

Przygotowana na wiosnę? Sprawdź na śląskich Ekotykach!

15 marca 2023

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

2 marca 2023

Czy jesteś gotowa na wiosnę? Sprawdź na Ekotykach!

1 grudnia 2022

Naturalnie piękne prezenty na targach Ekotyki online!


Z pamiętnika kosmetologa
Z pamiętnika kosmetologa
17 marca 20210

A Ty stosujesz minimalizm kosmetyczny?

…

Z pamiętnika kosmetologa
10 marca 20210

Porozmawiajmy o skórze w okolicy oka

…


Kosmetyki naturalne
15 marca 20230

Budzimy Warszawę na wiosnę! Pierwsze takie wydarzenie w stolicy

Kasia Lorenc: Mam fioła na zioła

8 czerwca 20210

Nieznośna parzawica na bezludnej wyspie i eko-bikini. Wiosenne oczyszczenie z toksyn

…

7 maja 20211

Kasia Lorenc: Filip z konopi- czyli olej na każdą kieszeń

…


  • Ciekawostki
  • Prawo
  • Przy kawie
28 września 2022

4 rzeczy, które warto wiedzieć o kosmetykach wegańskich

30 czerwca 2022

Konopna rewolucja na świecie staje się faktem. W którym miejscu znajduje się Polska?

23 listopada 2021

Przyprawy dla urody

9 lutego 2021

Ile naprawdę wiemy o drogeryjnych bestsellerach, czyli o rzeczywistym działaniu kosmetyków antybakteryjnych

6 stycznia 2021

Żele wodno-alkoholowe zostają. Jest zmiana w podejściu GIS do terminów przejściowych

3 grudnia 2020

kod GTU-01 jednak nie dla kosmetyków

20 marca 2021

Pierwszy w Polsce raport dotyczący sytuacji zawodowej kobiet w branży zrealizowany na podstawie inicjatywy Global Women in PR

17 marca 2021

Homo Quaranticus chodzi w dresie, szuka maseczki dla psa i hoduje truskawki – czyli czym żyli polscy internauci w 2020 roku

16 marca 2021

Jakie składniki diety mogą wzmocnić Twoją odporność?


Newsletter

Banner

Ostatnie wpisy
  • Lato 2023 – najmodniejsze cięcia, kolory i stylizacje włosów
  • Kwas laktobionowy, pantenol i alantoina. Łagodzące trio do kąpieli malucha
  • Popełniamy je notorycznie. Błędy, przez które cierpią nasze oczy
  • Róża i mak – polskie kwiaty w służbie urody
  • 3 najważniejsze trendy w letnim makijażu według wizażysty gwiazd
czerwiec 2023
P W Ś C P S N
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
« maj    
Najnowsze komentarze
  • Sławek - Osobom cierpiącym na bezsenność pomaga terapia poznawczo-behawioralna
  • julia - FRESH KISS czy jak zadbać o kondycję ust i jej okolic, nie tylko zimą!
  • Sabina - Technologia do oczyszczania LumiSpa
  • anja - Black Friday doskonałą „okazją” nie tylko dla konsumentów
  • Milenka - Ciesz się piękną i promienną skórą z nową serią do oczyszczania twarzy od Delii
Kategorie
Popularne
20 listopada 2020

14 kosmetyków na wieczorny relaks

23 września 2020

Kosmetyki dla dojrzałych kobiet

3 grudnia 2020

Czyste Łapki – mydełka i żele antybakteryjne dla dzieci

14 stycznia 2021

A Ty jak pielęgnujesz skórę zimą?

O nas

Nazywam się Karolina Jakubiec
i jestem twórczynią portalu SerwisKosmetyczny.pl, na którym znajdziesz wiadomości od A do Z dotyczące branży.

 

Więcej o mnie i Serwisie Kosmetycznym

Więcej o redaktorach

Kontakt

  • e-mail: biuro@serwiskosmetyczny.pl
  • tel. 883 737 801

 

    Copyright © 2020 www.SerwisKosmetyczny.pl. Instalacja i modyfikacja Jaskowski.Net 
    • Regulamin
    • Polityka prywatności

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.