– W tworzeniu naszych kosmetyków korzystamy z naturalnych surowców wysokiej jakości pochodzących z Włoch. Francji i Hiszpanii. Pod koniec marca otrzymaliśmy informację od naszych dostawców, iż są zamknięci i dostawa się opóźni. W rezultacie surowce do nas dotarły dopiero w maju. Podobne problemy były z dostępnością opakowań – opowiada Małgorzata Tomaszewska z AVEBIO.
- opóźnione dostawy surowców
- problemy z dostępnością opakowań
- nowe produkty
- lojalność
- produkty na każdą kieszeń z zachowaniem naturalnego składu
Jaki był dla was rok 2020?
Rok 2020 zapewne pozostanie w pamięci wielu ludzi i przedsiębiorców jako trudny i nieprzewidywalny czas.
Dla AVEBIO trudnym czasem były szczególnie miesiące wiosenne i całkowity lockdown, nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Tak się złożyło, że właśnie na marzec mieliśmy zamówioną kolejną dostawę surowców kosmetycznych, a tymczasem nagle wszystko stanęło. W tworzeniu naszych kosmetyków korzystamy z naturalnych surowców wysokiej jakości pochodzących z Włoch. Francji i Hiszpanii. Pod koniec marca otrzymaliśmy informację od naszych dostawców, iż są zamknięci i dostawa się opóźni. W rezultacie surowce do nas dotarły dopiero w maju. Podobne problemy były z dostępnością opakowań.
Wbrew całej sytuacji wprowadziliśmy jednak nowe produkty do sprzedaży. Stali odbiorcy hurtowi i klienci sklepu internetowego pozostali z nami. Czujemy wdzięczność i bardzo dziękujemy za lojalność.
Czego spodziewacie się po 2021? I czego spodziewać mogą się wasi klienci w nowym roku?
Sytuacja gospodarcza nie wróży nic dobrego, ale jesteśmy nastawieni pozytywnie i zadaniowo. Jesteśmy małą, rodzinną firmą, co stanowi duże wsparcie w trudnych czasach. Niektóre plany związane z rozwojem musimy odłożyć na później. Zmieniliśmy też warunki dla odbiorców hurtowych na bardziej korzystne.
Przyszły rok to dla nas czas współpracy z innymi podmiotami i wspieranie się w utrzymaniu na rynku. Jeśli chodzi o klientów detalicznych, od kilku miesięcy zauważyłam, iż większą popularnością cieszą się produkty tańsze. Spowodowane jest to tym, iż wiele osób obawia się przyszłości. Ma to wpływ na ilość wydawanych pieniędzy na kosmetyki. Musimy to brać pod uwagę i tworzyć produkty na każdą kieszeń, zachowując ich naturalny skład.
Czego życzycie swoim klientom na nowy rok?
Nie tylko naszym klientom, ale wszystkim, życzymy przede wszystkim zdrowia.
Bądźmy dla siebie dobrzy i wyrozumiali.
Wspierajmy rodzime firmy.
Rozmawiała Karolina Jakubiec, redaktor portalu SerwisKosmetyczny.pl
fot: AVEBIO
Zobacz, jaki był 2020 rok dla innych marek kosmetycznych i co planują na 2021.